Gå til innhold

BlaBlaBla...


mysan

Anbefalte innlegg

Yes!!!!

Drua og Hui - fiiiine jentene!

*Smatter på druer, hvitvin og deilig moden Stilton.*

Egentlig kan man ikke ha det bedre enn akkurat nå.

Det var jeg som fikk Drua til å komme! :sjenert:litt fornærmet, føler meg oversett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det kunne være på sin plass med litt stangselleri også jeg...

Cata , har du noe liggende i kjøleskapet? Bring it.. (ikke at jeg tror du oversvømmes av grønnsaker, men man vet jo aldri)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Litt aktiv fisking etter komplimenter funker alltid. :klappe:

Jeg har Salte kjeks og paprika i skapet. Samt greske oliven og parmesan. Begynner å bli en bra fest, dette! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det kunne være på sin plass med litt stangselleri også jeg...

Cata , har du noe liggende i kjøleskapet? Bring it.. (ikke at jeg tror du oversvømmes av grønnsaker, men man vet jo aldri)

:ler: Nei, jeg gjør ikke det - og slett ikke av selleri (fysj). Men gulrot har jeg. Tror du det kunne være noe :klø: ?

Forresten - jeg har Salinas. Det er noen som ikke øyeblikkelig spise opp all kjeksen sin forstår du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå! Jeg som bare har spist knekkebrød i dag. Dere er så slemme. :(

innlevelse, Hui - innlevelse..

Forresten - nå kjenner jeg at innlevelse ikke gjør en mett - snarere tvert i mot.. akk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

innlevelse, Hui - innlevelse..

Forresten - nå kjenner jeg at innlevelse ikke gjør en mett - snarere tvert i mot.. akk

Nemlig. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten - jeg har Salinas. Det er noen som ikke øyeblikkelig spise opp all kjeksen sin forstår du.

næninæninæææ... jada jada jaaada.. men da er det jo fint at DU har kjeks i skapet da. Kom deg i retning hit i lende. Er det ikke omtrent så det heter på miltiærsk tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg må definitivt handle et annet sted enn på Rema i morgen.. de har jo bare tøyseost der borte. Meny er tingen, selv om det er langt å gå, og bilen min er i koma. MÅ man, så MÅ man, sånn er det med den saken. Jeg kan GÅ ned til polet og kjøpe meg en halvsøt hvitvin også jeg. Leggmuskulaturen har ikke vondt av litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...