Gå til innhold

BlaBlaBla...


mysan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Yes Cata - og da har jeg jo forbrent de kaloriene på forhånd før jeg spiser den osten og drikker den vinen, ikke sant? I morgen blir den beste lørdagen på lenge. Jeg er ikke så flink til å kose meg nemlig, men i morgen... da skal det skje.

Hvis jeg sitter her i morgen formiddag og sløver, så jag meg ut'a kvinner.. ellers angrer jeg når klokken blir så mange at butikkene er stengt. Polet stenger tre. Husk det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, ting smaker best når man mauler det, ikke når det står i skapet! *Cata har ikke skjønt noen ting :riste: *

Hun er så ordentlig, skjønner du. Det er derfor. Da har man ting i skapet UTEN å måtte maule det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er så ordentlig, skjønner du. Det er derfor. Da har man ting i skapet UTEN å måtte maule det.

:overrasket: Er jeg ordentlig? Når ble jeg det? Og hvordan? Eller hvorfor?

*skjønner null*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har lov til å maule tomt skapet ditt Hui. Du er jo i nedehumør i dag... da er spising det eneste som hjelper. Sånn er det faktisk bare.

Her, ta et glass vin til da.. hjelper det også. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*takker*

Men problemet er at jeg ikke har endritt i skapet å maule på. Eller, jeg har muligens en myk squash - teller det?

*jekker en trøsteøl*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp: Var det jeg som skrøyt av at kroppen visste det var freddan og at jeg ikke ble trøtt?

Kanskje det er den imaginære vinen, men nå er jeg i hvertfall ganske siiiiigen..:Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*takker*

Men problemet er at jeg ikke har endritt i skapet å maule på. Eller, jeg har muligens en myk squash - teller det?

*jekker en trøsteøl*

Myk squash tror jeg ikke anses for maulbart. Hold deg til ølen du. Det er mye god mat i godt drikke også. Mye mer enn i myk squash i hvert fall. Også blir man mye deiligere av ølen. I hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du har absolutt lov til det da... :troest:

:):klem:

:sjarmor:*ser for meg mysan med imaginær hangover i morra*

Håper den ikke blir ille, for da finner jeg på så mange unnskyldninger for IKKE å gå ut og kjøpe ost og vin til meg selv, bare fordi jeg får flere kilometer å gå pga den hersens bilen.

Tenk om de ikke har Stilton på Meny - HVA GJØR JEG DA??? :overrasket::overrasket::overrasket:

For det er jeg nesten heeeelt sikker på at de ikke ahr nemlig

Endret av mysan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst så tror jeg du trenger å sove Mysan. Og helst mye. :)

Kom nettopp på at squash i tynne skiver er godt når de gratineres med parmesan i ovnen...

Derfor: Gå og legg deg (snart). Stå opp til en ny dag i morgen. Og les en bok. :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Sleng over noen av de squashskivene dine'a Hui!

Ja, jeg skal gå å legge meg, men ikke helt ennå da. Men litt snart. Om litt.

Og så våkner jeg litt tidlig i morgen, og morgenstund med stearinlys og radio er kos. Yme sover jo lenge, så jeg får flere timer alene i stua før han begynner å grynte fra rommet ved siden av...

henger jeg ut ungen nå? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meny har alltid Stilton. :Nikke:

Edit: Jeg er nesten helt sikker på at Meny alltid har Stilton. ;)

Da satser jeg på at du har rett og labber avgårde med friskt mot etter morgenkaffen.

Sidetallet akselererer jo kjappere enn mote.no-tråden!

Folk liker tydeligvis å snakk skit. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper den ikke blir ille, for da finner jeg på så mange unnskyldninger for IKKE å gå ut og kjøpe ost og vin til meg selv, bare fordi jeg får flere kilometer å gå pga den hersens bilen.

I såfall så kommer den imaginære hangoveren etter den imaginære hvitvinene til å forhindre deg fra å få den trimmen som ellers kunne utliknet den reelle hangoveren fra den reelle vinen, og dermed blir den imaginære vinen vel så skadelig som den reelle.

Jah! :sjarmor:

henger jeg ut ungen nå?  :sjenert:

Ja, i grunnen..... Men det kan være han tåler det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...