Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet
Så moro for søstrene å få barn nesten samtidig - de søskenbarna kommer sikkert til å ha masse glede av hverandre! :)

Må si at jeg venter veldig på at søstera mi skal sette igang med prøvinga altså, hadde vært så koselig med en liten kusine eller fetter på samme alder som min. Hun har noen planer, og jeg tror nok ikke det er så lenge til de setter i gang, for hun sa tidligere at hun kunne tenke seg etter mars 2008. Så da er det jo bare å henge i! ;) Håper det klaffer for dem og at det ikke tar så lang tid.

OJ, kuppa visst dagboka di jeg, monja! :lol: Sånn er det når man ikke har sin egen, vettu. ;)

GOD FREDAG OG GOD HELG! :klem:

Det er bare å kuppe ivei, Dråpe. Det er jo bare hyggelig det.

Så koselig at søsteren din tenker på barn og. Krysser fingre for at det kommer en tidlig neste år da :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Åssen går det med temping da Monja? Fikk aldri noe dreis på det jeg...men så jobba jeg nattevakt da jeg holdt på med temping..og det funker ikke så veldig greit!! :ler:

Håper du finner ut av det!! Ikke noe gøy med så uregelmessige, og ikke minst laaaange sykluser!

God helg!! :klem:

Enda går det greit med tempingen. Jeg har jo bare holdt på i 3 dager enda, men det skal bli spennende å følge med - selv om jeg ikke forstår noe av symboler og sånt da :sjenert: Skal legge med linken til charten min: http://www.fertilityfriend.com/home/195758/?a=2274772&u=1&

Endret av monja
Skrevet

God morgen!!!

Her fikk vi sove til halv 8. Det vil si, jeg var våken for å tempe klokka 5. Samme tid hver dag .gjesp: Idag har dessuten tempen gått betraktelig ned :klø: Tro om det nærmer seg EL nå. Har vel mer eller mindre prikka inn den i begynnelsen av neste uke.

Vi skal på babybesøk idag. Gudfaren til smurfen ble pappa for første gang for 2 uker siden og idag skal vi avgårde for å se på tulla :hjerte:

Skrevet

Jeg leser litt til eksamen innimellom alt. Og til min store forskrekkelse så foratår jeg hva jeg leser :overrasket: Til og med ligninger *dåne*

Skrevet
Jeg har bestemt meg for å droppe skole i høst. Nå setter vi alle kluter inn på å bli gravide. Men neste høst er det ingen kjære mor lenger.....
Skrevet

Jammen, jammen!!

Du skulle jo komme hiiit!!

Skrevet

Men jeg gjør jo det - bare litt forsinka. Det kommer fortsatt til å være førstevalget mitt ;)

Skrevet

Her skinner sola akkurat nå, men det er nok ikke lenge til neste regnskur kommer. Blåser en del gjør det og. Skikkelig helgevær med andre ord *sukk*

Jeg sitter her med de kvadratiske ligningene mine og mannen og smurfen leker på rommet hans. De har tatt fram lekekjøkkenet smurfen fikk til jul. Innertier :ler: Det er ikke lenge siden smurfen triumferende kom og viste at han hadde "brent" seg :ler:

En annen ting jeg har merka meg er at trønderungen min har begynt å snakke bokmål når han leker.

Skrevet

Hvor gammel er smurfen nå? :)

Spennende med temping...... :sjarmor::klem:

Stå på! :humpe::ler:

Skrevet

Smurfen ble 2 1/2 år den 9. mars. Bare et halvår igjen og så har jeg plutselig 3 åring i hus. Hvor ble det av babyen min? :grine:

Skrevet

Og jeg vil at babyen min skal bli 2-3 år! :ler:

Vi blir liksom aldri fornøyde ;)

Men... dere får stå på, så blir det kanskje ny baby om et år.. :sjarmor:

Skrevet

Hver alder har sin sjarm, Lianna, men jeg merker at jeg savner babytiden masse. Selv om det er herlig med en snart 3 åring og. Han er jo mer selvstendig, kan fortelle oss om noe er vondt, om han vil noe, om han er tørst eller sulten, så sånn sett er det jo enklere.

Skrevet

Hei snuppa!

God helg til deg og dere :klem:. Vi kommer til å prøve igjen neste vår/sommer. Da er poden snaue to år... :hjerter: Og ja, alle aldre har sin sjarm :hjerte:

:klem:

Skrevet

Vi har vært på babybesøk :hjerter:

Nuuuuudelige lille tulla. 2 uker gammel i morgen.

:vinke: jolie!

Skrevet

Vi har fått klarsignal fra grunneieren (naboen) med tanke på å herje vilt med hagen vår - og en del av grunnen som er utenfor tomta vår. Der er det bare ugress og dritt nå så han ble såååå glad da vi ville lage det skikkelig med plen og greier der :hoppe:

Skrevet

Heisann monja.

Oppdaget nettopp at vi har like teit mensen.Jeg hadde mensen 27 jan og fikk den på samme dag som deg nå den 9 mars.Sant som du sier,deilig at den kommer og man kan begynne og prøve igjen.Slo deg med 5 dager lengere syklus. :ler: Mitt menskluss begynte også i jan 06.

Lykke til med temping og el og alt det der.Håper det klaffer for oss begge snart da.

Skrevet

Stadig prosjekter på gang skjønner jeg - både med baby-making og bearbeidelse av tomta. Spennende!

Skoleplanene lagt på is, men det blir kanskje litt mye på en gang, kan være enig med deg i det!

GOD SØNDAG! :klem:

Skrevet

Det blir litt mye, Dråpe. Dessuten er det jo godt å få betalt ned litt mer gjeld før det røyner på med studielån og. Men akkurat nå er pri 1 baby.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...