Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet
Så dumt at de har registrert feil... Er det ingenting dere kan gjøre med det? Eller må dere bare godta det?

Nei, det er bare å endre avreisedatoen som kan gjøres. Og på den dagen er det tydeligvis dyrere. Men det blir en kortere båttur og det gjør ikke meg noe :sjenert: Så får vi bare kjøre opp Sverige på hjemturen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har vi vært en stund i kjelleren. Det er jammen meg mye skrot der, men det blir bra når det blir ferdig.

Skrevet

Så flink du er som rydder. Det MÅ jeg også gjøre snart, men det er jo så tung å komme igang. :ler:

Skrevet

God påske!

Så flinke dere er som rydder i kjelleren. Vi har et par småting vi tenkte vi skulle få gjort i løpet av disse dagene, men vi får se... :sjenert:

Skrevet

Dere har nå litt uflaks med feriene deres. :tristbla: Kjipt da!

Håper dere får en flott påske. :klem:

Skrevet
Ferieturen vår til sommeren er nesten i boks. Jeg skal ha ferie i uke 25 - 26 og 27. Og den 21. juni reiser vi med StenaLine fra Gøteborg til Frederikshavn :hoppe: Jeg har og funnet drømmehuset så nå håper jeg det er ledig når vi vil ha det. Herlig herlig :hjerte:

Vi skal til Danmark uka etter dere!

Hvor skal dere? Send pm hvis du ikke vil skrive det her :sjenert:

Skrevet
Så flink du er som rydder. Det MÅ jeg også gjøre snart, men det er jo så tung å komme igang. :ler:

Det er liksom det å komme igang. Herlighet, det er såååå tregt, men når man først får ånden over seg må man bare gripe sjansen. Idag har jeg ikke rydda annet enn kjøkkenbenken da. Selv det kan jo være en utfordring :ler:

Skrevet
God påske!

Så flinke dere er som rydder i kjelleren. Vi har et par småting vi tenkte vi skulle få gjort i løpet av disse dagene, men vi får se...  :sjenert:

God påske dere og. Det er bare så hive seg rundt med prosjektene ;)

Skrevet
Dere har nå litt uflaks med feriene deres.  :tristbla:  Kjipt da!

Håper dere får en flott påske.  :klem:

Det var litt uflaks ja, men heldigvis ordna det seg. Vi fikk turen til samme pris som den opprinnelige til Oslo, men nå hadde vi avtalt å besøke et vennepar i Sverige så da ble det Göteborg uansett. Er jo bare glad for litt avslag i prisen jeg ;)

Skrevet
Vi skal til Danmark uka etter dere!

Hvor skal dere? Send pm hvis du ikke vil skrive det her :sjenert:

Neida, vi skal bosette oss på Bratten Strand - en mil utenfor Frederikshavn. Der har vi Nordsømuseet, Ørnereservatet, Aalborg med shopping, tivoli og zoo, herlige strender og i det hele tatt i nærheten. Akkurat passe for smurfen. Så får vi streife rundt når han har blitt eldre.

Skrevet

Innom for å ønske deg ei koselig påske :klem:

Skrevet

Innom for å ønske dere en riktig god påske! :klem:

Skrevet

God påske til dere og, Shatika og LT :klem:

Det er ikke akkurat påskevær for tiden. Det regner og blåser så det er ikke mye som minner om vår. Hadde det enda vært påske for en uke siden da været var strålende *sukk* Nuvel, man får vel gjøre det beste ut av det. Vi har kjøpt maleskrin til smurfen så forhåpentligvis får han dagene til å gå. Heldigvis er han ikke redd for å være ute i ruskevær heller, men da er det betydelig verre å få ut foreldrene *grøss* Mannen snakker om å ta med seg smurfen ut en tur etter middagen idag da.

Vi har vært en tur innom mamma og pappa. Lillebroren min har kommet hjem fra Oslo og det er alltid stas med onkel på besøk. Smurfen har vært helt i hundre og nå sover han i bilen - enn så lenge :ler:

Skrevet

Idag begynte dagen klokka 5 for min del :frustrert:

Da fikk jeg ikke sove mer pga noen gamle takplater gubben hadde stappa under tilbygget - jada, under soverommet vårt :sinna: Vinden driver og leker seg med dem og det er et he****es rammel under der :sinna:

Ikke hadde han tatt inn ved som jeg ba han om i går heller, og da jeg skulle ut og hente var presenningen blåst av og veden var full av snø :sinna: Som den furia jeg kan være (mistenker PMS jah :sjenert: ) labba jeg inn og jagde han opp for å ordne det, men før han kom seg ut var jeg alt ferdig med det selv.

Nå er han iallefall ute og han driver med takplatene under her. Han bør ikke vekke smurfen med levenet sitt :kjempesinna:

Dette ser ut til å bli en dag med futt i. Ha en flott dag alle sammen :klem:

Skrevet

Uff da, for en start på påsken. Håper dagen blir bedre etterhvert. Selv har jeg nettopp stått opp, men det burde jeg vel egentlig ikke skrive her. ;)

Leste jeg foressten noe om snø? :fryser:

Håper dere får en fin påske!

:klem:

Malou

Skrevet (endret)

Jeg har nettopp sendt bestilling på over 2500 kr til Ellos :overrasket:

Men til mitt "forsvar" inneholder den:

3 bukser til meg

2 topper til meg

1 jeans til gubben

4 boxere til gubben

1 jeans til smurfen

1 bukse til smurfen

1 joggedress til smurfen

3 t - shirts til smurfen

5 gensre til smurfen

Panelgardiner i beige og lime til hele stua

Panelvogner til alle stenger

2 pk lyslykt i lime for å ha telys i.

Jah, jeg tror det var alt :sjenert:

Endret av monja
Skrevet
Jeg har nettopp sendt bestilling på over 2500 kr til Ellos :overrasket:

Men til mitt "forsvar" inneholder den:

3 bukser til meg

2 topper til meg

1 jeans til gubben

4 boxere til gubben

1 jeans til smurfen

1 bukse til smurfen

1 joggedress til smurfen

3 t - shirts til smurfen

5 gensre til smurfen

Panelgardiner i beige og lime til hele stua

Panelvogner til alle stenger

2 pk lyslykt i lime for å ha telys i.

Jah, jeg tror det var alt :sjenert:

Det var vel ikke mye

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...