Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det har vært nok dritvær nå!

Takk for koselig påskehilsen forresten. :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:klem: Lurer på om du kan sende med en PM med adressen til bloggen din igjen?
Gjest Madden
Skrevet

Ååååå...sånn å forstå!! :ler:

Det blåser noe aldeles fryktelig her også....og regnet pisker på vinduene!! :grine: Jeg vil også ha våååååår!!! :sur:

April kan vi gjerne hoppe over for min del...iallefall når det er sånt vær den har å by på! :ler:

Skrevet

Vi har endelig landet i vaskemaskinjungelen. Det blir maskin fra AEG.

Denne

Gjest bamsemums
Skrevet

Du, dere har kjøpt ny vaskemaskin på elkjøp? Hvor fort får/fikk dere den?

Vår gikk i stykker idag nemlig..... :sur:

Skrevet
Du, dere har kjøpt ny vaskemaskin på elkjøp? Hvor fort får/fikk dere den?

Vår gikk i stykker idag nemlig.....  :sur:

Vi får den i morgen, for de hadde den på lager.

Lykke til i vaskemaskinjungelen :klem:

Gjest bamsemums
Skrevet

Såpass, heldig dere var.... Vet du om de har noe levering på lørdager?

Skrevet
Såpass, heldig dere var.... Vet du om de har noe levering på lørdager?

Jeg aner ikke. Kanskje det står noe på hjemmesidene deres? Ellers får du nesten ringe din lokale elkjøp å høre....Vi tenkte jo egentlig vi skulle handle i nettbutikken til Elkjøp, men siden de hadde den samme maskina inne kjøpte vi den i butikk istedet.

Gjest bamsemums
Skrevet

Oki, tja vi får se hva det blir til imorgen. *krysser fingrene*

Skrevet
Oki, tja vi får se hva det blir til imorgen. *krysser fingrene*

Uansett hva dere gjør - ikke kjøp Ariston. Elkjøp har god fortjeneste ved å selge det merket, så de kan være ganske agressive i forhold til å prakke det på dere. Jeg har til dags dato ikke hørt en eneste positiv ting om Ariston. Selgeren vi snakka med ble skikkelig fornærma over at vi ikke ville høre snakk om den typen maskin, for den var jo sååååå bra. Jau, særlig :sjarmor:

Skrevet

Det glemte jeg å skrive ja. Dag 1 i PP11. Jammen kom mensen idag :sur: Ja ja, bedre lykke neste PP.

Skrevet

Gleder meg til ei natt med søvn. I natt var det ille. Storm og uvær så det ble kanskje et par timer med søvn totalt :Gjesp:

Skrevet

Vaskemaskina er i hus :hoppe:

Jeg har kjøpt HH vinterjakke, Play fleecegenser og skisko til neste år - til smurfen. Kosta 1275 kr, men jeg betalte 375 kr :hoppe:

Gjest bamsemums
Skrevet

Grattis med ny vaskemaskin, sikkert herlig ;)

Vi får vår nye vaskemaskin på mandag, så må overleve helgen uten..

Endte opp med denne http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...50AAAEOtuI03xiL også fordi det var en av de som de hadde på lager,orker ikke vente i ukesvis.

Men det er sant som du sa, selgeren ville gjerne selge oss en ARISTON..... tok ditt råd å sa nei takk :-D

Skrevet

Det var en fin maskin, bamsemums. De er fryktelig gira på Ariston ja. Grøss og gru. Vi har fått vaska noen maskiner nå og jeg er bare så fornøyd. Den gamle Boch'en vår hørtes jo ut som den skulle komme gjennom veggen på badet når den sentrifugerte, men denne er jo såååå stille *herlig*

Idag har jeg bestilt crocs til hele familien, bestilt fly til mannen (han skal til oslo 9. mai) og reservert to netter på hotell i göteborg - til ferien vår. Så har jeg betalt depositum på campinghytta vi skal leie i 2 dager i Danmark og hele beløpet på feriehuset er i boks. Og så har jeg kjøpt litt klær til smurfen :sjenert:

Skrevet

Det gikk noen kroner ja, bamsemums, og det gjorde det idag og. Dusjkabinett + stæsj, smurfen har fått sykkel og sykkelhjelm, en bukse og to gensre, litt leker fra Biltema og jeg fikk noe småstæsj derfra jeg og. Men nå er det slutt på pengebruken - på lenge.

Dusjkabinettet er under oppføring. Karet er på plass og vatret opp. Nå venter bare vegger og så er det snart klart for første dusjen på 5 dager :hoppe:

Skrevet

Selvfølgelig er det en pakning i kabinettet som er gått til :frustrert:

Meaning, vi blir uten vann i natt og må prøve å finne en pakning i mårra. Heldigvis er en kompis av mannen velutstyrt rørlegger så jeg ber om at han er hjemme.....for jeg vil dusje......

Noe måtte det jo være.....alt hadde liksom gått for mye på skinner :frustrert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...