monja Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #12082 Skrevet 25. mars 2007 Jeg skrev jo et lengre innlegg her i går, men så ble det borte
shatika Skrevet 25. mars 2007 #12083 Skrevet 25. mars 2007 Er herlig med vår ja Håper du får en fin søndag i det flotte været
monja Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #12084 Skrevet 25. mars 2007 I natt skulle klokka stilles så nå går det endelig mot lysere tider. Det er herlig vårvær ute så denne helga er perfekt i så måte. Jeg skal en tur på jobb mens mann og barn skal ta med seg matboks og drikke og leke seg på en eller annen lekeplass så lenge. Etterpå skal det ryddes litt i hagen og vi skal bare kose oss.
monja Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #12085 Skrevet 25. mars 2007 Vi har vært ute hele dagen Smurfen har kost seg i solveggen med bare strømpebukse, body, fleecebukse og genser. Så deilig. Selv har jeg hatt på t-skjorte hele dagen..... Og vi har stulla rundt i hagen, planlagt....jeg blir bare så lykkelig av det nydelige været.
Dråpe Skrevet 25. mars 2007 #12087 Skrevet 25. mars 2007 Hei! Du, en snarvisitt innom - jeg bare lurer på en liten ting...vi har nemlig fått ei pakke til gullet vårt i posten (et barnevogn-skilt), og så aner vi ikke hvem den er fra...så da må jeg bare ta en liten spørrerunde.
Fibonacci Skrevet 26. mars 2007 #12088 Skrevet 26. mars 2007 Hei og hopp! Så deilig med vår og varme og hestehov og hagestell! Merker at energien kommer strømmende her også! :-D
monja Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #12089 Skrevet 26. mars 2007 Hei! Du, en snarvisitt innom - jeg bare lurer på en liten ting...vi har nemlig fått ei pakke til gullet vårt i posten (et barnevogn-skilt), og så aner vi ikke hvem den er fra...så da må jeg bare ta en liten spørrerunde. ← Det er nok ikke fra oss. Så spennende med sånn hemmelig pakke da.
Dråpe Skrevet 27. mars 2007 #12090 Skrevet 27. mars 2007 Nei, vet du - nå har jeg funnet ut hvor den kommer fra - og det er en gave fra www.babybonus.no. Kunne jo ligget ved et lite skriv om ikke annet - eller en avsender, men neida. Men endelig er mysteriet oppklart. Du kan tro jeg har vært nysgjerrig, og jeg har spurt MANGE om det muligens kan være fra dem...
monja Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #12091 Skrevet 27. mars 2007 Så flott at du fant det ut, Dråpe. Sånne skilt er jo litt kule da. Det er så innmari herlig vær her for tiden. Sola skinner og det er 12 pluss i skyggen, opp mot 30 i solveggen. Jeg kjenner jeg blir så utrolig glad på sånne dager og kroppen fylles av energi. Det er noe annet enn hva man kan si om smurfen som leker ute 4 - 5 timer hver dag og slukner som et slakt etter å ha kommet hjem fra bhg Vi bare koser oss. Hadde fri i går, men dagen ble brukt sammen med mamma'n min. Smurfen elsker jo mormora si. Jeg leste litt til eksamen mens de lekte. Mannen var i Trondheim for å sjekke ut plager med ei skulder, men legen der ville ikke operere så nå blir det intensiv behandling hos fysio. Selv om turen var bortkasta i så måte hadde han en fin dag han og. Fikk kjøre litt tog og sånt. Idag var det jobb igjen, men daen går som en lek. Selv om jeg jobba 2 timer over føler jeg meg sprudlende. Og nå er det bare tre dager igjen, så har jeg fri til over påske Vi har tusen planer for heimen, bytta bank og refinansierte huslånet i dag så nå fikk vi bedre rente og mer å rutte med i mnd. Jeg har og fått velge meg bursdagsgave fra mannen - Kenwood Major Og det selv om jeg ikke har bursdag før i august. Snille mannen min. Han har og fått bursdagsgave fra meg og smurfen. Konsert og reise til Oslo i mai. Gleder ikke han seg..... Livet er herlig!!!!
Gjest Madden Skrevet 28. mars 2007 #12092 Skrevet 28. mars 2007 Så herlig at dere fikk bedre betingelser på lånet!! Det var kjempeflott!!! Kan komme godt med å få litt mer å rutte med! Jeg er som du...fylles av energi og pågangsmot når sola skinner og været er så fint som det er nå!! Blir rett og slett boblende lykkelig!!! Håper du får en fin dag i sola!
Havfrua Skrevet 29. mars 2007 #12096 Skrevet 29. mars 2007 Så god stemning det var her inne da. Godt å høre at du har så mye overskudd og er så happy om dagen. Våren er en herlig tid, man kan liksom ikke unngå å bli glad og i godt humør, ikke sant? Når er eksamen forresten?
monja Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #12097 Skrevet 29. mars 2007 Våren er herlig. Jeg elsker den..... Da går det mot lysere og varmere tider, og alt liv spretter liksom fram. Herlig herlig.... Det er umulig å ikke være glad om våren. Dessverre er ikke været i påska meldt til å bli noe særlig, men jeg skal jo likevel sitte nedi kjelleren så det spiller ingen rolle. Håper nå på noen solgløtt sånn at jeg får vært ute litt med smurfen iallefall. Idag kom skatteoppgjøret. Jeg fikk til gode litt mens mannen fikk en ørliten restskatt - som snus til pluss når alle fradragene er på plass.
monja Skrevet 31. mars 2007 Forfatter #12098 Skrevet 31. mars 2007 Ferieturen vår til sommeren er nesten i boks. Jeg skal ha ferie i uke 25 - 26 og 27. Og den 21. juni reiser vi med StenaLine fra Gøteborg til Frederikshavn Jeg har og funnet drømmehuset så nå håper jeg det er ledig når vi vil ha det. Herlig herlig
monja Skrevet 1. april 2007 Forfatter #12099 Skrevet 1. april 2007 Jadda, vi har allerede hatt tull med ferien vår. StenaLine hadde registrert retur på oss 28. juni istedet for 30. juni Og nå måtte vi endre fra Fr.havn - Oslo til Fr.havn - Göteborg istedet Dyrere ble det og
Trampe Skrevet 1. april 2007 #12100 Skrevet 1. april 2007 Så dumt at de har registrert feil... Er det ingenting dere kan gjøre med det? Eller må dere bare godta det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå