Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det brødet så kjempegodt ut!!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hatt en fin dag?

Joda, dagen i går var fin den. Var innom gudmora til smurfen, og det gikk kanskje ikke helt som forventa. Smurfen, som hadde stått opp med feil for først, og sønnen hennes, som var småslapp og grinete. Det ble et besøk med mye krangel, for å si det sånn :ler: Jammen ikke alltid ting går som planlagt.

Da vi kom hjem laget vi oss hjemmelagde kjøttkaker :sikle:

Det var middag som falt i smak det. Etterpå bakte jeg to brød av det der Fibra fullkornshvetemelet. Utrolig enkelt å bake med, og brødet ble godt det.

Skrevet

God morgen!

Her kom smurfen opp klokka 07.45 og han herja villmann i senga vår. Kom med alle klærne til pappa'n sånn at han fikk stått opp for den lille spretten skal male må vite :ler:

Ute skinner sola og det er herlig vårvær :hoppe:

Skrevet
Det brødet så kjempegodt ut!!! :)

Det var kjempegodt. Anbefaler det virkelig.

Skrevet

Forheva du Fibra-brødene?

Skrevet

2 1/2 ÅR!!!!

gallery_2024_181_21367.jpg

Idag er lillegutten min akkurat 2 1/2 år!!!! :hjerte::legrine:

Skrevet
Forheva du Fibra-brødene?

Jeg forheva dem en 45 minutter sånn omtrent.

Skrevet

Idag har jeg vært flink og lest masse matte. Det jeg holder på med nå er nesten for lett - praktisk regning man ofte bruker i hverdagen. Men som jeg har sett så blir det verre og verre *angst*

Skrevet

Idag kan jeg endelig skrive dag 1 i PP 10 (eller var det 11? :klø: ) :hoppe:

Skrevet
What??

Inn-med-teskje-forklaring: Dag 1 i PP 10 er første syklusdag i prøveperiode 10. Jeg blir så glad for hver gang jeg får mensen, for da kan jeg skrive dag 1 :ler:

Driver og overvåker syklusene mine ser du. De er fra 17 - nesten 50 dager så det trengs kan man si *sukk*

Skrevet

Tenkte meg det hadde noe med det å gjøre, men skjønte liksom ikke hva.

Jeg får mye å sette meg inn i hvis jeg blir gravid. :ler:

Skrevet

Ja, eller når du begynner å prøve. Det er jo da du får bruk for dag 1, dag 3 DPO, PP og IKM ;)

Skrevet

God morgen!

Sov til nesten 8 idag. Smurfen er litt grinete, men ikke mer enn at vi overlever. Skal straks dra til byen en tur og så er det karneval senere idag. I kveld blir det Farmen og kos for alle penga.

Ha en fin dag!

:klem:

Skrevet

Er det prøving på gang da, monja? (Eller nei, det kan det ikke være, siden du ikke vil ha midtvinter-barn! ;) )

Kose dere med karneval og Farmen!

Goood helg! :kose:

Skrevet

Jeg bare følger med på de utrolig teite syklusene mine :frustrert:

For jeg har ikke blitt gravid til nå og det kommer sikkert av de duste syklusene. Skal bestille meg time til legen over helga så får jeg høre da.

Skrevet

Planlegger du fortsatt å ta matteeksamen allerede nå til våren eller blir det først til vinteren igjen? En liten del av meg synes matte høres litt gøy ut, men det bekrefter vel bare at det er så lenge siden jeg hadde det sist at jeg ikke kan huske for ******** det var. :ler:

God helg monja!

Malou

Skrevet

Matteeksamen er "bestilt" den, Malou. 4. mai er datoen *angst*

Skrevet

Susa i hodet. Nå har vi vært på karneval, med klovneshow og i det hele tatt. Og med rundt 70 høymeldte barn er det ikke rart at det suser litt i hodet. Men jeg tror da smurfen ble fornøyd selv om han er sjenert til tusen. Får nesten litt vondt av han jeg :tristbla:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...