monja Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #11941 Skrevet 2. mars 2007 Formen er idag upåklagelig, så jeg satser på at det var influensa i hurtigversjon jeg fikk Forresten: Jeg har en herlig uke med ferie foran meg
Dråpe Skrevet 2. mars 2007 #11942 Skrevet 2. mars 2007 Må jo holde deg frisk og fin til ferien! GOOOD HELG - og GOOOD FERIE!
Malou Skrevet 2. mars 2007 #11944 Skrevet 2. mars 2007 Pøh, ferie er oppskrytt, eller kanskje ikke... :dårlig-skjult-misunnerlig-smiley: Bra det var hurtigversjonen av influensa da. Hva er også poenget med å gå å være syk lenge? God helg og god ferie! Malou
monja Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #11945 Skrevet 2. mars 2007 Å være syk lenge har jeg ikke tid til, Malou, iallefall ikke nå, når det er ferie Hadde det vært vanlig uke neste uke kunne jeg godt vært syk en 5 - 6 dager
monja Skrevet 3. mars 2007 Forfatter #11947 Skrevet 3. mars 2007 God morgen! Her var vi oppe som vanlig i 7 tiden Men jeg la meg klokka 21.30 i går så jeg er rimelig uthvilt. Idag reiser vi på fjellet, til søskenbarnet mitt og familien hennes (to gutter, en som nettopp ble 2 år og en som er 5 mnd). Vi skal være der til i morgen, så det blir koselig. Nå gjenstår det bare å pakke og ordne så vi kommer oss på veien i normal tid.
Dråpe Skrevet 4. mars 2007 #11951 Skrevet 4. mars 2007 Aha, du er på fjellet - derav den sms'en tidligere i dag! Håper du fikk svaret, da.
monja Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #11952 Skrevet 4. mars 2007 Hjemme!!!! Vi har kost oss masse, jeg er babysyk, og ikke minst - vi har hatt masse herlig snø å leke i.
monja Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #11953 Skrevet 5. mars 2007 Bilstoldilemma..... Herrgud, jeg blir snål av dette med bilstoler til smurfen. Selvfølgelig skal han jo sikres etter best mulig evne, det er sikkert, men akkurat nå føler jeg at vu har havna midt mellom alle stolene som finnes på markedet. Vi har en haug med stoler, men det er liksom ingen som passer. Vi har en HTS BeSafe Kid av den typen som kan stå både bakovervendt og forovervendt, men den faller ikke i smak da vi ikke klarer å stramme 5 punktsbeltet nok. Skjønner ikke hva som feiler den, men den står i kjelleren iallefall. Dessuten er den godkjent fra 9 - 18 kg (9 mnd - 4 år), men nå er jo min 2,5 åring snart 16 kg så jeg kan ikke i min villeste fantasi se at den skal kunne vare i 1,5 år til. Så har vi en HTS BeSafe Izi KId, men den er jo bare ment som bakovervendt, så den er ubrukelig da smurfen ikke sitter den veien lenger. Den er og godkjent fra 9 - 18 kg så den havner snart på retur til den rettmessige eieren, If. (Vi leier den gjennom forsikringen) Så har vi en Akta Graco Cosmic xtp som vi er veldig fornøyde med - og bruker nå. Men dessverre er den kun godkjent framovervendt med bruk av stolens interne 5 punkts seler opp til 15 kg. Og smurfen min er vel omtrent en kilo for tung allerede. Den kan brukes opp til 25 kg med bilens trepunktsbelte, men det er ikke gunstig å bruke en så stor og tung stol som den de beltene. Dessuten er det ikke spesiell regulering på beltene i forhold til barnet. Så nå er vi ute i barnestoljungelen igjen. Det blir vel til at vi bytter inn Izi Kid'en fra If til neste trinn der, som er HTS BeSafe 1-2-3 X1. Egentlig ment fra 4 år og oppover, men siden kiloanvisningen er 15 - 36 kg skulle den være midt i blinken for min lille smurf. Vel, lille og lille er vel å overdrive.
shatika Skrevet 5. mars 2007 #11954 Skrevet 5. mars 2007 Så herlig å lese at du har hatt noen fine dager på fjellet Håper du får en fin og avslappende dag i dag
Murmelmy Skrevet 5. mars 2007 #11955 Skrevet 5. mars 2007 Hei på deg Vil ønske deg en god ferieuke sammen med familien og oss på kg (selvfølgelig )
monja Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #11956 Skrevet 5. mars 2007 Som vanlig når jeg har ferie er det komplett kaos på jobb og hun jeg jobber i team med må være alene om to 100% stillinger. Men denne gangen er jeg stapphard og nekter å jobbe selv om jeg har ferie.
Arwen Skrevet 5. mars 2007 #11957 Skrevet 5. mars 2007 selvfølgelig skal du ikke jobbe når du har ferie. Slå av telefonen eller sil samtaler og kos deg med god samvittighet. Jeg synes det er en uting når arbeidsplasser ringer folk som har ferie for å spørre om de kan jobbe likevel
monja Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #11958 Skrevet 5. mars 2007 De maser ikke (bank i bordet), men dårlig samvittighet har som regel fått meg til å jobbe likevel. Nå har jeg slengt vekk den dårlige samvittigheta mi på fjellet
monja Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #11960 Skrevet 5. mars 2007 Gudfaren til smurfen ble pappa til ei lita jente i går Og gudmora til smurfen har bursdag idag
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå