Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

OJ - TO BABYER UTEN Å VITE OM DET! :shock: Jeg skjønner ikke at sånt er mulig jeg, så rart at ikke JM kjenner at det er to babyer når hun kjenner etter leie på kontroller, og ikke minst på UL og ved kontroll av hjertelyden.

Godt jeg ikke hadde hørt om det før det var min tur til å føde - da hadde jeg kanskje vært en smule nervøs siden det var så mange som sa til meg at "det mååå være tvillinger" pga den store magen... :sjenert:

Har ikke fått sett Farmen de to siste gangene jeg da. :sur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trodde ikke det var mulig!!

Tenk at de ikke klarte å se to babyer på UL??? :shock:

Så fine biler av smurfen Monja. Herlig det siste bildet med armene i været. :tommelsmil:

Skrevet

Den ene tvillingen har visstnok ligget bak den andre, litt i "skyggen av" på en måte, så det er derfor den ikke har blitt oppdaget. Og med bare en UL gjennom svangerskapet ble den ikke oppdaget senere heller. Har hørt om det før, men jeg trodde nesten ikke det var mulig lenger.

Skrevet

Brownies!

100 g smør -smeltes

2 egg

1.5 dl mel

3 dl sukker

4 ss kakao

1 ts vaniljesukker

Rør alt sammen og stek på 180 g i 30 minutter. Dobler du oppskriften, er det nok til en langpanne.

Skrevet

Lurer på hva standard mål på en langpanne er? For at den Brownie oppskriften skal passe i min langpanne må man firedoble den :klø:

Skrevet
Tror aldri jeg har grått så mye gjennom en tv-episode noen gang som jeg gjorde i episode 16 av 3 sesongen i GA! :grine:

Jeg gråt enda mer av episode 17 :grine:

Og mannen gråt så tårene spruta han og.

Jeg tror faktisk jeg gråt like mye av begge to jeg. Nå kommer det ikke nye episoder før den 15. mars. Etter alt dramet de siste episodene håper det kommer noen litt lettere og morsomme episoder.

:klem:

Malou

Skrevet

15. mars er jo lenge til. Jeg vil ha alle nå..... :sur:

Skrevet

Gud, jeg holder på å bli gal av å stå i kø. Hver ettermiddag står vi i kø før vi kommer forbi der de driver og sprenger og utvider vegen. Og idag drøyde det i over en time før vi fikk rukla oss hjemover. Heldigvis satt smurfen og sov i bilen til mannen, og jeg satt i firmabilen og frøys kattunger på meg. Slo av bilen siden vi ble stående så lenge og det tok ikke lang tid før det ble kaldt *brrr* Ute er det en halv minus, men det blåser masse idag, så det gjorde det ikke akkurat bedre. Måtte det bli juni sånn at de blir ferdige.

Note to self: Ta med varme tepper i bilen sånn at vi kan legge de over smurfen.

Skrevet

Ja, det er det jeg frykter *angst*

Søknad til Samordna Opptak er sendt :sjarmor:

Nå skal jeg legge meg :sove:

Skrevet

Ifgøle en udnerøkslese ved Cmarbigde Uinevrisett sipller det ignen rlloe i hvliken røfgekkele boktsvanee er. Det estnee som er vkitig er at fstøre og stise boksatv er på rktiig setd, retsen kan vræe hltuer til bluter og du kan ftotsart lsee uetn prblomeer. Dtete er frodi den mnesnekliege hrjene ikke lseer hevr boksatv for seg slev, men odret i sin hleeht.

Mrekleig ikke snat?.....................

Skrevet

Jeg tror vi holder på å bli :forkjola: likevel :sur:

Smurfen hoster og hoster og det blir nok en urolig natt.

Selv er jeg ikke i form, men skal nå holde ut morgendagen tror jeg. Jeg føler meg så merkelig i kveld, for det er akkurat som om ting går i sakte film samtidig som jeg flytter hodet. Og når jeg legger hodet på puta kjennes det ut som om hodet tipper bakover. Huff, det er skikkelig ekkelt. Nå skal jeg legge hodet på puta å slappe av......

Gjest Madden
Skrevet

Innom med en varm kopp solbærtoddy til deg :kaffe: ...hold deg varm og ta livet med ro...og så får du ha god bedring!! :klem:

Skrevet
Dagene går fort, og matteeksamen er her før du aner det! :ler:

Og med det mente jeg at til og med 36000 dager vil gå.....

Men ser du har fjernet nedtelleren nå...

Skrevet
Og med det mente jeg at til og med 36000 dager vil gå.....

Men ser du har fjernet nedtelleren nå...

:ler: Jeg hadde hatt god tid til å lese iallefall *angst*

Telleren talte ikke ned så jeg fjerna den likegodt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...