Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal vi se..... bilder av smurfen kommer straks.

Skrevet

Igår var smurfen ute på sin første "skitur". Og han er et naturtalent *nemlig*

Jeg er så stolt av han. Han ga ikke opp og gikk på som om han aldri skulle gjort noe annet.

gallery_2024_181_11671.jpg

gallery_2024_181_53018.jpg

gallery_2024_181_40612.jpg

gallery_2024_181_34552.jpg

Skrevet

Har du sett sånn en skjønn gutt!!! :hjerter:

Må smile når jeg ser bildene!! Herlige bilder Monja!!! :)

Skrevet

Nå har jeg :grine: meg gjennom 4 episoder av GA i kveld.

På tide å :sove:

Skrevet

Tror aldri jeg har grått så mye gjennom en tv-episode noen gang som jeg gjorde i episode 16 av 3 sesongen i GA! :grine: Nå sitter jeg og venter i nådeløs spenning på at jeg skal få sett episode 17!.....Hvorfor må de lage den så vannvittig bra?! Jeg blir jo helt oppslukt!! :ler:

Skrevet

Så moro å se ski-bildene av smurfen - han ser ut som et naturtalent ja! :hjerte:

Skrevet
Tror aldri jeg har grått så mye gjennom en tv-episode noen gang som jeg gjorde i episode 16 av 3 sesongen i GA! :grine: Nå sitter jeg og venter i nådeløs spenning på at jeg skal få sett episode 17!.....Hvorfor må de lage den så vannvittig bra?! Jeg blir jo helt oppslukt!! :ler:

Jeg gråt enda mer av episode 17 :grine:

Og mannen gråt så tårene spruta han og. Herregud, så kjedelig det blir den dagen GA ikke er noe mer :grine:

Skrevet

Jeg har blitt "spådd". Denne personen så at jeg blir gravid i mai og at det blir en jente.... *hm*

Skrevet

Ei venninne fikk baby idag :hjerte:

Hele tiden har de sett bare en baby på UL (den ordinære) og de har hørt bare en hjertelyd. Men ut kommer det to bebiser :overrasket: Trodde ikke det gikk an jeg.

Skrevet
Ei venninne fikk baby idag :hjerte:

Hele tiden har de sett bare en baby på UL (den ordinære) og de har hørt bare en hjertelyd. Men ut kommer det to bebiser :overrasket:  Trodde ikke det gikk an jeg.

:overrasket:

Skrevet

Det går an, en jente jeg kjenner ville ikke vise seg frem for noen så hun kom som en overraskelse :overrasket: Jeg ba han på 3D ultralyden om å dobbeltsjekke at det ikke var to inni der :sjenert:

Skrevet

Idag :grine: jeg en skvett da jeg så Farmen. Stakkars stakkars kua som mista kalven sin :grine:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...