Bettie Skrevet 22. februar 2007 #11881 Skrevet 22. februar 2007 Det lyder ikke vondr - med sommer og sol og pils i solveggen. Om kun får måneder......
Midnattsol Skrevet 22. februar 2007 #11882 Skrevet 22. februar 2007 Synes også det blåser rett inn i huset i dag selv om vi fyrer. Jaja, får fyre mer.
monja Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #11883 Skrevet 22. februar 2007 :kaffe: Sier det nok?? ← Det sier mer enn nok. Jeg holder meg fortsatt bare til jeg da, selv om det faktisk er mildere i dag. Men med den vinden som er for tiden merkes det ikke så godt akkurat.
monja Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #11884 Skrevet 22. februar 2007 Det lyder ikke vondr - med sommer og sol og pils i solveggen. Om kun får måneder...... ← *drømmer*
Gjest Lea Skrevet 22. februar 2007 #11885 Skrevet 22. februar 2007 Det jeg synes er så rart er at det enten er for varmt eller for kaldt hos oss. Først fyrer vi fordi det er kaldt og plutselig er det så varmt at vi må åpne et vindu. Så er det plutslig for kaldt igjen. Kan det ikke være akkurat passe noen gang da? Eller kanskje det er akkurat passe i det kvarteret jeg ikke tenker på hvor varmt eller kaldt det er?
monja Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #11886 Skrevet 22. februar 2007 Synes også det blåser rett inn i huset i dag selv om vi fyrer. Jaja, får fyre mer. ←
monja Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #11887 Skrevet 22. februar 2007 Det jeg synes er så rart er at det enten er for varmt eller for kaldt hos oss. Først fyrer vi fordi det er kaldt og plutselig er det så varmt at vi må åpne et vindu. Så er det plutslig for kaldt igjen. Kan det ikke være akkurat passe noen gang da? Eller kanskje det er akkurat passe i det kvarteret jeg ikke tenker på hvor varmt eller kaldt det er? ← Nei, det er rart det der, Lea. Enten er det for varmt eller for kaldt - eller kanskje det rett og slett er vi som aldri blir fornøyde?
monja Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #11889 Skrevet 23. februar 2007 Vi bestemte oss for lenge siden at vi skulle ta med Torstein på Elias filmen når den kom. Og for et par dager siden bestilte vi billetter til selveste premieren. Klokka snegla seg mot 17.30 og sommerfuglene vokste seg større og større i magene på mamma'n og pappa'n iallefall. Klokka kvart over 5 kom vi til kinoen og det var stappfullt i foajeen. Det ble lange 7 minutter pappa brukte i kiosken og mamma måtte underholde en nysgjerrig smurf så godt det gikk. Men endelig var det klart for å finne plassene og han fikk sitte mellom oss. Godt planta i sin egen stol, med popcorn og Kuli, begynte filmen han hadde snakka så mye om de siste dagene. Stor i øynene satt han der og fulgte med hele tiden. Jeg snakka litt med han på de mest skremmende partiene, og først da det var 10 minutter igjen av filmen ville han sitte i fanget til pappa. 1 1/2 time uten noe tull Jeg er skikkelig storlt av han Og for dere som skal se filmen: Gled dere
Gjest Gjesta Skrevet 23. februar 2007 #11890 Skrevet 23. februar 2007 Så moro at dere har vært på kino - og så flink og stor Torstein var da, skjønner godt at mamma blir stolt ja! Ønsker dere ei god helg! (Ser på tickern din at du har utsatt matteeksamen. )
Malou Skrevet 23. februar 2007 #11891 Skrevet 23. februar 2007 (Ser på tickern din at du har utsatt matteeksamen. ) ← God helg monja! Malou
monja Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #11892 Skrevet 23. februar 2007 Fant ut at det var best å utsette den en 37 års tid
Mistyen Skrevet 23. februar 2007 #11894 Skrevet 23. februar 2007 Min treåring skal på Elias med bhg på onsdag. Veldig spent på det, for han har ikke vært på kino før. Me det vil vel helst gå bra. Han snakker ikke om så mye annet om dagen hvertfall God helg, monja
Fibonacci Skrevet 24. februar 2007 #11895 Skrevet 24. februar 2007 Så moro med Elias-film! Jeg har lurt på å ta med Brage og se den jeg også. Det blir i så fall første kinobesøk - spennende! :-D Ha en flott helg!
monja Skrevet 24. februar 2007 Forfatter #11896 Skrevet 24. februar 2007 God morgen! Idag kom smurfen opp klokka 7. "Mamma, søla på strømpebuksa og senga" sa han. Siden vi la han med trusebleie i går skjønte vi jo med en gang at det var snakk om en tisselekkasje her. Så dagen begynte med helskift på både smurf og seng. I går kveld kom lillebroren min fra Oslo, så vi gleder oss til å besøke onkel idag. Og så har mormor greid å få tak i så fine ski til smurfen og selv om vi snikprøvde dem i går skal han gå mer på ski idag. Han snakker ikke om annet Så videokamera og fotoapparat ligger til lading. Det må jo foreviges :nikker: Fin dag idag. Sola skinner, vindstille, - 5 grader.
monja Skrevet 24. februar 2007 Forfatter #11897 Skrevet 24. februar 2007 Skulle være såååå effektiv og komme oss til byen i rett tid.... ja ja
Gjest Madden Skrevet 24. februar 2007 #11898 Skrevet 24. februar 2007 Utsette matteeksameni en 37-års tid ja...du rekker det jo før du går av med pensjon da!! Så flott at smurfen endelig har fått ski da! tenker det blir kjempestas i dag! Du får legge ut et bilde etterpå da! God helg Monja!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå