Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heia :)

Innom med en hilsen :) Glemte at jeg hadde dagbok her jeg , men nå er jeg tilbake.

Håper du har en fin dag på jobben.

:klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Endelig fredag!

Står på dørstokken og skal snart ile på jobb. Forhåpentligvis er jeg ferdig i normal tid idag. I går var jeg ikke hjemme før 19.30 og klokka 20.30 sov jeg *sukk*

Ha en fin dag jenter :klem:

Skrevet

Hei, hvordan går det. Planer for kvelden?

Skrevet
:humpe:

:sjarmor:

Og Thomas og Harald etterpå.

:legrine::legrine:

Du tar dem i samme slengen ja.

Skrevet

Det ble ikke tid til Thomas og Harald..... :ler:

Prioriteringer!!!! :sjarmor:

Skrevet (endret)

:ler:

Er du up-to-date på Grey's for tiden? :hår:

God helg! For etter DEN arbeidsuka har du vel fri i helgen håper jeg?

Malou

Endret av Malou
Skrevet
:ler:

Er du up-to-date på Grey's for tiden?

God helg! For etter DEN arbeidsuka har du vel fri i helgen håper jeg?

Malou

Nei, det er tre episoder siden jeg var ajour, men jeg skal få sett dem i helga. Fri heeeeeele helga. Så deilig :sjarmor:

Skrevet

I morgen kommer mamma, pappa og svigermor på middag. Kjøttsuppe og fastelavnsboller til dessert *mett*

Jeg har forresten tatt av 6 kg siden jul :hoppe:

Skrevet

Uten å spoile drister jeg meg til å råde deg til å ha lommetørkle parat. Det er vel forsåvidt ikke noe nytt når det gjelder Grey's da men. Det er leeeenge til neste fredag... :tristbla:

Skrevet

Ah..... det er Kleenex på bordet når det er Greys. Tror ikke det er en eneste episode jeg ikke har :grine: av.

Skrevet

Skjønner hva du mener, men allikevel noen ganger er det verre enn andre ganger, og episode 16 er en av de noen ganger...

Minus 6 kg siden jul! :tommelsmil:

Skrevet

Oj, du har hatt ei hektisk uke eller?!! Skjønner godt at du blir sliten ja. Håper du får slappa av i helga da! :kose:

Jeg skjønner ikke hva dere ser i Greys jeg altså...syns det er en utrolig laber serie...men så har jeg jo skjønt at dere ikke er alene om å digge det da, så da er det vel jeg som er rar da. :roll: Men det får så være... ;)

Så flink du har vært siden jul da, monja!!! Jeg vet at det koster - jeg holder nemlig på sjøl - og har OGSÅ gått ned 6 kilo! :sjarmor: VI er flinke vi!!!

GOOOOD HELG! :kyss:

Skrevet

VI er knallflinke Dråpe :klem:

Men det er utrolig hva litt mindre snop og litt mer magerost gjør :sjenert:

Vi skal skeie ut idag da. Mamma, pappa ogsvigermor kommer på kjøttsuppe og nå driver mannen og baker boller. Så da blir det fastelavn idag istedet for i morgen :sjarmor:

Nå skal jeg straks dra på butikken, men måtte jo innom her først.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...