Mistyen Skrevet 3. februar 2007 #11761 Skrevet 3. februar 2007 Jeg lurer på om man egentlig kan kalle det tørr-trening....?
monja Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #11763 Skrevet 4. februar 2007 "Nypult!" Veldig bra! ← Regna med at du kom til å legge merke til den ja Jeg lurer på om man egentlig kan kalle det tørr-trening....? ← Mmmm......skeptisk Ny runde? ←
Murmelmy Skrevet 4. februar 2007 #11764 Skrevet 4. februar 2007 Lurer på om jeg husker hvordan det er å "øve" jeg... håper det er som å sykle, noe man aldri glemmer God søndag, snuppa
monja Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #11765 Skrevet 4. februar 2007 Jeg vil tro at det er som å sykle, Murmelmy. Litt famlende i starten men så går det på skinner....øh.....på hjul God morgen! Idag våkna vi til juniors stygge hoste, men vi krysser fingre for at det er forbigående og ikke utvikler seg til noe mer. Vi vil ikke ha syke barn akkurat nå. Planer for dagen? Hm, vi skal iallefall være hjemme og ikke gjøre så mye. Om det blir oppholds utover dagen smetter vi nok på oss uteklær og går ut en tur. Ikke at det er så mye snø igjen, men det går da an å leke i sandkassen om ikke annet Og så skal jeg vaske kjøkkenet skikkelig. Med min venn, Herr Klorin. Det er deilig å gjøre det innimellom.
monja Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #11766 Skrevet 4. februar 2007 Er godt igang med kjøkkenet. Vaska ventilatoren *urk* og vannkokeren fikk seg en runde så bakepulveret spruta og micro'n er rein, kaffetrakteren er rein innvendig og utvendig, komfyren er rein.... Nå er det bare benker og sånt igjen
Midnattsol Skrevet 4. februar 2007 #11767 Skrevet 4. februar 2007 Herregud så effektiv du er da. Treninga di i går må ha gitt masse energi.
monja Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #11768 Skrevet 4. februar 2007 Har så lyst til å dra til Trondheim på BP treff fra 25 - 26 februar....
monja Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #11769 Skrevet 4. februar 2007 Herregud så effektiv du er da. Treninga di i går må ha gitt masse energi. ← Du burde prøve
Shiloh Skrevet 4. februar 2007 #11773 Skrevet 4. februar 2007 Super housewife! Har du hatt en fin helg?
monja Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #11774 Skrevet 4. februar 2007 Må bare henge med når husmorgenene slår inn. Det er ikke så ofte det skjer Jeg blir Filofaxen min er vekke - med visakortet mitt, visa'n til gubben, førerkort, helsekortet til smurfen og resten av livet mitt Jeg har lett og lett men finner den ikke. Hadde den da jeg handla på lørdag, vet at jeg la den i posen men nå er den søkk borte :sur: Håper bare den har falt ut i bilen et sted, så jeg skal jage gubben ut så fort smurfen er i seng. Herregud altså, hvor senil kan man bli
monja Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #11775 Skrevet 4. februar 2007 Filofaxen er heldigvis kommet til rette. Lå i bilen.....jadda
Pasha Skrevet 4. februar 2007 #11776 Skrevet 4. februar 2007 Det var jo godt at du fant den igjen. Slike ting er kjipt å miste
Skravla Skrevet 4. februar 2007 #11777 Skrevet 4. februar 2007 Filofaxen er heldigvis kommet til rette. Lå i bilen.....jadda ← Ellers ville jeg foreslått å lete i kjøleskapet eller i matskapet. Der har jeg funnet igjen lommeboken min etter handletur.
monja Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #11778 Skrevet 5. februar 2007 Dagen idag har vært fin. Herlig vær og noen minuser har gjort den ekstra fin. Skikkelig kvikk - lunsj og appelsin vær. Dessverre blåser det en del så det tar litt av gleden over snøen vekk. Men rett etter at jeg kom fra jobben ble det klart at de nyhetene jeg fikk servert idag ikke var så glade. Mannen har vært til legen idag og fått "dommen" med tanke på rygg og skulder. Nå er han henvist til kirugisk avdeling for begge deler og det er 100% sikkert at det blir operasjon i skulderen og 98% sikkert at de skal operere ryggen. Prolapsen sitter ved den skiven som så fint kalles L5 og den sitter helt inne ved roten, noe som gjør den ekstra vanskelig å få tak i Dermed blir det en ekstra krevende operasjon. Skulderen er for trang i leddet så den må opereres uansett for å hindre den i å fortsatt går ut av ledd eller låser seg. En relativt enkel sak sies det. Han er operert i den andre skulderen for 16 år siden og er 100% frisk i den så prognosen er god. På lørdag da vi var innom mamma og pappa fortalte de at pappa hadde fått problemer med den ene armen sin. Den var helt drivende hvit da han våkna på morgenen, han hadde ikke følelse i den og klarte ikke å bevege den. Etter en time med massasje fikk han sånn noenlunde dreis på det. På søndag var det like ille og de dro på legevakten. Han ble umiddelbart sendt på røntgen og der ble det avdekket at han har fått blodpropp i armen Nå skal han på UL for hjertet og han skal sjekkes ordentlig. Men å holde seg i ro nei. Neida, han dro på jobb idag han. Spilte jo ikke noen rolle at han ikke kjente to fingre. Mamma synes det er grusomt mens "hovedpersonen" tar det kusende med ro. Fader altså, pappa'n min som aldri har vært syk før Nå skal han få blodtynnende sprøyter i magen i 10 dager og så får vi se da. De frykta jo at proppen ville bevege seg til hjertet. Ja ja, det var min dag *sukk*
Midnattsol Skrevet 5. februar 2007 #11779 Skrevet 5. februar 2007 Uff, det var mye på en gang. Hva sier monjamannen til at han skal opereres? Håper pappaen din blir bra snart, men jeg synes nå at han kunne vært hjemme da.
monja Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #11780 Skrevet 5. februar 2007 Mannen er positiv til operasjon han. Han vil jo, forståelig nok, bli bra. Selv om skulderoperasjonen er en smal sak - ifølge han selv - gruer han seg nok mer til rygginngrepet. Pappa ja....umuliusen selv. Han er selvstendig næringsdrivende, så det er ikke bare å ta sykedager heller *sukk*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå