Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Ja, her går det virkelig unna, Kipa :ler:

Naken mann og Bodø - og KG - kan godt kombineres :Nikke:

Endret av monja
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns også det var helt greit - og ikke overraskende - at Marianne gikk ut i går. Syns jeg ser tendenser til at de som blir først og mest profilerte i programmet går ut først jeg da. Det har vært sånn tidligere også. Og hun Marianne har jo fått vist seg litt hun nå syns jeg. ;)

Håper dere hadde en knall lørdag og at dagen i dag blir bra den også! :klem:

Skrevet

Og så er det alltid førstekjempen som har gått ut til nå. Men jeg tror Marianne ga seg med vilje jeg da. Ikke vet jeg, men jeg syntes hele kampen var en smule merkelig.

Nå skal vi dra for å besøke et vennepar vi ikke har sett siden i mai i fjor. De bor 1 1/2 times kjøring unna oss og det er nok en av grunnene til at vi ikke "slenger bortom" oftere. De har en sønn på snart 2 år så det blir sikkert moro for tassen og det. Han snakker iallefall masse om gutten deres i dag så han gleder seg nok.

Ha en fin søndag alle :klem:

Skrevet
Ja, her går det virkelig unna, Kipa :ler:

Naken mann og Bodø - og KG - kan godt kombineres :Nikke:

:ler: Må innrømme jeg temker litt på IKEA reklamen....ser for meg Monja liggende på magen med laptop'en og gubben over seg..og innimellom leser hun litt i en brosjyre. Kom igjen gubbe... :ler:

Skrevet

Har du Bodø-spørsmål så regner jeg med du vet hvem du kan spørre. ;)

Skrevet
:ler: Må innrømme jeg temker litt på IKEA reklamen....ser for meg Monja liggende på magen med laptop'en og gubben over seg..og innimellom leser hun litt i en brosjyre. Kom igjen gubbe... :ler:

:legrine: *svinger pisken* :hoho:

Skrevet
Har du Bodø-spørsmål så regner jeg med du vet hvem du kan spørre.  ;)

Da spør jeg selvfølgelig ekspertisen ;)

Skrevet

Sei til middag utgår :sjenert:

Pølseragu

300 g farfalle pasta (eller skruer/penne)

2 bokser bønner i tomat

2 hakkede løk

2 gulrøtter i biter

300 g røkte kjøtt pølser i skiver

200 g wiener pølser i biter

2 ss tomatpuré

ørlite eddik og sukker

evt urter ala basilikum, timian eller rosmarin

Tilberedning:

Skrell gulrøtter og skjær dem i staver. Kokes ca. 10 minutter sammen med farfalle pasta. Skrell og hakk løk og fres det lett i smør i panne sammen med pølsen.

Ha tilslutt i tomatpureen. Bland med innholdet i bønneboksene og varm godt opp. Tilsett gulrot og pasta. Smak til med salt, pepper, eddik og sukker.

Serveres til middag med råkost.

Skrevet

Møter du meg på jobben kl 1800 i morgen da ? Tror det var da kurset er ferdig !!

;)

Skrevet

Innom og oppdaterer meg litt.

Så skjønn smurfen din er, og så stor han har blitt. :-D

Må også gratulere med vektnedgangen. :tommelsmil:

Etter å ha vært alene i to uker, la jeg ekstra godt merke til setningen naken mann. Forhåpentligvis dukker det opp en sånn hjemme hos meg også snart. :sjarmor:

Ha en fin dag! :klem:

Skrevet

20 kroner på Rema altså!!! Åssen kunne jeg vite det da ...LooooooooooL :klem:

Skrevet

Vi får tro at håpet om en naken mann blir virkelig snart, @lfa :ler:

Idag er det blitt skikkelig kaldt igjen. Gud, som jeg gleder meg til sol og sommer. Og det er ikke sååå lenge igjen.

Følte meg skikkelig dårlig da jeg kom hjem fra jobb idag, men etter noen timer med slumring på sofan er formen betraktelig bedre.

JA, jeg gleder meg til ferie om 3 dager :hoppe: Det skal bli deilig deilig. 2 uker uten stress og mas - bare matteeksamen å bekymre seg for. Lesingen går dritt bare så det er sagt.

Skulle egentlig vært ut og trimma med jobben idag, men har ikke overskudd til det *dårlig samvittighet* Neste tirsdag kanskje.....

Vi har bestilt billetter til premieren på "Elias og kongeskipet" på fredag. Så er det bare å bunkre opp med popcorn og saft da. Skal snakke med maskinisten med tanke på lyden. Her i byen lever man ofte etter mottoet: Jo høyere, jo bedre, men det passer kanskje ikke med små barn i salen. Spent på hvordan det der blir, det er sikkert.

Skrevet

Så herlig med ferie da!!!! Nå ble jeg misunnelig gitt!!! :enig_anim:

Skrevet

Ja, det skal bli deilig. Å ikke skulle jobbe igjen før 12. mars :sjarmor:

Men nå tar jeg kvelden!

:klem:

Skrevet

Idag fikk jeg beskjed om at det ikke blir noen ferie på meg likevel neste uke :sur: Selvfølgelig mangel på vikarer. Så istedet for uke 9 og 10 blir det uke 10 og de tre mellomdagene før påske. Ja ja....samma det.

Skrevet

Idag har det vært omtrent 32 effektive minuser her :fryser:

Skrevet
Idag har det vært omtrent 32 effektive minuser her  :fryser:

Plutselig ble det ganske varmt og godt her. Kanskje ikke så rart når jeg har fyrt i peisen som en gal i hele kveld.

Skrevet
Plutselig ble det ganske varmt og godt her. Kanskje ikke så rart når jeg har fyrt i peisen som en gal i hele kveld.

Vi og fyrer til peisen gløder, men likevel synes jeg det blåser rett inn i huset.

*gleder meg til sommer og sol med kald pils*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...