Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

*hjelper til med å holde boken på side 1*

:vinke: og :klem: til monja...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hyperaktive dagboknaboer ja :ler:

Nå skal jeg jammen jobbe for å holde boka mi på side 1 ;)

Idag har jeg enedelig klart å få tak i et par ski til lillegutten min. Han har begynt å interessere seg for ski, men jeg syntes kanskje ikke det var nødvendig med en skipakke til over 1000 kr sånn på tampen av vinteren, og mens han enda er så liten. Så idag fikk jeg fangst på FINN. Ski til å bruke vanlig skisko i, 75 cm lange inkl. staver. 75 kroner + porto. Knallbillig og jeg er fornøyd.

Det er forresten disse!

Skrevet (endret)

Slike ski har guttene også.

(de vanlige blir for store)

Og de er kjempe fornøyd! :)

Nydelig gutt! :hjerte:

Endret av Jinx
Skrevet

Lille vennen min skal begynne tilvenning til 3 årsgruppa i barnehagen fra 1. februar. Fra 1. mars skal han være fulltid på 3 årsgruppa. Det er rett og slett ikke stimuli nok for han å være på 0 - 2 år, så derfor kommer han over på storbarn 6 mnd før tiden.

Skrevet

Hei snuppa!

Så moro med prøving snart igjen da - det går bra i monja-heimen for tida da! :) Godt å høre!

Men hvorfor skal du ikke ha mer permisjon enn høyst nødvendig? Jeg har liksom prøvd å få så lang permisjon og tid hjemme som mulig jeg da. :sjenert:

Så moro at gullet skal begynne på stor gruppe da! Det blir nok stas tenker jeg!

:klem:

Skrevet

Men hvorfor skal du ikke ha mer permisjon enn høyst nødvendig? Jeg har liksom prøvd å få så lang permisjon og tid hjemme som mulig jeg da. :sjenert:

Det lurte jeg og på....

Men skjønner jo at ikke alle gjør det samme som meg....

Skrevet

Heia jenter!

Grunnen til at jeg ikke skal ha mer permisjon enn det er at den neste babyen mest trolig kommer mens jeg er i en utdanningssituasjon. Det innebærer at jeg likevel er hjemme 3 uker hver mnd (bortsett fra i praksis da) og da kan jeg og mannen være hjemme sammen - om han får min permisjon. Så selv om jeg er under utdanning vil jeg jo likevel være hjemme om dere skjønner. Lærerutdanninga jeg skal gå på er samlings og IKT basert så det blir en del jobbing over nett. Ergo masse hjemmetid. Jeg har heller ikke lyst til å ta pause i utdanninga mi for å være hjemme siden jeg er så mye hjemme likevel.

Dessuten er det et ønske fra mannen min at han får ta del i så mye av permisjonen som mulig. Sist var jeg jo hjemme i 6 mnd før vi delte den siste permisjonsbiten før fedrekvoten 50/50. Var supert det altså.

Skrevet

Første dagen i februar og jeg er hjemme på grunn av sykdom. Jeg var på tur på jobb i morges, men jeg måtte bare snu. Feberen herja i kroppen og jeg klarte nesten ikke å holde bilen på veien, sånn skalv jeg :tristbla: Nå har jeg sovet halve dagen og føler meg litt bedre. Så i morgen blir det jobb uansett.

Skrevet

God bedring monja. Ikke la deg presse til å gå tilbake på jobb før du er frisk nå da.

:klem:

Malou

Skrevet

Takk for det, Malou! Jeg føler meg mye bedre. Litt frisk luft gjorde det enda bedre - var på butikken en tur like før middag.

Skrevet

Torstein har brent seg :tristbla:

Han dreiv og turna da vi spiste og greide å velte en lampe som sto i vinduet. Han fikk selvfølgelig pæra - som er glovarm - på kinnet :grine: Han har ligget i fanget mitt med kalde kluter på kinnet i over 30 minutter nå og så har vi smurt inn med a-creme. Har egentlig lyst til å kjøle enda litt mer for han er skikkelig varm i huden enda, men vi får se da. Det blir sikkert blemme, for han er litt hvit midt inni det røde. Og det dekker en stor del av kinnet hans. Stakkars vennen min :tristbla:

Skrevet

Ååååå, stor :klem: til nydelige T og mamman.... Ikke noe gøy når de små har det vondt :riste:

:kyss:

Skrevet

God bedring, vennen. :klem:

Huff, hørtes ikke godt ut med varm lyspære på kinnet. :tristbla:

Skrevet

Takk, Middis :klem:

Nei, varm lyspære er nok ikke å trakte etter, selv om det er snakk om sekunder bare. Men han er heldigvis i farten igjen nå da. Han gråt ikke mye heller. Sa bare at det var vondt da vi la på klutene. Mannen gikk i skytteltrafikk mellom badet og oss med kalde kluter. Er litt redd for om det skal bli varige merker, men alle sier at det nok går bra og at det forsvinner etter en stund, så da gjør det nok det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...