Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, ikke sant avataren er skjønn, Epica? Jeg er forelska :hjerte:

Jeg fikk gjort litt i heimen, men skal ta et skikkelig skippertak idag. Etter at smurfen har lagt seg.

Det ble en kortvarig lykke med snøen. Nå regner det vannrett og blåser storm her :grine:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JEG VIL HA VÅR!!!! :sjarmor:

Det hadde passa meg utmerket akkurat nå :sjarmor:

Skrevet

Vår = eksamen. Gi meg sommer! :ler:

Skrevet

Jeg er helt ødelagt i ræven og i lårene. Igår skulle alle på jobben møtes for å gå en tur på 6 km som på folkemunne her kalles "Brurunden" - fordi vi kan gå i en "rundkjøring" og så over to bruer. Men oppmøtet var så som så. Det ble meg, min kollega og smurfen i vogn. Deilig å gå en tur i storm og uvær, men du søren jeg kjenner det i rompe og lår idag. Jammen en stund siden jeg brukte de musklene aktivt :sjenert:

Skrevet

Jeg får helt vondt av å lese i dagboken til Karius :tristbla:

Livet er så urettferdig :grine:

Skrevet

Uff, ja, det er så fælt det med Karius-familien... :cry:

Så deilig å komme seg ut og bruke muskler, selvom det ikke er no' særlig å være støl akkurat. ;)

Håper det står bra til i heimen! :kose:

Skrevet

Bare innom for å ønske deg en god helg

Skrevet

I kveld skal vi på 60 årsdag. Akkurat nå har jeg ikke noe lyst til det . Må pakke klær til smurfen som skal overnatte til mormor og morfar, ordne oss selv, dusje...i det hele tatt.....

Jeg vil bare ha en stille hjemmekveld.

Skrevet

Det ble kjempegøy i går kveld. Sånn utover kvelden da. Det ble et parti mellom middag og fest som ble litt i roligste laget egentlig. Men etter det tok det seg opp. Masse herlige taler, sanger og annet gøy. Karaokemaskin, svigerfar og familie i toppform, selv om jeg dog ble litt skuffet over ting jeg hørte om noen andre - selv om det ikke kom uventet. Drakk ikke så mye, et par øl og et par drinker, og et par likører. Akkurat passe til at jeg er liiiiitt redusert idag :ler:

Skal nå se gjennom de 130 bildene jeg tok :ler:

Skrevet

Fy fader, jeg glemte å skru på ovnene i går da vi dro. Når vi kom hjem idag var det - 9,5 grader ute og 9,2 grader inne. Brrrr.....

Skrevet

Har du blitt moderator igjen? Grattis :klem:

Hørtes ut som en kald fornøyelse å komme hjem igjen ja. Får håpe det ble fort varmt i huset, og at dere får en koselig søndagskveld :klem:

Skrevet
Jeg har fått fiiiiine blå stjerner igjen :sjarmor:

Så lækker du ble (igjen)! :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...