Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Prolaps er ikke godt. Den kan "tørke inn", men sånt tar tid. Og det blir ikke enkelt for deg heller

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Hei på deg! :klem:

Uffda, prolaps er ikke no' bra...søstera mi fikk konstantert en stor prolaps i ryggen i høst, men det var inget poeng å operere, så hun må visst bare leve med den. :roll: Tror hun var glad for å slippe operasjon, men det er jo ikke no' særlig med ryggplager heller da...håper det går seg til på et eller annet vis for mannen din.

Lykke til med studiene, forresten! Ikke dårlig å motivere seg til matte... :sjenert:

:klem:

Skrevet

Kanskje på tide å begynne å svare på meldingene her inne nå.... :sjenert:

Skrevet
Jeg vil også gjerne ha tilgang til blogg...

:)

Mener jeg sendte deg PM med en gang, men om det ikke stemmer så bare riv meg i ørene :sjenert:

Skrevet
Så utrolig uheldig mannen din er! Synes han er mye plaget med nyrestein også? Stakkar..  :klem:

Hvordan er det i Monjaheimen for tida ellers da? Driver dere prøving på nr. to eller? Vet du snakket om det en stund... Det er godt mulig du har fortalt ett eller annet lengre bak i boka di, men det blir litt for mye å bla seg bak i... *kremt* du nærmer deg 600 sider med stormskritt  :ler:  :klem:

Jeg vil også selvfølgelig ha bloggtilgang dersom jeg får det....  :sjenert:

:vinke:

Ja, jeg synes han har vært maks uheldig nå :tristbla:

Først nyrestein, så blodpropp, så sarkoidose, så nyrestein, så nyrestein, og enda mer nyrestein og nå dette :grine:

Men ellers har vi det bra. Prøvingen er litt sånn etter blir det så blir det, og vi tar det som det kommer. Nå frister det kanskje å vente litt med tanke på framtidige studier, men ikke lenger enn til høsten, da skal vi prøve igjen for fullt.

Må bare ha av noen kiloer og først.... :sjenert:

PM med bloggadresse kommer....

Skrevet

Håper du får en strååååååålende helg, Monja! :klem:

Skrevet
Godt Nyttår!! :klem:

Vurdrerer du seriøst å flytte Familien AS til Bodø?  :overrasket:

Godt Nytt År til deg og snuppa :kose:

Jeg skal ikke flytte Familien AS til Bodø nei. Jeg skal gjøre samlingsbaserte studier og reiser dermed til Bodø ca 10 uker pr år.

Skrevet

Jeg vil også veldig gjerne ha PM med bloggadresse! :-D

Ha en fin helg vennen, håper mannen din kommer seg :troest:

Skrevet
Stakkars monja-mannen! :troest:

Tøff start på det nye året, håper han får den behandlingen han trenger! :klem:

Det håper jeg og. MR blir ikke før neste uke, men jeg håper det går fort etter det. Så han slipper å gå lenge å vente på en evt. operasjon.

Skrevet
God bedring til mannen din. Håper det ordner seg med levering i bh. Pappan til Aleksander sikk prolaps i ryggen da Aleksander var 3 måneder gammel (dagen før dåpen da vi hadde tusen ting å gjøre... :forvirret: )

Da hadde jeg ham sengeliggende, en hund som måtte luftes, koldtbord som måtte ferdigstilles, selskapslokale som måtte pyntes ferdig. Husker den frustrasjonen over å føle seg så alene. Håper du har familie og/eller nære venner som kan hjelpe deg. :klem:

Tusen takk for godbedring hilsen, Mayamor!

Jeg misunner dere ikke det tidspunktet for prolaps, men er det ikke typisk? Kommer når man ikke har tid i det hele tatt. Skjønner godt du ble frustrert :klem:

Skrevet
Noe galt med Bodø?  ;)

Det er vel samlingsbasert hun tenker på tror jeg.

Bodø er en fiiin by. Var iallefall det da jeg var der sist - på 80 tallet :ler::sjenert:

Skrevet
Stakkars mannen :troest:

Har jo helt glemt å takke for PM ;)  Jeg skal nok følge med!

Bare hyggelig :klem:

Skrevet
Prolaps er ikke godt. Den kan "tørke inn", men sånt tar tid. Og det blir ikke enkelt for deg heller

Nei, det er ikke enkelt, men heldigvis er han istand til å gå, sette seg på huk og gjøre lette gjøremål. Så jeg er ikke helt alene om alt heldigvis.

Jeg tror denne er for stor til å bare "tørke inn" - det mente iallefall legen - men det blir spennende å se på MR.

Skrevet
Hei på deg! :klem:

Uffda, prolaps er ikke no' bra...søstera mi fikk konstantert en stor prolaps i ryggen i høst, men det var inget poeng å operere, så hun må visst bare leve med den. :roll: Tror hun var glad for å slippe operasjon, men det er jo ikke no' særlig med ryggplager heller da...håper det går seg til på et eller annet vis for mannen din.

Lykke til med studiene, forresten! Ikke dårlig å motivere seg til matte... :sjenert:

Håper virkelig at søsteren din ikke vil plages med ryggen senere i livet. Plages hun enda med prolapsen, eller har den gått tilbake selv? Skjønner godt hun ble litt letta for å slippe operasjon (for ryggoperasjon høres jo litt skummelt ut *angst*), men her i heimen sitter mannen og håper på operasjon. Ja ja, bare han blir frisk - eller bedre iallefall.

Nei, det er ikke verst å motivere seg for matte. Jeg er supergira.

Skrevet
Håper du får en strååååååålende helg, Monja!  :klem:

Samme til deg, Newt!

Jeg skal bare nyte helga.

*avslappet*

Skrevet
Jeg vil også veldig gjerne ha PM med bloggadresse! :-D

Ha en fin helg vennen, håper mannen din kommer seg :troest:

PM kommer!

God helg til deg og snuppa :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...