Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oioi, stakkars monjamannen! Bra at det gikk fort over da, håper dere slipper mer dramatikk i helga.

Du skal ikke ta et grammatikkurs også da monja? ;):ler:

Skrevet

GODT NYTT ÅR på forskudd. 2007 blir et flott år for monja tror jeg! :-D

Skrevet

:kyss:

Som jeg håper du er synsk, LT. Satser på at 2007 blir bra. Og til høsten sitter jeg og Middis på samme skole med en begynnende kul på magen....ja, det blir fint det :Hehe:

Skrevet

Det kjente ut sånn tidligere idag. En smule redusert, men det gikk tydeligvis over :ler:

Skrevet

Nyttårsaften 2006!

Årets siste dag. Dagen da man tenker gjennom året som har gått på godt og vondt. Selv om det har vært noe vondt har det for det meste vært et godt år. Men allerede nå tegner 2007 til å bli et spennende år. Smurfen min blir hele tre år på høsten, økonomien ser ut til å forbedres enda mer, kanskje blir jeg student og det betyr vel at jeg har funnet min vei i livet - håper jeg. Og kanskje kanskje flytter det inn en liten søskenspire i 2007?

Jo, det tegner til å bli et godt år. Og jeg gleder meg, for det er lenge siden jeg har følt det sånn.

Skrevet

Idag er mannen verre igjen :tristbla:

Må ha hjelp til påkledning og i det heletatt, så nå føles det som om jeg har to unger. Og smurfen hinker etter han (hermegåsa :ler: ) og sier; "Pappa, ont i rompa"

Han får nå bare holde seg i ro og så får vi håpe det går over snart.

Skrevet

Ønsker deg et godt nytt år!! :)

Stakkars gubben da.... Hørtes fryktelig vondt ut!

Jeg vil gjerne ha PM :sjarmor:

:klem:

Skrevet

Se der var bloggen på plass, ja. :)

Godt nyttår, vennen. :klem: Håper vi ses på skola til høsten.

Skrevet

PM er sendt, LinKri :klem:

Det håper jeg og vi gjør, Middis. Det er iallefall målet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...