Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sitter og ser Madonna konsert jeg og smurfen :digge::danse:

Svigerinna mi var i London og så konserten og hun skrøyt uhemmet av den så da må jeg jo se.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Han virkelig hater å pusse tenner, men det var jo utrolig lurt å gjøre det sånn som dere, Cilla. Det tror jeg vi må prøve.

Det gjorde mine også, helt til de så filmen om

Karius og Baktus. Siden da har tannpussen gått som en lek :ler:

Skrevet
Det gjorde mine også, helt til de så filmen om

Karius og Baktus. Siden da har tannpussen gått som en lek  :ler:

Min gidder ikke å se på Karius og Baktus. Han skjønner nok ikke mye av det enda. Men det kommer det kommer :sjarmor:

Skrevet

Idag er mannen og smurfen hjemme sammen med meg. Vi skal innom byen en tur, for jeg må levere timeliste og så må jeg handle noe småtteri. Men etter det skal jeg ikke nærme meg byen før på fredag (da skal jeg på jobb) og på søndagsformiddagen skal vi på kirkegården. Inntil da - home, sweet home.

Skrevet

Får nesten ikke pusse tennene på Andreas jeg: "Klare selv må vite..." Av og til glede, andre ganger til besvær... ;)

Skrevet

Ang tannpuss..hjelper det om han får velge tannkrem og tannbørste da og si at han må pusse de skarpe tiger- tennene sine.. :ler: Sånn er det her..Lukas er jo en løve eller tiger eller litt av hvert. Kommer an på dagen og humøret..I går fikk han ny tannkrem og kunne ikke vente med å pusse tennene. Han åpna den i bilen..*fnis* Med sabeltanntiger på! ;)

:klem:

Skrevet

Fy søren for et ruskevær det er. Og veiene er jo fulle av sørpe så det er styggskummelt å kjøre. Turen tur/retur byen tar normalt sett i underkant av 1 time. Idag tok den 2 timer. Og vi var på tur utfor veien flere ganger *skummelt*

Skrevet

Akkurat nå har jeg 178 pikekyss/marengs stående i ovnen. Der skal de stå å godgjøre seg i 2 timer. Og gubben og smurfen slengte sammen 28 risboller som skal avkjøles i kjelleren.

Skrevet

Da er lillegull i seng. Jeg og mannen skal nå begynne krafttaket som står igjen før jul. Tror kjøkkenet blir det vi først gjør ferdig. Må stryke juleduker og sånt i kveld tenker jeg.

Skrevet

Må ikke tro at smurfen skal sove nei. Det er som vanlig med andre ord *sukk*

Skrevet

Mannen driver og støvsuger og styrer. Må ile jeg og.

*dårlig samvittighet*

Skrevet (endret)

I natt har jeg sovet kjempegodt. Og lillegutt kom ikke inn til oss før 8. Det er deilig det. Dessverre høljer det ned ute så de siste håp om hvit jul forsvant nå. Trasig synes jeg, men lite å gjøre med. Skal snart kjøre smurfen i barnehagen før det bærer rett hjem for å rydde og vaske. Får gjort så mye mer de dagene han er og leker med vennene sine.

Endret av monja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...