Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet
I morgen er det Luciakonsert i kirka klokka 7 på morgenen, og Luciatilstelning i barnehagen klokka 14.

På mandag er det nissefest i barnehagen. Kjøpte nissedrakt idag og smurfen måtte ha 4 - 6 år :overrasket:

Klart det. Han er jo stor gutt ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da vet vi hva monjamannen kan vente seg under juletreet. :ler:

Herregud som du har bakt!! Det må jeg si.

Blir sliten av å lese om det. :ler:

Her er også målet å sende ut senest mandag, så godt å høre at det ikke bare er meg. ;)

Nissefest på fredag her. Jeg har ikke noe nissete, men det er jo helst ungene som skal ha noe rødt på.

Skrevet

Ja, når jeg ser den lista er det jo masse. I tillegg har jeg bakt en del til svigermor. Så flink atte - og jeg som hater å bake. Faktisk har jeg 20 kg mel i hus nå.

Du får finne deg en nisselue om ikke annet, Middis.

Skrevet

Endelig har lillegutt sovna. Men det skulle 10000 unnskyldninger til før han sovna. Som vanlig. I går sovna han 23.15, og likevel sov han ikke i barnehagen idag. Blir vel annerledes i morgen siden han må opp før klokka 6.

Julebrødene står til heving i formene sine og etterhvert skal jeg steke dem. Først 40 minutter heving.

Bra det er GA og Bondekjærleik i mellomtiden :ler:

Skrevet

Vi kom oss aldri til kirka i morges vi. Lillegull nekta å stå opp :ler: Så vi lot han sove til klokka var litt over 8. Han kom rett oppi Luciasamlingen i barnehagen og klokka 14 får foreldre og besteforeldre komme å se på luciatoget. Jeg har ladet videokameraet for en gangs skyld.

Skrevet

Tilbake fra Lucia tog og feiring i barnehagen. Skjønne Luciagutten min *rørt*

Bilder kommer :hjerte:

Skrevet

Kjempesøt. :hjerte:

Jeg fikk også litt Conradi-assosiasjoner av de julegavetipsene. :ler:

Skrevet

Takk takk alle sammen :klem:

Idag ble jeg ferdig med alle julegavene :jippi:

Nå skal jeg skrive julekort, pakke inn det som skal sendes og så skal vi ta en utleveringsrunde i helga. Og da er det et bekymmer mindre.

Skal bake julebrød til svigermor idag. Og brød.

Og vi venter på stormen som er meldt. Lurer på om juletreet vårt overlever den. Det vi har ute på verandaen altså. Har mest lyst til å ta av det lysene før vi går og legger oss. Vi får se.

Skrevet

Saa soet luciagutt! :hjerte: Eller heter det stjernegutt eller noe slikt?

Saa du har mye mel i huset du ogsaa? :ler: Fant ut at jeg maa bake mer, ellers kommer melet i skapene mine til aa faa mark i seg snart. :sjenert:

Lykke til med videre baking!

:vinke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...