Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan går det med den lille vakre smurfen i dag tro? :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper det går bra med smurfemagen.

Skrevet

Smurfen sitter i saccosekken sin og koser seg med BarneTV (Postman Pat) og spiser hjemmelaget blåbærsaftis. Han har spist masse middag og nå er det kosestund. Under fleeceteppe såklart.

Magen hans er mye bedre idag. Ikke vært noen problem i barnehagen iallefall. De har forresten hatt juleverksted idag, så han har snakka om snømann helt siden han satte seg i bilen :ler:

Har hjulpet svigerinna mi med å vaske ut. Vaska soverommet hennes og kjøkkenet jeg. Så kjørte mannen min et lass med ting dit hun skal flytte og hun vaska badet selv. Ja, og så vaska jeg alle vinduene. Fy søren det er lenge til jeg skal vaske igjen. Iallefall vegger og tak. Så da var både tak og vegger og alt tatt *puh* I morgen skal vi dit hun skal flytte og hjelpe henne å kaste :sjarmor: JEG kan nemlig å kaste :ler:

Da vi kom hjem var det skammelig kaldt her. Hadde glemt å sette på varme, så her var det 15 grader *brrrrr* Vi har satt på alt av varmeovner og fyrer på spreng.

Skrevet

Jeg har en adventskalender jeg skal brodere ferdig til 1. desember så jeg har ikke all verdens tid til å skravle her inne.

Vi var iallefall til svigerinna mi idag. Spiste middag og hun fikk da kasta en del.

Kommer sterkere tilbake etter 1. des :ler:

Skal forresten jobbe den 1. desember, for øynene er blitt greie igjen. Endelig.

Skrevet

Hvordan går det med broderinga?

Jeg har tenkt å lage julekalender til Propellen, har tenkt å gjøre den klar før påske... Jula kommer så fort *ler*

Skrevet
Hvordan går det med broderinga?

Jeg har tenkt å lage julekalender til Propellen, har tenkt å gjøre den klar før påske... Jula kommer så fort *ler*

Det går da framover med broderinga. Blir neppe ferdig til i morgen, men så skal ikke pjokken som skal ha den (gutten vi er tante til) være hjemme i helga så han får den ikke før på mandag *puster lettet ut*

Så begynner jeg med kalender til smurfen vår over jul. Må iallefall ha ett år på å bli ferdig. Først må jeg jo velge ut hvilken jeg skal brodere :ler:

Skrevet

Nå er mannen nede i kjelleren for å finne fram adventstjerne og adventstaker :hoppe: Endelig endelig..... jeg skal tenne dem i kveld, tyvstarter litt :sjenert:

Skrevet

Vi driver og rydder og ordner på rommet til smurfen. 4 banankasser med leker har vi satt i kjelleren til nå :overrasket: Nå blir det kanskje mer spennende å leke med det som faktisk er oppe.

Før og etterbilder kommer :sjenert:

Skrevet

Lurte på om jeg skulle henge opp stjerna i vinduet...men tror jeg venter til søndag. :)

Tjyvstarter!!!

Adventstaken/lysene står klare da.

Skrevet

Urk, nei nå er det for sent og jeg gidder ikke.

Henger den opp i morgen, jeg.

Skrevet

Jeg tyvstartet også litt i går. Kunne jo ikke snyte meg selv for den første julemorgen med den syvarmede lysestaken i kjøkkenvinduet. Jeg synes forøvrig ikke den 30. november er å jukse. Her vi bor var det ganske mange som begynte på søndag.

Også måtte jeg jo vise frem julekaninen igjen... ;)

God førjulshelg!

Malou

Skrevet

1. desember.

23 dager igjen til jul.

Da jeg kjørte til jobben idag var det 7 plussgrader :overrasket: Ikke akkurat vanlig her oppe i det høye nord på denne datoen. Litt deilig, men litt snålt og. Ønsker meg snø til jul, men ikke før om 22 dager.

Smurfen fikk åpne sin aller første kalendergave idag og han fikk togvogn til tretoget sitt. Ikke fornøyd med å åpne bare en pakke når det henger så mange igjen :frustrert::ler:

Skrevet

Hihi...disse små er jo så søte da :hjerter:

God helg til deg og musepuppe-familien!

:klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...