Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er lillegutt i seng, men om han sovner enda er vel mer uvisst.

Spiller egentlig ikke noen rolle, for i morgen er barnehagen stengt pga planleggingsdag.

Skrevet

I går på den tiden så jeg Grey's Anatomy, Jinx. Episode 5 - 7 så nå begynner jeg å komme etter. Må se om episoden 10 er på plass idag sånn at det blir noen å se på helga og.

Skrevet

Sov til 7 idag, og våkna med at jeg faktisk klarte å åpne øynene. Noe som jo betyr bedring :hoppe: Nå er jeg så drittlei dette altså :sur:

Idag skal mannen hjelpe søsteren sin å flytte, og jeg tror nesten han tar med Torstein sånn at farmor får passe han - så kanskje får jeg orden på huset her i mellomtiden.

Skrevet

Nå har vi vært og handla litt mat og jeg og smurfen venter på at mannen skal bli ferdig med middagen - taco :sikle:

Skrevet

Å så deilig... :)

Spiser snop jeg - og henger opp julegardiner!

BARNEFRI! :sjarmor:

Skrevet
Å så deilig... :)

Spiser snop jeg - og henger opp julegardiner!

BARNEFRI!  :sjarmor:

Og hører på julemusikk?

Jeg gleder meg sånn. Neste fredag kommer adventstjerne og adventstaker opp her.

Skrevet

Har akkurat sett på finalen i skal vi danse. De har blitt sinnsykt flinke, det er sikkert. Og jeg er imponert. Heier litt ekstra på Kristian da.

Skrevet

Idag ville Torstein legge seg klokka 18 :overrasket:

Da var han trøtt og sliten stakkar. Men han sovna ikke før klokka var over 19 så jeg håper han sover til klokka 7 i morgen iallefall.

Skrevet

Fine bilder! Nydelig gutt, og det var koselig å se bilde av deg også! :)

Skrevet

:danse: SÅ flott at Kristian vant! Glemte hele finalen jeg da... :klaske:

Så moro å se lua i bruk - den var jo stilig da! :Nikke:

Koselige bilder - alltid så moro å se - og jammen begynner lillegutten din å bli stor nå, monja!

GOOOOOD HELG! :kyss:

Skrevet

Lua er knalltøff den, Kverula :klem:

Og genseren og vottene er og ofte brukt.

Idag fikk jeg sove til klokka 10, og jeg kunne åpne begge øynene uten problemer :hoppe: Endelig ser det ut til å gå over, men det er nå enda noen dager til jeg kan ta på linsene igjen.

Jeg og gubben rydda og vaska kjøkken og lagt sammen klær. Nå har vi på en oppvaskmaskin og slapper helt av. Smurfen skulle ha en klut han og så han tørka av stuebordet og kasta alt papir han kom over :ler:

Lurer på om jeg skal slenge på en bolledeig? Men så har jeg jo bakt et par runder med boller og i det siste da :klø: Får se utover dagen. Det blir iallefall en ørliten bytur idag, og så skal vi trille en tur, og så skal vi ha hjemmelaget blomkålsuppe til middag :sikle:

Det er deilig vær ute, sol fra blå himmel og 5 plussgrader. Får se om det ikke blir mulighet for å pusse vinduer idag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...