monja Skrevet 19. november 2006 Forfatter #11021 Skrevet 19. november 2006 Hehe... (Fått den på mail du også? ) God helg til deg og gutta dine! ← Jeg fant den inne på et annet forum jeg Men jeg mener da bestemt at mannen fikk den på mail Fyameg! God fredag. ←
monja Skrevet 19. november 2006 Forfatter #11022 Skrevet 19. november 2006 Nå holder jeg på å lage ferdig kakene til selskapet i morgen. Da ser det ut som om jeg har en ny oppskrift å prøve neste gang... Blåbærpavlova hørtes godt ut. ← Den ble skikkelig god Vi var bare 5 voksne, men jammen ble den så godt som oppspist. ←
Gjest Madden Skrevet 19. november 2006 #11023 Skrevet 19. november 2006 Blåbærpavlova....har du oppskrift eller???
Gjest Madden Skrevet 19. november 2006 #11024 Skrevet 19. november 2006 Så jo nå at du akkurat hadde lagt ut.... Nå får jeg bare se om jeg får tak i blåbærsyltetøy da! Dette må prøves!
monja Skrevet 19. november 2006 Forfatter #11025 Skrevet 19. november 2006 .....du kan bruke annet enn blåbær da. Mamma bruker jordbær og det er godt det og.
monja Skrevet 19. november 2006 Forfatter #11026 Skrevet 19. november 2006 Lurer på om det er på tide å ta på seg julestasen.... Eller skal jeg vente til Middissola får på nisselua?
monja Skrevet 19. november 2006 Forfatter #11027 Skrevet 19. november 2006 Hvordan får jeg avataren min til å bevege seg? :klø:
Gjest miiip Skrevet 19. november 2006 #11029 Skrevet 19. november 2006 Rister pc'n kanskje! Skulle gjerne vært her oftere for å få med meg hvordan det går med jobben og sånt, men jeg klarer visst ikke henge med. Håper det går bra med deg!
monja Skrevet 19. november 2006 Forfatter #11031 Skrevet 19. november 2006 Skulle gjerne vært her oftere for å få med meg hvordan det går med jobben og sånt, men jeg klarer visst ikke henge med. Håper det går bra med deg! ← Det går iallefall bedre. Jeg jobber 2 hele dager i uka, mandag og fredag, så det er jo et framskritt. Det er slutt på angstanfall i bilen på tur til jobben og, og det er et annet framskritt. Men jeg er fortsatt sliten, lei og deppa i forhold til å begynne full tid, så det blir ikke på denne siden av året nei. Men vi har fått en ny sjef, så det ser ut til at ting ordner seg framover. Trodde virkelig ikke at det skulle henge i så lenge, og hvordan føler jeg meg når jeg er frisk igjen? :klø:
monja Skrevet 19. november 2006 Forfatter #11032 Skrevet 19. november 2006 Vi kom hjem klokka 22, etter bursdagsselskap for nevøen vår og en tur innom mamma og pappa. Men er smurfen trett? Neeeeeeida, han er i kjempeform. Kom seg i seng halv 11 , men romsterer enda. Han fikk være med ut å se på stjernene og jammen så vi ikke et stjerneskudd. Det var stas for en liten stjerneinteressert gutt det. I morgen skal han være hjemme fra barnehagen sammen med pappa'n sin og de skal bare kose seg. Derfor gikk det greit at han er i seng så sent idag. Men nå skal jeg kvelde. Har jobbedag i morgen *sukk*
Gjest miiip Skrevet 19. november 2006 #11033 Skrevet 19. november 2006 Det går iallefall bedre. Jeg jobber 2 hele dager i uka, mandag og fredag, så det er jo et framskritt. Det er slutt på angstanfall i bilen på tur til jobben og, og det er et annet framskritt. Men jeg er fortsatt sliten, lei og deppa i forhold til å begynne full tid, så det blir ikke på denne siden av året nei. Men vi har fått en ny sjef, så det ser ut til at ting ordner seg framover. Trodde virkelig ikke at det skulle henge i så lenge, og hvordan føler jeg meg når jeg er frisk igjen? :klø: Sånne ting tar laaaang tid. Snakker av egen erfaring her. (Har muligens tipsa deg om denne boka før, men hvis du ikke har lest den anbefaler jeg Tenk deg glad håndbok, den hjalp meg masse når jeg hadde begynt å bli bedre igjen.) Godt å høre at du i alle fall jobber et par dager i uka og at du tror ting blir bedre med ny sjef. Viktig å ta den tida det trenger for å komme seg ordentlig på beina igjen. Lett å gå på en ny smell hvis man forter seg for mye. Lurt å forsøke å finne ut hvorfor det blei som det blei og hva man har lært for å unngå at det skal skje igjen. Jeg har måttet bli mye flinkere til å akseptere hva jeg føler og anerkjenne følelsene, hadde kjempeproblemer i starten med å godta at noen kunne like meg når jeg ikke var på topp og hadde masse å gi andre. Hmm... nå babler jeg visst i vei hos deg. Håper du finner ut av hvordan du kan få tilbake energien på den måten som er best for deg!
monja Skrevet 19. november 2006 Forfatter #11034 Skrevet 19. november 2006 Synes det er flott at du babler her jeg. Godt å høre andres erfaringer. Jeg føler liksom på meg at jeg ikke er klar til å gå tilbake på jobb enda, så jeg velger å være hjemme tre dager i uka selv om jeg sikkert hadde klart å jobbe kanskje en dag til. Men det er som du sier, det er best å skynde seg langsomt. Jeg skal ikke forhaste meg, ikke ha dårlig samvittighet for at det ikke finnes vikarer når jeg er syk (det er da ikke mitt problem) og ikke skal jeg jobbe overtid Tror at når alt det der er på plass blir det bedre. Stress og dårlig samvittighet er nok det som dro meg helt ned. Nå ser jeg lysere på livet, men ikke lyst nok på en måte
Jinx Skrevet 20. november 2006 #11035 Skrevet 20. november 2006 Håper uken blir god! Neste gang du skal bake, må du prøve Oreo kake! Nam nam
Fibonacci Skrevet 20. november 2006 #11036 Skrevet 20. november 2006 Så fin og julepynta du har blitt monja! Håper du får en fin dag
monja Skrevet 20. november 2006 Forfatter #11037 Skrevet 20. november 2006 Håper uken blir god! Neste gang du skal bake, må du prøve Oreo kake! Nam nam ← Oreokake har jeg bakt flere ganger. Den er supergod, men jeg blir litt sånn urk etter et stykke. Mektige greier. Nå tenke jeg at jeg skulle prøve meg på Oreo iskake neste gang
monja Skrevet 20. november 2006 Forfatter #11038 Skrevet 20. november 2006 Så fin og julepynta du har blitt monja! Håper du får en fin dag ← Julepynta og julepynta Egentlig skal treet bevege seg, men det funka ikke helt så snart har det sparken Dagen har hittill vært god. Helt OK arbeidsdag og kom hjem til smurf og mann
monja Skrevet 20. november 2006 Forfatter #11039 Skrevet 20. november 2006 Fy søren jeg var trøtt i morges ja Men jeg somla meg på jobb og det ble en ikke for travel dag. Og nå blir det noen fridager fram til fredag. Deilig å ha det sånn akkurat nå. Kjenner jeg jobber akkurat nok for tiden. Iallefall glad for at jeg ikke er 100% sykmeldt. Da hadde jeg blitt galen. Deilig å komme ut blant folk et par ganger i uka.
monja Skrevet 20. november 2006 Forfatter #11040 Skrevet 20. november 2006 Vær forsiktig med yoghurt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå