Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet
Det var litt av en meny.  Minner veldig om en kur som nybakte mødre får på sykehuset etter at de har født hvis de vil slanke seg litt.

Har et par venninner som begge fikk barn i juli som har gått på denne, så det er sikkert tilfelle det ja. Tenker den kickstarter forbrenninga ja.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Neste ukes meny:

Suppe:

6 store løk (grovhakkes)

4 gulrøtter

1 stangselleri

2 grønne paprika

1 middels kålhode

1 stor boks tomatpure

2 bokser eller 1 pose løksuppe (evt. klar kjøttsuppeterning)

3 buljongterninger (kjøttbuljong

Skjær grønnsakene i biter, dekk så vidt med vann. Bland i resten. Kok 1 time. Smak til med pepper, hvitløk eller soya. (Dette blir nok suppe til mange dager. Den gjærer fort, så det er viktig å oppbevare den kaldt, evt. fryse ned prosjoner.)

DAG 1: Spis all slags frukt utenom bananer. Spis så mye du vil av suppen. Drikk vann, kaffe og te.

DAG 2: Spis all slags grønnsaker du vil utenom erter og bananer. Husk suppen.

DAG 3: Spis all slags frukt og grønnsaker utenom potet. Husk suppe, vann, kaffe og te.

DAG 4: Spis 7-8 bananer. Drikk 5-8 glass skummet melk. Husk suppe, vann, kaffe og te.

DAG 5: Spis 6 tomater, 200 - 340 gr. oksekjøtt. Drikk mye vann. Suppe. kaffe te.

DAG 6: Spis så mye øksekjøtt og all slags grønnsaker du vil, pluss suppe. Drikk.

DAG 7: Spis så mye du vil av alle matvarene ovenfor, og drikk det du klarer av safter, juice, te og kaffe. Spis også ris og suppe.

Hva er det :klø: ??

Skrevet

Tsk, har dere ikke smakt det altså?

Skrevet

*fnis*

Høres ut som en fin halvveis-farsdag! Mannen min pleier å si at det er både far-og søn(n)dag, med andre ord guttas dag! :-D

Skrevet

Har dere virkelig ikke smakt øksekjøtt??? :overrasket: *dåne*

Jeg blir så sjokkert over dere altså :ler:

Skrevet

Men siden jeg er hjemme med syk smurf idag kom jeg meg ikke til butikken og da ble det ikke suppe idag.

Skrevet

Vi skal pusse opp kottet vi har toalettet på. Og nå er mannen i gang med det :hoppe:

Skrevet

Vært på jobb idag. Siden jeg var hjemme med smurfen i går bytta jeg bare dag. Som vanlig kom ikke vikaren på jobb - ikke i går og ikke i dag. Fikk plutselig influensa i går kveld, men var helt frisk midt på dagen idag :roll:

Skrevet

monja - pp6 - IKM 24 - 28. november (usikker syklus) - mensen 14. november *hm....merkelig*

Skrevet

Jeg som tenkte jeg skulle laste ned noe musikk, men så fikk jeg helt jernteppe nå da. Ingenting jeg ønsker meg.... *tenker*

Må sjekke ut noen låter jeg fikk på mail i går *iler*

Skrevet

Ja, jeg kan sende låter jeg om du vil.

Skrevet

Albumet er lasta ned, sammen med masse annen musikk og. Og tusen takk for all musikken du sendte, Middis. Sikker på at smurfen blir helt i 100 når vi setter på barnesanger i morgen :hoppe:

:klem: og :kyss: til deg og Kverris.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...