Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så fint at dere er fornøyde, monja! :) Vi skal ikke bruke det til han enda da, må jo bli litt større først - men det er moro å ha det i hus i hvertfall! ;)

:klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alltid kjekt å ha sånne ting i hus. Plutselig får man bruk for det og da er det jo kjekt å ha det på lur. Vi har et HTS combi stående vi og, til vi en eller annen gang skal bytte ut Izi Kid'en.

Skrevet

Nå er jeg 60% sykmeldt. Skal jobbe mandag og fredag og har fri tirsdag, onsdag og torsdag. Denne sykmeldingen min er til og med 6. desember, men jeg snakka med sjefen min idag og sa at det kanskje ble sånn helt til over nyttår. Hun viste full forståelse for det og de skulle prøve å legge alt til rette for meg.

Fikk pakke fra Panduro idag :hoppe:

Og så kom alt utstyret vi trenger til å innstallere ADSL :hoppe:

Og jeg er ferdig med adventkalenderpakkene til smurfen :hoppe:

Skrevet
Nå er jeg 60% sykmeldt. Skal jobbe mandag og fredag og har fri tirsdag, onsdag og torsdag. Denne sykmeldingen min er til og med 6. desember, men jeg snakka med sjefen min idag og sa at det kanskje ble sånn helt til over nyttår. Hun viste full forståelse for det og de skulle prøve å legge alt til rette for meg.

Så bra, og for en flott sjef!

Fikk pakke fra Panduro idag :hoppe:

Kan du slenge over litt kreativitet?

Og så kom alt utstyret vi trenger til å innstallere ADSL :hoppe:

:hoppe:

Og jeg er ferdig med adventkalenderpakkene til smurfen :hoppe:

Kan du lage til gutta hjemme hos meg også?

Du, når er det de bytter bilsete egentlig? Virker som om poden ikke liker seg så godt i setet sitt lengre. Han er 61cm og 6.700 gram. Før sovnet han med en gang og nå gråter han :grine: . Innstillingene på setet er riktige...

Skrevet

Det kommer jo litt an på når de bytter sete, Murmelmy, men da vi bytta var Torstein mellom 4 og 5 mnd. Da var han.... skal vi se.... ca 68 cm og 8 kg.

(Han er forresten stor han tassen din - da min var 2 mnd var han 5520 gram og 58,5 cm)

Hva slags sete har dere? Om det er godkjent fra 0 kg kan dere jo kanskje prøve å bytte for å se om det blir bedre? Men det kan jo være en periode at han ikke synes det er stas med bilkjøring? Eller kanskje det er for varmt i bilen? Er setet passende til han da? Det blir ikke for trangt med vinterklær på? Det var det som var vårt problem - han ble sittende fast i sete når vi satte han der med vinterdressen.

Skrevet

Idag har jeg friiiii - og likevel står jeg opp klokka 5 :overrasket:

Faktisk var den 10 på 5 :sjenert:

Men det er storm ute, og det blåser sør-vest, noe som gjør at vinden treffer huset vårt med et smell (og det er ikke å ta i engang) akkurat på den veggen vi har soverom. Det er bare så det skrangler i senga når den slår til - og at vi har parabolen på veggen enda må jo være et under.

Torstein kom inn til oss klokka 2 i natt, "mamma, det bæs" (mamma, det blæs), og han hadde ikke tenkt å være på rommet sitt mer. Så han klamra seg til mamma'n sin og sov sammen med oss. Mannen og smurfen sover enda, mens det ble for trangt for meg - som vanlig. Så jeg tusla på stua, lykkelig over at jeg la meg klokka 21 i går kveld. Jeg fikk iallefall nesten 8 timers søvn så jeg klager ikke.

Lurer på om jeg skal sette en brøddeig jeg, mens jeg hører på vind og hagl, og ser lynet som flerrer himmelen.

God tirsdag!

Skrevet

Kyllinggryte jeg rappa fra Murmelmy's dagbok :ler:

Den må prøves tror jeg.

1 hel grillet kylling som du deller opp. 1 glass tacosaus og 1 boks matfløte. Dette kokes opp og så kan man ha i annanas/paprika/sjampignon etter smak og behag. servere med ris/salat/hvitløksbrød. Yammi!!!

Skrevet
:hjerte: Solstråla mi har våkna og kom nettopp tuslende ut på stua :hjerte:
Skrevet

Nå har solstråla mi blitt til en tornado :tristbla:

- fordi han ikke fikk tømme vann på gulvet

- fordi han ikke fikk dra med seg dyna mi på stua

- fordi han ikke fikk ha yoghurt i håret

Kan jo nesten ikke annet enn å le :ler:

Skrevet

Heia Jinx! :klem:

Har ikke gjort så mye. Kjørte smurfen i barnehagen. Fikk en del voksentid sammen på dagtid :hjerte: Har bakt et par brød, vært på besøk hos et vennepar og bare tatt det med ro.

En god dag i bunn og grunn.

Skrevet

Fy søren så trøtt jeg er. Tar kvelden jeg nå :Gjesp:

:klem: LT!

Skrevet

Så snålt..... tickeren viser at det er 365 dager igjen til ADSL, når det egentlig er i morgen :klø:

Tenk at vi får ADSL i morgen! Endelig!!! :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...