Malou Skrevet 10. november 2006 #10941 Skrevet 10. november 2006 (endret) *juble for ADSL* Velkommen til det 21. århundrede og god helg! Malou Endret 10. november 2006 av Malou
monja Skrevet 11. november 2006 Forfatter #10945 Skrevet 11. november 2006 Netthandel er skummelt..... Har handla litt til smurfen i dag jeg da. Kom over salg på http://www.trendybaby.dk Body - limgrønn og grønn Body - lyseblå og brun Body - mint og blå Pysj - limegrønn og grønn Betalte 39,96 DKR for bodyene og 79,96 DKR for pysjen Istid 2 pysj Thomastoget lue, skjerf og votter
monja Skrevet 11. november 2006 Forfatter #10946 Skrevet 11. november 2006 Kanskje vi burde begynne å finne fram det vi skal ha med oss. Bare en time til vi må kjøre. Vi skal til mormor (smurfens oldemor) på 70 årsdag idag.
Gjest lillelou Skrevet 11. november 2006 #10947 Skrevet 11. november 2006 Tusen takk for koselig lørdagsklem,monja! Her får du en rett tilbake: Håper du får en fin lørdag!
monja Skrevet 11. november 2006 Forfatter #10950 Skrevet 11. november 2006 Vi har hatt en flott dag. Koste oss masse i selskap. Nydelig koldtbord og kaker til dessert. Mormor er utrolig flink til å lage mat, det er sikkert. Hun stressa nå rundt da, mens mamma og søsteren hennes prøvde å hjelpe til så godt de kunne Jeg traff blant annet igjen ei kusine jeg ikke har sett på 7 år. Koselig. Og så kom den andre kusina mi med sønnen sin på 3 uker Babysyk? Moi? Og det beste av alt - det var snø der. Smurfen ble helt vill for vi har ikke snø her nede ved sjøen. Smurfen og tremenningen hans (blir 2 i februar) baset og herja verre enn verst i snøen og vi fikk prøvd vinterdressen for første gang. Skikkelig herlig å se på dem. Nå er smurfen bums i seng - og han er visst trøtt, for jeg tror han sovna med en gang
monja Skrevet 12. november 2006 Forfatter #10951 Skrevet 12. november 2006 God morgen! Her begynte dagen, som vanlig, klokka halv 7. Vi markerer ikke farsdag så her måtte pappa'n opp og Nå sitter han i sofan og jeg her, mens junior sitter på potta og ser på Teletubbiene.
Gjest gjesta Skrevet 12. november 2006 #10952 Skrevet 12. november 2006 Bare litt nyskjerrig på hvorfor dere ikke markerer farsdag... For all del, jeg hater også det der kjøpepresset fra butikkene til disse dagene. Ha en fin søndag i alle fall!
monja Skrevet 12. november 2006 Forfatter #10953 Skrevet 12. november 2006 Bare litt nyskjerrig på hvorfor dere ikke markerer farsdag... For all del, jeg hater også det der kjøpepresset fra butikkene til disse dagene. Ha en fin søndag i alle fall! ← Det er vel egentlig ikke noen god grunn til det - annet enn at far synes det er tull. Han er ikke vant med farsdag hjemmefra, men det er jeg, så jeg presser igjennom litt bedre middag, og at jeg lager frokost og sånt da, men han vil ikke høre snakk om gaver (fikk en tegning fra sønnen og ble kjempeglad) og kake. Så at vi ikke markerer den i det hele tatt er vel litt bastant, så vi møtes kanskje mer på halvveien.
monja Skrevet 12. november 2006 Forfatter #10954 Skrevet 12. november 2006 Driver og laster ned Disneys Biler. Herregud, jeg lo godt da jeg så klipp fra den i sted
Gjest gjesta Skrevet 12. november 2006 #10955 Skrevet 12. november 2006 Jeg synes det høres ut som dere feirer farsdag jeg! Litt ekstra kos og god middag er jo uansett ikke å forakte!
monja Skrevet 12. november 2006 Forfatter #10956 Skrevet 12. november 2006 Jeg synes det høres ut som dere feirer farsdag jeg! Litt ekstra kos og god middag er jo uansett ikke å forakte! ← Vi feirer kanskje litt da, men husarbeid slipper han ikke unna
monja Skrevet 12. november 2006 Forfatter #10957 Skrevet 12. november 2006 Neste ukes meny: Suppe: 6 store løk (grovhakkes) 4 gulrøtter 1 stangselleri 2 grønne paprika 1 middels kålhode 1 stor boks tomatpure 2 bokser eller 1 pose løksuppe (evt. klar kjøttsuppeterning) 3 buljongterninger (kjøttbuljong Skjær grønnsakene i biter, dekk så vidt med vann. Bland i resten. Kok 1 time. Smak til med pepper, hvitløk eller soya. (Dette blir nok suppe til mange dager. Den gjærer fort, så det er viktig å oppbevare den kaldt, evt. fryse ned prosjoner.) DAG 1: Spis all slags frukt utenom bananer. Spis så mye du vil av suppen. Drikk vann, kaffe og te. DAG 2: Spis all slags grønnsaker du vil utenom erter og bananer. Husk suppen. DAG 3: Spis all slags frukt og grønnsaker utenom potet. Husk suppe, vann, kaffe og te. DAG 4: Spis 7-8 bananer. Drikk 5-8 glass skummet melk. Husk suppe, vann, kaffe og te. DAG 5: Spis 6 tomater, 200 - 340 gr. oksekjøtt. Drikk mye vann. Suppe. kaffe te. DAG 6: Spis så mye øksekjøtt og all slags grønnsaker du vil, pluss suppe. Drikk. DAG 7: Spis så mye du vil av alle matvarene ovenfor, og drikk det du klarer av safter, juice, te og kaffe. Spis også ris og suppe.
Midnattsol Skrevet 12. november 2006 #10959 Skrevet 12. november 2006 Det var litt av en meny. Minner veldig om en kur som nybakte mødre får på sykehuset etter at de har født hvis de vil slanke seg litt.
monja Skrevet 12. november 2006 Forfatter #10960 Skrevet 12. november 2006 Er du seriøs??? ← Jeg tror da det. Må bare finne motivasjonen først
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå