Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bytur er avlyst og jeg skal sitte her og være :sur: resten av dagen, minst. Ikke kommer jeg meg noe sted heller, for da jeg slengte igjen døra ramla håndtakene av på begge sider :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

må jo le litt også da... :sjenert:

Håper dagen blir bedre! :klem:

Skrevet

Her er det skinnende sol :)

:kyss: til deg og ha en veldig fin lørdag :klem:

Skrevet
En deilig lørdag skjønner jeg :ler:

:klem:

:frustrert:  :frustrert:  :frustrert:  :frustrert:  :frustrert:  :frustrert:  :frustrert:  :frustrert:  :frustrert:  :frustrert:

MANNFOLK!  :frustrert:

*fnis*

Hva skjedde?

Håper ikke du skal være :sur: hele kvelden, da. At det ordner seg hva det enn er.

:klem:

Skrevet

Bare le dere *snurt*

:Hehe:

Hva skjedde? Hm.....hva var det igjen? :klø:

Jo, det var ubeskrivelig rotete på kjøkkenet, var det. Og kjøkkenet er ene og alene mannen sin "sone". Der griper jeg kun inn etter at tålmodigheten min er strukket max, men idag tror jeg den gikk over det :roll:

Resultatet: to lyspærer på kjøkknet som ikke fungerer lenger og en dør uten håndtak. Dessverre ramla den pinnen som går gjennom døra ut på utsiden, men mannen våget å slippe meg ut etterhvert likevel da.

Skrevet

Men vi kom oss til byen, innom mamma på jobb for å gi henne et bilde av mormor (hun blir 70 år neste fredag så mamma ville bruke et bilde jeg hadde til å få laget sånn bildegreier på marsipankake), innom svigerinna mi som holder på å pusse opp leilighet hun skal flytte inn i, og handla noe småstæsj. Ble bare en kort tur på handel da, for jeg takler ikke butikker på lørdager *angst*

Skrevet

I kveld blir det "Deal No Deal" på TV2. Så får vi se da om det blir 50 øre i gevinst denne gangen og :ler:

Skrevet

Her blir det liv :ler:

13 bruker(e) aktive de siste 15 minutter

10 gjester, 1 medlemmer 2 skjulte medlemmer

monja

Skrevet

God morgen!

Idag starta vi opp litt før 6. Da kom junior krypende opp til oss og skulle kose med mamma leeeenge :hjerte:

Etter det ble det tur på potta, morgenvask, Postmann Pat og brødskive med leverpostei. Nå har jeg fått PC tid mens junior og mannen koser seg sammen på stua.

En god morgen :)

Skrevet

Høres ut som en koselig morgen det da :)

Skrevet

God morgen Monja! Det høres ut som dere har hatt er herlig morgen! Gleder meg til Leon kommer tuslende inn for å kose med mamman sin på morgenkvisten! :) Nå er det mamman som tusler inn og henter ham for å kose... ;)

Skrevet

Nå har vi kjøpt Acta Graco Cosmip xtp - har ikke dere det? :)

Skrevet
Nå har vi kjøpt Acta Graco Cosmip xtp - har ikke dere det? :)

Vi har Cosmic xtp ja. Veldig fornøyd med det sete. Han sitter høyt og har god utsikt ut. Det er stødig både framovervendt og bakovervendt og det kan settes begge veier ikke minst. Vi begynte å bruke det da han var ca 5 mnd, men da med dem mest liggende stillingen.

Grattis med nytt sete :blomst:

Skrevet

SE PÅ DENNE, DEN ER LITT TØFF!

Ta den dagen du er født x 4 + 13 x 25 - 200 + mnd du er født x 2 - 40 x 50 + siste to tall i året du er født - 10500.

Hva får du da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...