Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Njeieeeh...øøh.

Neida.. :ler:

Det er nok MANGE! :)

Skrevet (endret)

Og din er vel stappfull med sånne :hoho:

Endret av monja
Skrevet

Min?!?

Makan!

Men jeg har en kjæreste som har veldig lyst til å ta bilder. Ikke akkurat av snadden hengende ut da, men fine bilder av meg. Menneh...vi får se. ;)

Skrevet

Ikke så veldig delikat med snadden gjennom smekken kanskje :ler:

Skrevet
Ikke så veldig delikat med snadden gjennom smekken kanskje :ler:

Njei, ikke akkurat.

Tror de har kjeda seg litt på ferie, jeg. :ler:

Skrevet (endret)

Virka nesten sånn.

Lurer på om jeg skal rydde litt jeg. Må iallefall henge opp litt klær så de blir tørre til smurfen skal i barnehagen i morgen.

Endret av monja
Skrevet

Det skal jeg absolutt ikke glemme. Må ha min dose spenning....

Skrevet

Har snakka med MoskvaMorten på msn om sånne ting i kveld. Mye uforklarlig der ute som man aldri får svar på. Spennende tema.

Skrevet

Spennende å jobbe på det hotellet ja, tror jeg. Hadde nok ikke følt meg veldig bekvem med å jobbe der, eller bo der for den del :overrasket: Samtidig hadde det jo vært sinnsykt kult å oppleve det, selv om jeg hadde vært dritredd.

Gjest Myztica
Skrevet

:vinke:

Innom og titter litt!

Nå ble jeg nysgjerrig på bilder av Kåre :ler:(Og ja, jeg er VELDIG nysgjerrig av natur..... :roll: )

Åndenes makt var skikkelig ekkelt i dag. Det er nok mer mellom himmel og jord enn det vi vet om....

Ha en god natt! :klem:

Skrevet

Så koselig at dere titter innom, LinKri og LT :klem:

Endelig hjemme. Eller, vi var hjemme klokka 14.30, men vi har stort sett brukt tiden etter det på å vaske sår rumpe. Stakkars Torstein er så sår at det er helt voldsomt. Han har aldri hatt sår før så jeg ble litt rådvill på hva jeg skal gjøre. Nå går han med stumpen bar og potetmel på den, men er det noe annet jeg kan smøre med enn sinksalve?

Ellers driver jeg og sjekker rundt etter togbilletter i november. Holder på å lure på om vi skal "bosette" oss til et vennepar på Stange. De har en sønn på 19 mnd. Så får mannen ta toget inn til Oslo når han skal på konsert. Det er så masse som skal klaffe, men det er ikke å komme fra at jeg tenker penger.

Skrevet

en salve som heter inotyol er velidg bra, ellers må jeg bare si at jeg synes synd i lille Torstein. Lukas har hatt det litt når de er sløve med å skifte bleie i bhg, og som han hyler... :grine:

I dag skal jeg ha grøt til middag, inspirert av denne boka! ;)

Skrevet

Da skal jeg prøve denne salven tror jeg. Jeg kan ikke klandre barnehagen heller, for i vårt tilfelle er det skikkelig sur og tyntflytende avføring som er synderen. Etser med en gang.

Takk for tips, Kipa, og kos deg med grøten :klem:

Skrevet

Uffe, stakkars liten. Håper det går fort over.

Skrevet

Ja, det er forferdelig å vaske stumpen. Hyler bare vi nærmer oss.

Skrevet

:tristbla:

Ikke så lett, men det må jo vaskes.

Gjest Myztica
Skrevet

Dakar... :troest:

Har hørt at den salva er bra ;)

Takk for mail :sjarmor: Jammen meg gla jeg ikke er kjendis altså... :ler:

:klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...