Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hva skjer med syklusen min? :frustrert:

Jeg er på dag 7, ja, for jeg fikk mensen for 7 dager siden og har nå vært to dager uten, og jeg har en klar positiv EL test allerede....

Endret av monja
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om du husker det, men jeg ble jo gravid på dag 8 eller 9 i syklusen min! ;) Hadde det ikke vært for at det var no' krøll med den hadde jeg ikke sitti med Kveruliten ved siden av meg nå, så takk og lov for tullete sykluser! :ler:

Stakkars Torstein da...spying er ikke no' særlig. Og jeg sier som Søndagsengel - blir kvalm bare jeg hører om folk som er kvalme. Og jeg blir faktisk litt kvalm når Kveruliten gulper jeg da... :sjenert: Jeg syns ikke det er ekkelt, men jeg får på en måte følelsen av at jeg må spy sjøl... :roll:

Håper gullgutten er frisk igjen nå! :kose:

Skrevet
Uffameg! Håper ikke det blir mer spying! Jeg har alltid syntes det har vært så forferdelig ekkelt, sånn at jeg nesten har kasta opp selv når jeg har sett andre gjøre det. Lurer på om det er like ille når det er ens eget barn?! :klø: Mye man skal lure på, ja :ler:

Man tåler nok mye når det gjelder egne barn. Jeg har det sånn som det med tanke på spy, men det gikk utrolig bra å ordne opp etter smurfen. Ikke noe ubehagelig i det hele tatt. Tror morsinstinktet slår inn jeg.

Skrevet

Ja, du ble vel gravid omtrent på denne tiden du, Kverula?

Det er jo flott at sykluser tuller litt innimellom. Tenk at skjønne Kveruliten :hjerte: ikke hadde vært her om det ikke hadde klussa litt.

Slapp smurf slapper av på sofan. Og jeg hadde glemt hvor vondt det er med EL :grine:

Skrevet

Ble vel gravid den 19.november - det er helt merkelig å tenke på at det snart er et år siden! :hjerte:

Skrevet

Det var det jeg regna med ja. Jeg har jo regna meg fram til at om jeg hadde blitt gravid denne syklusen hadde jeg hatt termin rundt 30 årsdagen min den 10. august.

Skrevet

Smurfen har slokna på sofan. Ikke helt i form stakkars. Bleik har han og blitt lille vennen min :tristbla:

Mannen slokna på sofan han og, så jeg tusla inn på soverommet vårt og la meg i senga jeg. Deilig å være sånn alene.

Kjenner det er høyre egg som løsner nå ja *urk*

Skrevet

Enda en runde med oppkast :tristbla:

Denne gangen i sofan (takk gud for at det er skinn). Så han bader igjen.

Skrevet

Stakkars smurfen din! :troest:

God bedring, her er det også sykdom på gang. :klem:

Skrevet

Tusen takk! :klem:

Nå har mannen dratt på butikken for å kjøpe Ritz kjeks og solo til smurfen (etter mormoras befalinger :ler: ), så nå skal jeg gå på stua å kose meg med sønnen :hjerte:

Skrevet

Uffe, dakar liten. Det går nok fort over.

Skrevet

Han er iallefall aktiv paa PCen min. Har greid aa fjerne baade ae, oe og aa. Og alle logiske tegn som bindestrek og kolon. Hvordan er det mulig

Jammen er spoersmaalstegn og de fleste andre tegn borte og

Skrevet

Antakeligvis :ler:

Fikk ordna det heldigvis. Han greide å slå av maskina og, og når vi slo den på var alt i sin skjønneste orden *puster lettet ut*

Skrevet

Virker som om smurfen har skrudd på turbo'en igjen. Fargen er tilbake i kinnene og han kjører full spiker. Kanskje hadde mormor rett i at solo og kjeks var en god kur? :ler:

Skrevet

Hvor mye er egentlig $ 0,01?

Selger jo masse smykkesett på eBay til den prisen *vilha*

Skrevet

Jeg tror nesten jeg må kjøpe noen der etterhvert. De var jo så billige at jeg stussa på prisen - $0,01 pr stk :overrasket:

Da spiller det liksom ikke noen rolle at det er porto i tillegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...