Gjest Myztica Skrevet 31. oktober 2006 #10821 Skrevet 31. oktober 2006 ... og her spres Kåre som brann i tørt gress 19000 innlegg Gratulerer! Det er imponerende må jeg si
Gjest Gjesta Skrevet 31. oktober 2006 #10822 Skrevet 31. oktober 2006 Dakar Torstein, håper zink-salva hjelper. Vi har allerede hatt et par runder med sår stump her i huset, og det hjelper veldig bra med zinken syns jeg. Men jeg har ikke prøvd andre alternativer foreløpig da.
monja Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #10824 Skrevet 31. oktober 2006 ← Takk for mailen i går snuppa. :kys_2: ← ... og her spres Kåre som brann i tørt gress 19000 innlegg Gratulerer! Det er imponerende må jeg si ← Dakar Torstein, håper zink-salva hjelper. Vi har allerede hatt et par runder med sår stump her i huset, og det hjelper veldig bra med zinken syns jeg. Men jeg har ikke prøvd andre alternativer foreløpig da. ← Det var heldigvis bedre idag. Vi har aldri hatt sår stump før - sikkert masse flaks, men heldigvis var potetmel og zinksalve redningen denne gangen. ←
monja Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #10825 Skrevet 31. oktober 2006 Akkurat nå har vi en rasende smurf flyvende rundt her. Han raser fordi han ikke får melk på flaske. Skal han ha melk så blir det på kopp - ferdig med det. Så han får bare rase, selv om det er vondt å høre på.
monja Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #10826 Skrevet 31. oktober 2006 Vi har forresten kjøpt oss "Helikopter" som Torstein sier. En takvifte. Blodharry, men sikkert funksjonabelt til vårt bruk. Å få varmlufta fra vedovnen til å sirkulere litt mer istedet for å legge seg oppunder taket. Spent på virkningen.
monja Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #10827 Skrevet 31. oktober 2006 Helikopteret funker. Vi får varmen ned til oss istedetfor at den ligger oppunder taket. Varm og rosa i kinnene nå ja
Gjest Gjesta Skrevet 31. oktober 2006 #10829 Skrevet 31. oktober 2006 Vifte i taket burde egentlig vært påbudt! Får jo utnytta varmen mye mer, så der har dere gjort et godt kjøp vil jeg si.
Gjest Myztica Skrevet 31. oktober 2006 #10830 Skrevet 31. oktober 2006 Vi har og helikopter! Men tror ikke den er like effektiv... Men heldigvis har vi fått vedovn i kjellern. Og den varmer jo opp hele huset
monja Skrevet 1. november 2006 Forfatter #10831 Skrevet 1. november 2006 (endret) God morgen! Helvetes forbanna møkkabil :frustrert: Det er 8 minus og den bilen starter ikke. Mannen er ute og prøver å starte den med min bil. Tror jeg har mest lyst til å ringe å si at jeg ikke kommer idag. Han prøvde å trille den igang, men havna langt neddi veien her uten at det hjalp. Nå dro han etter med min bil, på sommerdekk, med startkabler. Mannen og smurfen skal være hjemme idag (jeg og vil ) Ha en god dag, jenter Endret 1. november 2006 av monja
monja Skrevet 1. november 2006 Forfatter #10834 Skrevet 1. november 2006 Var innom trygdekontoret for å levere sykmeldinga mi idag. Da sa damen i skranken at de hadde tenkt å skrive brev til meg fordi de ikke hadde fått den siste avtalen om aktiv sykmelding fra arbeidsgiveren min Og da kom den fram at den siste uka av denne sykmeldingsperioden mest trolig ikke blir godkjent fordi man kan være aktiv i maks 8 uker før man må over på gradert sykmelding. Den totale perioden min fra jeg begynte som aktiv til denne perioden er slutt er på 9 uker. Enn om vikarlegen kunne informere om det da? Så nå må jeg ordne meg gradert sykmelding på mandag (fikk time til legen da) så blir det sikkert greit. Herregud for et styr
Kipa Skrevet 1. november 2006 #10835 Skrevet 1. november 2006 Det er et jævla styr med sykemeldinger, og hvem skal vite at man gjør riktig da..ikke jeg i hvertfall. Derfor stoler man liksom på legen eller trygdekontoret... Håper det ordner seg!
Kipa Skrevet 1. november 2006 #10836 Skrevet 1. november 2006 Vi skrev i hverandres bøker akkurat likt, det var litt moro, så jeg måtte skrive det...
monja Skrevet 1. november 2006 Forfatter #10837 Skrevet 1. november 2006 Enn om jeg ikke hadde levert sykmeldinga selv? Da hadde jeg gått glipp av en ukes lønn. Det hadde vært snadder nå før jul
monja Skrevet 1. november 2006 Forfatter #10838 Skrevet 1. november 2006 Vi skrev i hverandres bøker akkurat likt, det var litt moro, så jeg måtte skrive det... ←
monja Skrevet 1. november 2006 Forfatter #10839 Skrevet 1. november 2006 For første gang i hele sitt liv har Torstein spydd. Og da spydde han utover mannen og senga si, to ganger. Så nå har jeg bytta på senga hans og satt han i balja. Håper det ble med de to gangene.
søndagsengel? Skrevet 1. november 2006 #10840 Skrevet 1. november 2006 Uffameg! Håper ikke det blir mer spying! Jeg har alltid syntes det har vært så forferdelig ekkelt, sånn at jeg nesten har kasta opp selv når jeg har sett andre gjøre det. Lurer på om det er like ille når det er ens eget barn?! :klø: Mye man skal lure på, ja
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå