Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Gjest Myztica
Skrevet

... og her spres Kåre som brann i tørt gress :ler:

19000 innlegg :overrasket: Gratulerer! Det er imponerende må jeg si ;)

:klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dakar Torstein, håper zink-salva hjelper. Vi har allerede hatt et par runder med sår stump her i huset, og det hjelper veldig bra med zinken syns jeg. Men jeg har ikke prøvd andre alternativer foreløpig da.

Skrevet
:danse:

:danse::klem:

Takk for mailen i går snuppa. :kys_2:

:sjarmor:

... og her spres Kåre som brann i tørt gress :ler:

19000 innlegg :overrasket:  Gratulerer! Det er imponerende må jeg si ;)

:sjarmor::sjarmor:

Dakar Torstein, håper zink-salva hjelper. Vi har allerede hatt et par runder med sår stump her i huset, og det hjelper veldig bra med zinken syns jeg. Men jeg har ikke prøvd andre alternativer foreløpig da.

Det var heldigvis bedre idag. Vi har aldri hatt sår stump før - sikkert masse flaks, men heldigvis var potetmel og zinksalve redningen denne gangen.

:kose:

:kose:

Skrevet

Akkurat nå har vi en rasende smurf flyvende rundt her. Han raser fordi han ikke får melk på flaske. Skal han ha melk så blir det på kopp - ferdig med det. Så han får bare rase, selv om det er vondt å høre på.

Skrevet

Vi har forresten kjøpt oss "Helikopter" som Torstein sier. En takvifte. Blodharry, men sikkert funksjonabelt til vårt bruk. Å få varmlufta fra vedovnen til å sirkulere litt mer istedet for å legge seg oppunder taket. Spent på virkningen.

Skrevet

Helikopteret funker. Vi får varmen ned til oss istedetfor at den ligger oppunder taket. Varm og rosa i kinnene nå ja :ler:

Skrevet

Vifte i taket burde egentlig vært påbudt! ;) Får jo utnytta varmen mye mer, så der har dere gjort et godt kjøp vil jeg si.

:vinke:

Gjest Myztica
Skrevet

Vi har og helikopter! Men tror ikke den er like effektiv...

Men heldigvis har vi fått vedovn i kjellern. Og den varmer jo opp hele huset :)

Skrevet (endret)

God morgen!

Helvetes forbanna møkkabil :sur::frustrert: :frustrert: :sur:

Det er 8 minus og den :frustrert: bilen starter ikke. Mannen er ute og prøver å starte den med min bil. Tror jeg har mest lyst til å ringe å si at jeg ikke kommer idag.

Han prøvde å trille den igang, men havna langt neddi veien her uten at det hjalp. Nå dro han etter med min bil, på sommerdekk, med startkabler.

Mannen og smurfen skal være hjemme idag (jeg og vil :tristbla: )

Ha en god dag, jenter :klem:

Endret av monja
Skrevet

Var innom trygdekontoret for å levere sykmeldinga mi idag. Da sa damen i skranken at de hadde tenkt å skrive brev til meg fordi de ikke hadde fått den siste avtalen om aktiv sykmelding fra arbeidsgiveren min :sur: Og da kom den fram at den siste uka av denne sykmeldingsperioden mest trolig ikke blir godkjent fordi man kan være aktiv i maks 8 uker før man må over på gradert sykmelding. Den totale perioden min fra jeg begynte som aktiv til denne perioden er slutt er på 9 uker. Enn om vikarlegen kunne informere om det da? :frustrert: Så nå må jeg ordne meg gradert sykmelding på mandag (fikk time til legen da) så blir det sikkert greit. Herregud for et styr :sur:

Skrevet

Det er et jævla styr med sykemeldinger, og hvem skal vite at man gjør riktig da..ikke jeg i hvertfall. Derfor stoler man liksom på legen eller trygdekontoret...

Håper det ordner seg!

Skrevet

Vi skrev i hverandres bøker akkurat likt, det var litt moro, så jeg måtte skrive det... :sjenert:

Skrevet

Enn om jeg ikke hadde levert sykmeldinga selv? Da hadde jeg gått glipp av en ukes lønn. Det hadde vært snadder nå før jul :frustrert:

Skrevet
Vi skrev i hverandres bøker akkurat likt, det var litt moro, så jeg måtte skrive det... :sjenert:

:sjarmor::ler:

Skrevet

For første gang i hele sitt liv har Torstein spydd. Og da spydde han utover mannen og senga si, to ganger. Så nå har jeg bytta på senga hans og satt han i balja. Håper det ble med de to gangene.

Skrevet

Uffameg! Håper ikke det blir mer spying! Jeg har alltid syntes det har vært så forferdelig ekkelt, sånn at jeg nesten har kasta opp selv når jeg har sett andre gjøre det. Lurer på om det er like ille når det er ens eget barn?! :klø: Mye man skal lure på, ja :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...