monja Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #11302 Skrevet 14. desember 2006 For et vær Nå har vi vært uten strøm to ganger - og da mister jeg jo nettet og - og akkurat når jeg har somla meg til å finne stearinlys kommer den tilbake. Og så tordner det noe så innmari Og vind....ja, det har vi meeeeer enn nok av. Og enda skal det visst bli mer
monja Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #11303 Skrevet 14. desember 2006 Skal snart finne senga jeg. Tidlig opp i mårra
monja Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #11304 Skrevet 14. desember 2006 Da ligger lysnettet vi hadde på juletreet ute inne på stua. Og her skal det ligge til det blir roligere ute.
monja Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #11305 Skrevet 14. desember 2006 Nå finner jeg senga. Natti
monja Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #11308 Skrevet 15. desember 2006 Takk Idag var jeg oppe halv 5 Og for et vær. Hele øya jeg bor på var uten strøm og det var de delvis i byen og. Det tordna og lynte og for en vind. Verste uværet jeg hr opplevd her oppe. Vi mista strømmen 10 - 15 ganger fra i går kveld til klokka 7 i morges. Og telefonen og nettet var nede lenge. Håper det gir seg utover kvelden nå. For juletrelysene vi skal ha ute ligger fortsatt inne på stua *mumle*
monja Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #11309 Skrevet 15. desember 2006 Enn å ødelegge TV kvelden på TV2 med en hel time med DDE????
Midnattsol Skrevet 15. desember 2006 #11310 Skrevet 15. desember 2006 Enn å ødelegge TV kvelden på TV2 med en hel time med DDE???? ←
Malou Skrevet 15. desember 2006 #11311 Skrevet 15. desember 2006 Jeg trodde det var obligatorisk for alle trøndere å like DDE jeg.
monja Skrevet 16. desember 2006 Forfatter #11312 Skrevet 16. desember 2006 Jeg trodde det var obligatorisk for alle trøndere å like DDE jeg. ←
monja Skrevet 16. desember 2006 Forfatter #11313 Skrevet 16. desember 2006 Kaloriregler for julen Når vi nå går inn i julehøytiden, er det viktig å minne om kalorireglene: 1. Dersom du spiser noe og ingen ser det, har det ingen kalorier. 2. Dersom du drikker en lettbrus sammen med en sjokoladeplate, vil kaloriene i sjokoladeplaten bli nullet ut av lettbrusen. 3. Dersom du spiser sammen med andre, teller bare de kaloriene som du spiser mer enn dem. 4. Mat som inntas for medisinske formål (som f.eks. karsk, solbærtoddy, varm sjokolade, rødvin, cognac etc) teller ALDRI. 5. Jo mer du feter opp de som til daglig er rundt deg, desto tynnere virker du selv. 6. Mat (f.eks. popkorn, peanøtter, brus, sjokolade og drops) som inntas som en del av underholdningen ved å se på film eller video eller høre på musikk, inneholder ikke kalorier fordi de ikke inntas som mat eller føde, men som en del av en underholdning. 7. Kakestykker og småkaker inneholder ikke noe fett dersom de brytes opp og spises bit for bit, fordi fettet fordamper når de brytes opp. 8. Alt som slikkes fra kniver, slikkepotter eller skjeer mens du lager mat, inneholder ikke kalorier fordi det er et ledd i mattilberedelsen. 9. Mat med samme farge har samme kaloriinnhold (f.eks. tomater og jordbærsyltetøy, sopp og hvit sjokolade). 10. Mat som er frosset inneholder ikke kalorier, fordi kalorier er en varmeenhet.
Gjest gjesta Skrevet 16. desember 2006 #11314 Skrevet 16. desember 2006 Kan visst spise alt med god jule-samvittighet! Ja DDE, hvem ORKER å høre på de?.. Har du en fin helg?
monja Skrevet 16. desember 2006 Forfatter #11317 Skrevet 16. desember 2006 Kaos i byen idag Fikk kjøpt med noen juleduker på Jysk (greit med halv pris ja ) så nå slipper jeg å stresse med det. Men det var stort sett det jeg fikk med meg før jeg rømte. I dag har vi pakket inn masse julegaver og jeg er så og si ferdig med alle julekortene Ikke gidder jeg å stå på posten i timesvis heller så jeg var innom en kiosk og kjøpte frimerker, så poster jeg alt på lokalbutikken. Så inn på posten idag *angst*
monja Skrevet 16. desember 2006 Forfatter #11318 Skrevet 16. desember 2006 Vi har bestemt oss for å begynne med stor dyne til smurfen. Så kan han kose seg masse når han har lagt seg. Selv om juniordyna er stor nok enda trives han så godt i våre dyner at vi har bestemt oss for å bytte ut dyna hans.
monja Skrevet 16. desember 2006 Forfatter #11319 Skrevet 16. desember 2006 Lurer på om jeg skal begynne med litt husarbeid jeg.
Havfrua Skrevet 16. desember 2006 #11320 Skrevet 16. desember 2006 (endret) Like greit å slå til på husarbeidet hvis ånden har kommet over deg. Endret 16. desember 2006 av Havfrua
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå