Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kom meg i forkjøpet... :sur::ler:;)

:nisse: Ønsker deg en riktig god jul og et SUPERDUPERT nytt år! :fred:

Håper 2007 blir et bra år! :klem:

Skrevet

God jul til deg og din familie også monja! Håper dere får en koslig julefeiring.

:nisse: Jule-Malou :nisse:

Skrevet

:nisse: Innom med ønske om

en riktig så deilig jul! :nisse:

Juleklem fra Cr@sh!

:nissekonekyss:

Skrevet

GOD JUL! til alle dere og :klem:

Har vært ute på en laaaaang runde med julehilsener og håper virkelig jeg ikke har glemt noen :klø: Men om jeg har det er det bare å sende klagebrev i tre eksemplarer til meg :ler:

Skrevet

Lillegutten er i seng, jeg skal tørke litt støv og vaske over gulvene. Og sette på en maskin med klær. Men da kan julefreden senke seg i monjaheimen. Og da er det klart for lille nøtteaften på TV2 :hoppe:

Skrevet

God jul til deg og dine, Monja. Håper dere får en fin høytid. :klem:

Skrevet

:gullengel: JULAFTEN!!! :gullengel:

Endelig er den her, dagen vi har ventet på. Klokka halv 2 på natta er det 7,5 plussgrader, storm og regn, men whatever - det er jul :hoppe:

Nå har jammen strømpejulenissen vært her og han la igjen en del gaver under treet med det samme. Et helt lite lass faktisk, og enda er ikke alt kommet :overrasket:

Huset lukter av grønnsåpe, ribba står i kjøleskapet og venter på å bli satt i ovnen, kransekaka er pynta og pølser og sossisser ligger nede i kjelleren for å holdes litt kjølig.

Som jeg gleder meg til en dag med masse forventninger, kaos og familiekos :hoppe:

Skrevet

Idag starta dagen i monjaheimen før klokka 6 :overrasket: Og det passa jo bra for oss voksne som ikke kom oss i seng før 2 :Gjesp: Nuvel, han lå og dorma til halv 7, men da kom han. Og jammen fant han julestrømpen hengende på døra si og. Kom med den opp i senga vår og snille nissen hadde gitt han ELIAS dvd, 2 små sjokoladenisser og to klementiner. Det var deilig å stå opp til nyvaska hus idag. Lukter grønnsåpe og julestemningen begynner å sige på :hoppe:

Et skår i gleden er at mannen tisser nesten rent blod :tristbla:

Og har vondt i ryggen.

Noe som betyr en ting - nyresteinsanfall i anmarsj :grine:

Heldigvis har han medisinen klar sånn i tilfelle, men på julaften da. Og da har han ikke hatt det på 1 1/2 år eller noe sånt :frustrert:

(Det fikk være dagens lille utblåsning)

Moltkremen er forresten ferdig - etter Brimi oppskrift :sikle:

Gjest bamsemums
Skrevet

Uff nyrestein.. noe så innmari vondt, stakker! Samboern min sin far var på legevakten igår etter nyresteinsanfall..... samme ifjor jul også... hmm....

Håper det går unna, uten for mye styr stakkar.

Skrevet

Sliten *dåne*

Har vært en meeeeget vellykket julaften - selv uten snø.

Masse god mat og en HAUG med pakker. Måtte til en onkel, en tante, meg selv og smurfen for å komme gjennom alt.

Nå er smurfen akkurat lagt og jeg skal slappe av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...