Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vet om en del som har brukt denne boka , skal visst være veldig grei :)

Tusen takk for tips! Tror jammen jeg skal investere i den :sjenert:

Men hvor vanskelig er det egentlig å få 3 i matte da :sjenert:

Skrevet
Tusen takk for tips! Tror jammen jeg skal investere i den  :sjenert:

Men hvor vanskelig er det egentlig å få 3 i matte da  :sjenert:

Om du leser jevnt så tror jeg ikke det skal være noe problem :)

Skrevet

Jeg må jo det. Skal melde meg opp nå til den 15. januar, og etter det....da er det å lese hver dag - mange timer.

Skrevet

Oppmeldingsfristen er den 15. ja, så det nærmer seg.

Skrevet

Ja, nemlig. Sambo mente det var frist i mars, men jeg mente det var 15.januar så han må få ræva i gir. ;)

Skrevet

uff..god bedring til den stakkars mannen din...

Alle gode ønsker for det kommende året, håper det svarer til dine forventinger og drømmer og blir et knall- år! :tommelsmil:

Ha en fin siste dag i 2006 :klem:

Skrevet

Godt nyttår til deg og dine Monja, håper dere alle får en fin kveld til tross for vondter.

Og du, jeg gikk fra 2 til 4 på matta, og jeg er lite god i matte, så dette klarer du så bra skal du se! Å lese jevnt og trutt, og å løse oppgaver på oppgaver er mitt tips.

:klem: på!

Skrevet

Nå har vi spist, vært på kirkegården med lys, og smelt av 6 raketter (ja, vi kjøpte en svær pakke I know :ler: ). Jeg og smurfen sto ute og så på den første, men det ble fali' det, så da måtte vi inn - i andre enden av stua så vi ikke så noenting :riste:

Så konklusjonen er: Raketter er farlige og dermed ikke noe å satse på. Og plutselig er jeg glad for at vi bor på landet og det er bare et fåtall av våre 8 naboer som sender opp fyrverkeri.

Skrevet
Nå har vi spist, vært på kirkegården med lys, og smelt av 6 raketter (ja, vi kjøpte en svær pakke I know :ler: ). Jeg og smurfen sto ute og så på den første, men det ble fali' det, så da måtte vi inn - i andre enden av stua så vi ikke så noenting :riste:

Så konklusjonen er: Raketter er farlige og dermed ikke noe å satse på. Og plutselig er jeg glad for at vi bor på landet og det er bare et fåtall av våre 8 naboer som sender opp fyrverkeri.

Hehe.

Akkurat som Lillebanan i dag det.

Raketter er helt GRUSOMT!!!!

Så nå er det bare å håpe at han sover seg over "smelle-tid".

Heldigvis ser det ut som om de verste naboene er borte i kveld, men enda er det mange igjen... :-/

Skrevet

Huff, det er ille når de blir så redde. Men jeg trøster meg med at stort sett går det over. Skal snart få smurfen i seng sånn at han sover godt når nabolaget smeller til. Og krysser fingre for at han sover over hele seansen.

Skrevet

Her kom Lillebanan i seng ganske tidlig også ja.

19.30 og akkurat for sent til å sovne før naboene startet *sukk*

Men nå sover han da - får håpe det varer

Skrevet

Så koselig å se deg her inne, Sandra. Det var jammen lenge siden :klem: Håper det går bra med deg og familien din.

Skrevet

Jeg er så trøtt at jeg er helt skutt. At jeg skal klare å holde meg våken helt til midnatt er for meg en gåte :Gjesp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...