Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Heisann!

Søstera mi fikk prolapsen for 10 år siden - men fikk den ikke konstantert før i høst - og må visst bare leve med smertene. Heldigvis er de ikke konstante, de kommer og går litt. Men dessverre er hun jo utdanna innen helsesektoren da, så det spørs hvordan det går med jobb i årene som kommer da. Hun bør jo helst unngå tunge løft og vridninger. Det er lett i helsevesenet?! :roll:

Håper ihvertfall at mannen din blir bedre!

GOD HELG! :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for PM!

Håper dere har en koselig kveld! :klem:

Skrevet
Godt Nytt År til deg og snuppa :kose:

Jeg skal ikke flytte Familien AS til Bodø nei. Jeg skal gjøre samlingsbaserte studier og reiser dermed til Bodø ca 10 uker pr år.

Lykke til da vennen :klem:

Skrevet

Jeg har også lyst til å lese bloggen din :sjenert:

Håper du får en koselig søndagskveld :klem:

Skrevet

Tusen takk for mye koselig besøk. Jeg føler meg skikkelig lykkelig idag. Føler at dette kan bli ÅRET.... Jeg gleder meg masse til å pugge, eksamen, søke høyskoler.... håper bare jeg kommer inn da *angst*

Skal skrive mer i morgen - nå skal jeg sove. Jeg sovner nok før smurfen idag :overrasket:

Skrevet

Du kommer helt sikkert inn, det er jeg sikker på.

Natta, sov godt.

Skrevet

Håper det. Nå skal jeg trekke dyna godt over hodet for smurfen er ute og går enda, og jeg SKAL sove nå.

Skrevet
Sover du ennå??  :klø:

Nei, da sov jeg ikke. Møtte på jobb klokka 6 jeg.

Smurfen sov i samme seng som meg i natt. Han fikk ikke ro til å sove før kloka 12 i natt :overrasket: og da ville han sove med mamma. Så mannen ble ekskludert fra det gode selskap :ler:

Skrevet

Idag fikk et vennepar av oss sin lille keiser. Den lille gutten var 2850 gr og 48 cm. Ble hentet ut klokka 08.45.

:hoppe:

Skrevet

Ja, da er det vel bare å sette seg ned å regne da.. :)

Skrevet

Stakkars smurf. Heldigvis så vokser det ut igjen, men blir kjipt en stund ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...