Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk takk :klem:

Det ble heldigvis ganske fort varmt igjen. På litt over en time var vi oppe i 20 grader så jeg er glad for at vi har en såpass bra vedovn. Den vi hadde før tok det en time å vame opp.

Skrevet

Grattis med de blå stjernene og nyt kamera!!! Vi er blitt flinkere til å bruke sistnevnte mtp minsten. Gleder meg til å se det vi har filmet om et halvt års tid :hjerter:

Ha en super uke!

:klem:

Skrevet

Det kamera har vi også og er storfornøyd!

Har to linser. Det som følgte med kamera (husker ikke helt str) og et som går opp til 300 mm. Neste punkt på listen da blir en eksern blits. Veldig kjekt å ha det etterhvert.

Skrevet

Takk for koselige hilsener. Godt at det er flere som er fornøyd med kameraet. Gleder meg masse til å få det. Ekstern blits og et bedre objekt står på ønskelisten, men vi får spare og spare litt mer. Og se an hvordan behovet er såklart.

Skrevet

Holder på å sette inn 90x200 cm seng på rommet til smurfen. Tror han gleder seg til å legge seg i stoooor seng.

Skrevet
Holder på å sette inn 90x200 cm seng på rommet til smurfen. Tror han gleder seg til å legge seg i stoooor seng.

Heldige smurfen.

Jeg tror det er en merkedag for barn, at de får stor seng. Min nevø var så spent da han skulle legge seg i stor seng, at han nesten skulle legge seg før barne-tv.

Han er forøvrig 17 år nå så det er noen år siden.

Skrevet
Lillegutt sover i senga si :sjarmor:

Jassågitt...og det betyr at? ;)

Skrevet
Jassågitt...og det betyr at?  ;)

Det betyr at overgangen til seng uten kanter gikk smertefritt. Men han ble jo så liten i den svære senga.

Skrevet

Farmen begynner ikke før klokka halv 11 i kveld jo :frustrert:

Da får jeg ikke sett hele før jeg går og legger meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...