Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Å huff da, nyresteinsanfall hørtes ikke morro ut. Også nå i jula da :forvirret:

Håper det går over igjen slik at dere får en fin jul sammen med deres kjære Monjamor :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har hatt en kjempefin kveld. Middag klokka 17, ribbe med alt tilbehør, nissebesøk, moltekrem med kransekake til dessert, og pakker da. Pakker så langt øyet kunne se. En sliten 2 åring la seg i halv 10 tiden og i morgen er det ny dag der alle lekene skal utforskes.

Nå har jeg og mannen slappet av litt, men nå er senga neste. Han er forresten i mye bedre form. Det kommer ikke så my blod lenger så vi satser på at dette går over uten for mye vondter.

Skrevet

God morgen!

Her fikk vi sove til klokka 9 idag :hoppe:

Nå driver smurfen og utforsker det nye kjøkkenet han fikk fra farmor i går. Jeg og gubben satte det sammen etter at han la seg i går og da ble det ekstra stas når han kom opp idag.

Ellers er det ryddige monja-julehuset blitt bomba og ser nå ut som et krater :sur:

Skrevet

Det var ganske bomba her også da vi sto opp! Men det var så koselig i går, så det var verdt det ;) Kan tenke meg at Smurfen har det spennende med å utforske de nye lekene sine! Herlig :legrine: Håper mannen er bedre i dag, og at dere får en deilig dag! :klem:

Skrevet

Nå har vi akkurat inntatt frokost. Nystekte rundstykker med ribbe fra i går, og annet nam pålegg. Smurfen spiste sossisser han da :ler:

Godt å se at det ikke er bare her det er bomba idag, søndagsengel :ler:

Holder på å bli bedre nå da, så utover kvelden blir det nok bra.

Skrevet

1. juledag for ett år siden skrev jeg:

Det er faktisk 118 dagboksider siden forrige jul  :overrasket:

Sånn som "ståa" er idag kan jeg si at det er 282 dagboksider siden forrige jul :overrasket:

Skrevet

Idag er det faktisk 2 år siden smurfen min ble båret til dåp *rørt*

Skrevet

Da har vi spist årets 1. juledag middag: Makaroni med ost :ler:

Skrevet

Du beskriver en vellykket og koselig julefeiring. Sikkert morsomt for en smurf å oppleve.

Skrevet
Du beskriver en vellykket og koselig julefeiring. Sikkert morsomt for en smurf å oppleve.

Jeg tror nok den minste er veldig fornøyd - og det er vi og. Han er sliten etter to dager med full fart, men han er da stort sett blid og fornøyd likevel. I morgen tror jeg vi må rydde unna litt i lekene hans for å få plass til alt det nye han har fått. Har talt oss fram til nesten 40 gaver :overrasket: Så at jeg skrev liste her inne i fjor så jeg får vel gjøre det i år og ;)

Skrevet

Av og til vil jeg ikke at smurfen min skal bli stor :grine:

Skrevet

Ja, ikke sant :grine: Jeg blir så rørt hver gang jeg ser den.

Jeg fikk sove til halv 11 :hoppe:

Og når jeg sto opp satt gubben krøket sammen med nyresteinsanfall. Heldigvis ser det ut til at det er en liten stein, men blir det verre og dopet hans ikke virker bærer det rett på sykehuset til Voltaren sprøyte. Flaks at vi skal til svigermor å spise klokka 16 da, for hun bor rett over gata for sykehuset :ler:

Det blåser nesten storm her, og regner så det spruter.

Nå når vi er ferdige med jula kan det jo bare fortsette sånn. Da er det ikke så nøye med snø lell :ler:

Skrevet

Nå har vi hatt "opptelling" i gavene og det ble det en helt vanvittig haug.

Men han fikk masse fint og er som en sol.

- Lego - Percy fra Thomastoget

- Lego - Brannhelikopter

- Myk bil fra "Cars"

- stol

- Sett med leire, former, maleskrin, kritt etc

- Mummi DVD

- Elias DVD

- Thomastoget hettejakke

- Genser

- Noddy DVD

- Elias klistremerker

- Elias båt

- 2 par votter fra Reflex

- Sølvskje

- Traktor

- Bok: Dyrenes fantastiske verden

- Bok: Store maskiner og kjøretøy

- 2 pyjamaser

- strikket lue

- hjemmestrikka genser og bukse

- Postmann Pat bil

- Magnetspill

- Funtime Farmhouse Bondegård

- Ullbody

- Pingu puslespill

- Snow Racer

- Kjøkken

- Bamse t- skjorte og shorts

- Lydbok "cars"

- Jungelboken sekk

- Puslespill med den lille røde traktor

- Ole Brum kopp

- Forkle

- Snømannlampe

- Plakat

- Bukse

- Postmann Pat DVD

- Bok: femminuttersfortellinger med Ole Brum

- Magnetisk tegnetavle

- Dyne (140*200)

- sengesett med "Cars"

Puh, jeg tror det var alt.

Skrevet

Vi skulle egentlig ut å gå en tur idag, men så lenge det blåser storm og gubben sliter med nyresteinsanfall ser det ut til å utgå. Skal la dem sove til klokka 14, så får vi se.

Skrevet
Verdens flotteste julegave!

Smurfen lagde den til oss i barnehagen og jeg griner hver gang jeg ser på den. Skal få den opp på veggen fort som bare det.

Den fikk pappas sambo av bittelillesøs også... Pappa, hans sambo og jeg satt og tutet da hun leste opp gaven :grine:

Skrevet
Den fikk pappas sambo av bittelillesøs også... Pappa, hans sambo og jeg satt og tutet da hun leste opp gaven  :grine:

:grine:

Skrevet

Hjemme fra middag - stappmett. Jammen godt jeg skal på jobb i morgen. eller så hadde jeg vel trilla når julen var over :ler:

I morgen skal vi ha middag her og samtidig skal vi sjonglere på plass en juletrefest midt i beste middagstid, så vi får tenke litt på den.

Skrevet

Takk for nydelig smykke fra deg og gode sokker fra lille smurfen. Smykket ble tatt i bruk 1.juledag når vi skulle bort, og sokkene er tatt i bruk NUH! :)

:klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...