Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Innom for å ønske deg ei god helg; bedre sent enn aldri!

:klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har jeg vært på jobb og det har kommet litt snø :hoppe:

Det er jo lov til å håpe på at den blir liggende, men det er vel heller tvilsomt.

Da jeg kom fra jobb hadde elsklingen min vaska badet skikkelig :hjerte:

Skrevet

Har lagd risboller uten ekkelt delfiafett. De ble nammenam ja.

(Så gjenstår det å se om de varer en uke :ler: )

RISBOLLER (ca 20 - 24 stk)

6 ss fløte

2 plater sjokolade

100 gr meierismør

4 ts vaniljesukker

1 liter puffet ris

Smelt sjokoladen i fløte på svak varme. Ha i smøret (deler det i mindre terninger) og la det smelte sammen med sjokoladen. Smak til med vaniljesukker. Vend inn puffet ris. Ha på bakepapir eller i muffinsformer. Sett kjølig.

Skrevet

Og jeg MÅ jo bare se "hjemsøkt" på TVNorge *angst*

Skrevet

Kan tenke meg det var godt å komme hjem til nyvasket bad! Flink mann du har! :)

Skrevet
Kan tenke meg det var godt å komme hjem til nyvasket bad! Flink mann du har! :)

Han er kjempeflink. Så deilig med sånne overraskelser.

Skrevet
Og jeg MÅ jo bare se "hjemsøkt" på TVNorge *angst*

Hvorfor må jeg se dette programmet *skremt*

Skrevet

Svigermor skal forresten kjøpe stordyne til smurfen :sjarmor:

Skrevet
Hvorfor må jeg se dette programmet *skremt*

Jeg ventet med å se de 10 siste minuttene av filmen jeg så i går kveld til i dag, fordi jeg var alene hjemme...

:pingle-smiley:

Malou

Skrevet

Ouff, glad jeg ikke så det.

Snø her også!! :)

Skrevet

Ikke noe snø her, men vi har da i det minste litt rim i gresset! :ler:

Skrevet

Hei du snuppa!

Deilig med nyvasket bad, kanskje du kan ta deg en tur ut og komme hjem til flere liknende overraskelser? :ler:

Har aldri intressert meg for det programmet. Like greit egentlig for vi har mer enn nok vi bare MÅ se på i løpet av uken ;). Jeg er en selverklært internett- og tv-slave :rodme:

God førjulsuke! :klem:

Skrevet

Kjenner til tannpussehelvete.....

Jeg begynte med å en ny vri for en liten stund siden, vi pusser liksom bort alt hun har spist den dagen, hun får ramse opp det hun har spist, og er det noe søtt så må vi da pusse ekstra godt. Vi begynner da med frokosten og pusser bort brødskiver og prim og juice, middag og frukt, yoghurt og evt godterier.

Så for tiden går pussingen som en lek, håper denne perioden varer en stund :sjenert:

Skrevet
Jeg ventet med å se de 10 siste minuttene av filmen jeg så i går kveld til i dag, fordi jeg var alene hjemme...

:pingle-smiley:

Malou

Ja, det burde jeg og gjort. Men jeg klarer ikke å la være å se på sånt. Godt det er julaften neste søndag sånn at jeg slipper å se det da :ler:

Skrevet
Ouff, glad jeg ikke så det. 

Snø her også!!  :)

Det regner her nå :grine:

Skrevet
Hei du snuppa!

Deilig med nyvasket bad, kanskje du kan ta deg en tur ut og komme hjem til flere liknende overraskelser?  :ler:

God førjulsuke!  :klem:

Ja, det hadde vært koselig det. Nesten så jeg vurderer en "ut av huset" dag i morgen :ler: Han er utrolig flink når han får ånden over seg, det skal han ha.

Skrevet
Åh?  :kose:

Kjenner til tannpussehelvete.....

Jeg begynte med å en ny vri for en liten stund siden, vi pusser liksom bort alt hun har spist den dagen, hun får ramse opp det hun har spist, og er det noe søtt så må vi da pusse ekstra godt. Vi begynner da med frokosten og pusser bort brødskiver og prim og juice, middag og frukt, yoghurt og evt godterier.

Så for tiden går pussingen som en lek, håper denne perioden varer en stund :sjenert:

Han virkelig hater å pusse tenner, men det var jo utrolig lurt å gjøre det sånn som dere, Cilla. Det tror jeg vi må prøve.

Skrevet

Idag har jeg vært helt utkjørt etter jobb. Sov på sofan fra 17 - 18.30 Så nå sitter jeg her da, med hodepine og tørre linser :ler:

Idag ble skiltene på bilen min levert inn til Biltilsynet Så nå står den ute i gården her og er stusslig og alene stakkars :tristbla:

Skrevet

Idag var forresten takstmann fra Gjensidige her og så på bilen min. Endelig blir det løsning på forsikringstullet.

Jeg får ny grill, ny støtfanger, lakkering, ny hovedlykt, nye blinklys, justering av lysene og nye skilt :hoppe:

Da får jeg sånne nye med flagg på da :ler:

Så nå skulle han bare på kontoret sitt å skrive ut papirene og når jeg får dem i posten er det bare å sette inn bilen til reparasjon :hoppe: :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...