monja Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #12021 Skrevet 12. mars 2007 Takk for jenter. Må ikke komme for nært nå da, så jeg smitter dere Skulle gjort noe i huset men jeg orker ikke. Ikke har jeg orka å stå opp enda heller. Ubeskrivelig godt å være alene hjemme en dag, men det hadde sikkert vært bedre med en form som var på topp. Har skrevet mail til en Vgs jeg gikk på for 11 år siden med forespørsel om å få kopi av karakterer. Kanskje like greit det siden de skal sendes til samordna opptak etterhvert. Vitnemålet tror jeg forsvant i flyttinga for 5 år siden.
monja Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #12022 Skrevet 12. mars 2007 Nå har jeg tatt ut av oppvaskmaskina og fylt den igjen, tatt klær av to tørkestativ og slengt dem i en stol Og jeg er helt skutt. Mannen skal få æren av å dra over gulvene og legge sammen klær. Han er forresten ut på månedens storhandel (liiiitt spent på hvordan det går ) og når han er ferdig med det drar han for å hente smurfen i bhg. Så kommer de hjem til meg
monja Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #12023 Skrevet 12. mars 2007 Idag kommer det ny bilstol til oss. Måtte bare mannen huske å hente den før han kommer hjem fra byen. Så nå blir det beltestol på lille store gutten min.
Cilla Skrevet 12. mars 2007 #12024 Skrevet 12. mars 2007 Han er forresten ut på månedens storhandel (liiiitt spent på hvordan det går ) Ja det er jeg og spent på hvordan det går Jeg er flink til å handle en gang i uka i perioder, men nå er vi i en periode med altfor god råd og da sklir det ut. Det er egentlig da vi burde fortsatt så slapp vi kanskje å komme i en dårlig råd-periode igjen God bedring!
monja Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #12026 Skrevet 12. mars 2007 Vinterdressen vår har forsvunnet i barnehagen Mannen hang den på plassen til smurfen da han leverte han i morges. Ute brukte de regndress, og da han kom for å hente den var dressen borte Det er andre gangen vi mister vinterdress i barnehagen. Den første som forsvant, en helt ny NameIt dress, kom aldri tilbake igjen - til tross for merking. Vi gjorde ikke noe med det da, men om denne (mikkline) ikke kommer tilbake skal jeg kreve erstatning
Murmelmy Skrevet 12. mars 2007 #12027 Skrevet 12. mars 2007 HAr ikke BH noe erstatningsansvar? Tenk at noen foreldre stjeler fra barn . ER jo det som må ha hendt... GOD BEDRING!
monja Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #12028 Skrevet 12. mars 2007 (endret) Ikke vet jeg, Murmelmy. Men kommer den ikke tilbake så blir jeg Jeg håper jo såklart at det er noen som har tatt feil eller at den har blitt flyttet. Endret 12. mars 2007 av monja
Gjest Madden Skrevet 12. mars 2007 #12029 Skrevet 12. mars 2007 Så stilige bilder av vannet !!! Heftige greier...ser at jeg bare måååå få meg et nytt kamera snart!! Og så herlig bilder av smurfen... Tenk at han var så liiiiten og skjønn!! Og nå er han stor gutt og sitter i stort bilsete!!
Dråpe Skrevet 13. mars 2007 #12030 Skrevet 13. mars 2007 Hm...det må jo være noen som har tatt feil dress? Vet ihvertfall at det skjer fra tid til annen hos oss - særlig om noen henter barna som ikke helt har oversikten over hva slags tøy de til enhver tid har. Du har sikkert sagt fra til personalet, så da kommer de vel sikkert til å hjelpe dere med å etterlyse dressen. Men ang. erstatningskrav, så vet jeg ikke om det er barnehagens ansvar, men... De kan jo ikke passe på at foreldre ikke stjeler, mener jeg... Håper den kommer til rette igjen, skjønner at det er skikkelig irriterende at den er borte! God kveld!
monja Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #12031 Skrevet 13. mars 2007 Dressen kom til rette igjen. Det var noen som hadde hengt den inn på tørkerommet i bhg. Ja ja, det er kjipt når det blir borte men ekstra bra når det kommer tilbake igjen. Var ute og kjøpte regntøy til lillesmurf idag. Str 98, som vanligvis er passe (han bruker 104 i jakker og sånt), svømte han i. Den digre jakken Men det ble den str på han lell, for da har vi det hele sesongen - og kanskje til neste vår. Det går an å stramme jakken i nedkant så det blir ikke noe problem. Jeg har dessuten bestilt meg termometer med 2 desimaler idag. Skal begynne å tempe for å se hvordan syklusene mine er.
monja Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #12033 Skrevet 14. mars 2007 Idag måtte jeg gå hjem fra jobb klokka halv 10. Har uutholdelig hodepine og føler meg rett og slett slapp. Klarte ikke mer så jeg måtte bare dra. Krysser fingre for at det ikke er influensa. Idag er første dag med temping. Så får vi se om jeg husker det hver dag da
monja Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #12036 Skrevet 15. mars 2007 I natt bråvåkna jeg og var sikker på at jeg hadde sovna av. Jadda, klokka var kvart på 3 Sånn kan det gå når man tar kveld klokka 20 Og da omsider klokka ringte klokka 5 var jeg helt fortumlet. Nesten så jeg glemte å stappe termometeret på plass Men jeg lå da der det påkrevde minuttet og så tok jeg en springmarsj gjennom huset og satt i bilen før jeg fikk sukk for meg. Formen er upåklagelig, og arbeidsdagen har gått lekende lett. Uansett er det deilig at det snart er helg. Etter jobb idag dro vil til svømmehallen. Smurfen og mannen plaska rundt en times tid og jeg tok fram mattebøkene for å lese litt. Fikk da lest en del og det går stadig framover. Men jeg må nok ta en time eller to til i kveld etter at smurf er i seng. Nå koser vi oss med kalkunpølser og brød. Lettvint middag idag *lat*
monja Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #12037 Skrevet 15. mars 2007 Idag fikk jeg gode nyheter.... En av mine beste venninner skal ha baby (hennes 2. ) og har termin 8. august (det visste jeg da), men idag forteller hun meg at tvillingsøsteren og skal ha baby (hennes 1. ) med termin 15. august Hvor gøy blir ikke det for søstrene. Ikke bor de så langt unna hverandre heller. Så herlig
Dråpe Skrevet 16. mars 2007 #12038 Skrevet 16. mars 2007 Så moro for søstrene å få barn nesten samtidig - de søskenbarna kommer sikkert til å ha masse glede av hverandre! Må si at jeg venter veldig på at søstera mi skal sette igang med prøvinga altså, hadde vært så koselig med en liten kusine eller fetter på samme alder som min. Hun har noen planer, og jeg tror nok ikke det er så lenge til de setter i gang, for hun sa tidligere at hun kunne tenke seg etter mars 2008. Så da er det jo bare å henge i! Håper det klaffer for dem og at det ikke tar så lang tid. OJ, kuppa visst dagboka di jeg, monja! Sånn er det når man ikke har sin egen, vettu. GOD FREDAG OG GOD HELG!
Gjest Madden Skrevet 16. mars 2007 #12039 Skrevet 16. mars 2007 Åssen går det med temping da Monja? Fikk aldri noe dreis på det jeg...men så jobba jeg nattevakt da jeg holdt på med temping..og det funker ikke så veldig greit!! Håper du finner ut av det!! Ikke noe gøy med så uregelmessige, og ikke minst laaaange sykluser! God helg!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå