Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva gjør du dag, monja? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Idag fikk jeg sove helt til klokka 8. Ganske deilig, for jeg hadde vett til å legge meg forholdsvis tidlig. Klokka 11 dro vi på bursdag hos svigermor.

Nå er vi hjemme etter en hektisk dag. Først kaker og kos hos svigermor. Der kom og svigerinna mi og sønnen hennes på 4, så det ble masse løping og leking. Etter det var det middag hos svigerfar og kona hans, og med 4 nuuuuudelig valper i heimen ble det til at smurfen iallefall ikke skulle være med hjem :riste::grine:

Nå ligger han hylende og trøtt på sofan mens vi venter på at han skal roe seg ned litt.

Skrevet

Se hva svigerfar har da. Herregud, jeg er forelska, og det ser det ut som om smurfen er og :hjerte: Det er bare en som er bortlovet så jeg jobber febrilsk med å overtale meg selv til at noen hund skal vi ikke ha - enda..... :sjenert:

gallery_2024_183_8230.jpg

gallery_2024_183_50056.jpg

gallery_2024_183_21290.jpg

Skrevet

IKKE vis meg slike bilder.

Jeg blir helt syk fordi jeg:

1. Ikke kan ta på dem.

2. Ikke kan ta få en hjem til meg.

3. Ikke under noen omstendighet skal tenke tanken på en ny valp.

*løper ut igjen*

Skrevet

Akkurat sånn er det med meg og, Lea! Jeg er syyyyk etter å ta en hjem, men nei :riste: Det passer ikke med voffe nå.

Skrevet

Må seriøst bytte bank. Renta er alt oppe i 6,35 effektive % og det er flåeri. Det er DnB da :sjenert:

Skrevet

Får håpe ikke renta fortsetter å stige, men det gjør den vel antakelig... :( Vurderer å binde studielånsrenta mi jeg nå, kommer nok ikke til å få bedre betingelser på lenge er jeg redd...

Nuuuuddelige valper da, selv JEG får jo lyst på hund når jeg ser sånne. :hjerte:

Skrevet

Kan være smart å binde renta på studielånet. Lillebroren min gjorde det for et par uker siden tror jeg, og han angrer ikke.

Skrevet

VIL OGSÅ HA HUND!!!!! :grine::grine:

Æsj, nå begynte jeg å savne vofsen skikkelig.

Skrevet

Tok en animasjon fra bloggen din. Håper det går greit. ;)

Gjest Madden
Skrevet

Herrefred så skjønne valper!!! Tror jeg dååååner!!! :legrine:

Dårlig gjort å vise sånne bilder altså Monja!! Skulle egentlig ønske at de kunne forbli sånn jeg...så små og nusselige!!! :ler:

Skrevet

Åhhhhhhhh så søte valper.

Jeg kunne godt tenke meg turkamerat jeg altså, men har ikke plass til mer enn en liten "lomme-hund".

Skrevet

Herlige valper, og herlig smurf! :hjerter:

Er bare innom for å takke for koselige hilsener fra deg!

:klem:

Skrevet
Tok en animasjon fra bloggen din.  Håper det går greit.  ;)

:tommel:

Skrevet

Jobbet fra 06 - 19.30 idag. Kommer sterkere tilbake :klem:

Skrevet

Side 2? :overrasket:

Idag har gubben vært på bankrunde. Spent på om vi får noen tilbud fra de to bankene han var innom, Postbanken og en Terra eid Sparebank (liten lokal en). Skal ikke mye til for å komme under renta til DnB iallefall. Så får vi se da, om vi presser Dnb ned eller om vi bytter bank. Jeg tror kanskje det siste er like greit.

Gjest Madden
Skrevet

Ja, det er sannelig aktivitet her inne om dagen! Jeg havner sist på lista på et blunk altså..og jeg synes selv jeg oppdaterer relativt ofte!!

Lykke til med rentejakt! Det kan virkelig lønne seg å forhandle litt!! :klem:

Skrevet

Det er 25 grader i solvggen her :hoppe:

I morgen, eller hele helga egentlig, er det meldt flott vær her. Kanskje en motivasjon for å stulle litt i hagen?

Skrevet

Idag har det vært 12 grader og nydelig vær her. Vi har vært litt ute, en tur hos svigermor og litt inne. Det er vår, vi har funnet hestehov i hagen og livet er herlig :hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...