Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Litt av en start på dagen i dag du hadde ja.. Håper resten av påsken blit bedre :)

Syns du fikk kjempe masse for pengene med den Ellosbestillinga jeg. Man skal unne seg litt, det er bare sunt det :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er fornøyd med fangsten jeg ja. Lenge siden vi kjøpte noe nytt nå, så det gjorde godt å bruke litt penger :ler:

Skrevet

Vi har ombestemt oss i forhold til feriehus. Vi fant jo den herlige flotte kåken billigere enn den vi egentlig hadde bestemt oss for, så nå er alt bestemt og i boks :hoppe:

Eneste som gjenstår nå er å betale for herligheta :ler:

Vi reiser fra Göteborg til Fr.havn 21. juni og de to første døgnene skal vi ligge på Nordstrand Camping i Fr. havn. Leide oss hytte på 25 kvm i 2 døgn (ca 1200 kr). Så reiser vi til Hou, ca 3 mil utenfor Aalborg, den 23. juni hvor vi flytter inn i dette sommerhuset :hjerte: Her betaler vi litt over 3500 kr + depositum på 900 kr for en hel uke. Det er billig det. Den 30. juni går båten hjemover til Göteborg og da er det straka vegen hjem. Så for båt og opphold betaler vi 7450 kr. Synes ikke det var så verst jeg :sjenert:

Og jeg gleder meg noe helt vanvittig.

Skrevet

Titter innom på morgenkvisten.

Blir nok en bra ferie det der, heldige dere. :) Fint at det ordna seg.

Håper du får en fin dag. :klem:

Skrevet

Vi gleder oss.

Idag har jeg rydda i skuffer og skap på rommet til smurfen. Det ble to bæreposer med avlagte klær og to bæreposer med avlagte leker. Enda flyter det - av leker altså, men jeg tror det kommer godt med med litt nye klær ja. Det meste er blitt for lite gjennom vinteren.

Idag skinner sola og det er skikkelig påskevær.

Gjest Madden
Skrevet
:fryser: Vi snør ned.......jeg vil også ha SOOOL!!! Send litt nedover vil du?? :ler:
Skrevet

Regner med at det var den veien sola dro ettersom den forsvant herfra for en liten stund siden.....

Gjest bamsemums
Skrevet

Usj, også nå i påsken da. Samme skjedde med oss her for noen uker tilbake, skikkelig møkk :sur:

Skrevet

Isj, så kjett med vaskemaskina da.. er jo typisk at sånt skjer enten i eller like før ferier :forvirret:

Det feriehuset så helt herlig ut da. Blir sikkert en heerlig ferie :klem:

Skrevet

Ja, det er typisk :sur:

Så nå er det bare å slenge seg ut i jungelen av vaskemaskiner igjan da. Hva skal man velge?

Skrevet

Denne syklusen har jeg tatt tempen hver morgen for å prøve å kartlegge litt. Nå er jeg 10 DPO (dager over eggløsning) og tempen går stadig oppover. Idag nådde den faktisk sitt høyeste punkt så lang. Det er jo litt spennende da, for ved forventet mens synker tempen og ved graviditet stiger den. Men det er for tidlig å si noe enda, på grunn av lange sykluser. Skjer det ikke noe innen 18 DPO skal jeg teste.

Kurven kan ses her.

Gjest Madden
Skrevet

Spennende med stigende temp da!!! :) Følger spent med!!!

Vår vaskemaskin tog også kvelden i fjor høst...på verst tenkelige tidspunkt...vi endte opp med en LG maskin..hadde i utgangspunktet ikke hørt om at de lagde vaskemaskiner engang..men når det er sagt, så har jeg hørt mange i etterkant som også har kjøpt ny maskin av merket LG og vært superfornøyde! Prismessig var de mer fornuftige enn Miele og andre typer, og garantimessig kom de likt ut. Jeg er iallefall fornøyd, stor trommelkapasitet, energiøkonomisk, og enkel og grei i bruk! DET var dagens lille propaganda! :ler: Ha en flott søndag Monja! :klem:

Skrevet

Nå er det full action her, med snøscootere, reinsflokker nesten i hagen og samer i fullt firsprang med hund på slep. Ja, det er vel ikke nødvendig å utdype at smurfen er hyper :ler:

Skrevet

Da er middagsbesøk hos svigerfar unnagjort. Det ble mye lek med den ene valpen de har igjen og Torstein er stuptrøtt. Mannen driver og ordner han for senga så snart senker freden seg her i heimen og.

Fikk sms fra kollegaen min om at vi begynner 7 istedet for 6 i mårra tidlig :hoppe: Og snart er det jo helg ;)

Skrevet

Nå ryker snart dusjhjørnet vårt på huet og rævva ut :hoppe:

Så skal gulvet tørke - jada, vi har fått vann under belegget - og på torsdag får vi flunkende nytt dusjkabinett. Aldri mer dusjhjørne, det er sikkert.

Skrevet

Heisann!

Innom med en liten klem - lenge siden jeg har vært innom her nå!

Takk for koselig påske-mail, forresten - setter pris på sånne koselige hilsner med bilder og det hele!

:klem:

Gjest Madden
Skrevet

:overrasket: Snart helg??! :klø: Noe jeg har gått glipp av eller?! :ler:

Dusjhjørne er ikke moro nei....kan skrive under på det..funker ikke på fliser engang..i lengden altså! Kabinett er mye bedre! :Nikke:

:klem:

Skrevet

Det er snart helg nå, ettersom det bare er tre dager igjen å stå opp tidlig :hoppe:

I kveld blåser det noe voldsomt her. Ikke noe moro nei. Hele huset rister når vinden treffer. Jeg vil ha vår og sommer snart :grine:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...