Dråpe Skrevet 4. mai 2007 #12201 Skrevet 4. mai 2007 Uff, for noen triste nyheter, monja... Så grusomt...
monja Skrevet 4. mai 2007 Forfatter #12202 Skrevet 4. mai 2007 Skal finne senga - og skrive 4. mai som en hyperkjip dag
Havfrua Skrevet 5. mai 2007 #12203 Skrevet 5. mai 2007 Huff, det var da noen triste nyheter om vennene deres. Kjedelig at det ikke gikk noe særlig på eksamen heller da. Håper dagen i dag blir litt bedre.
monja Skrevet 5. mai 2007 Forfatter #12204 Skrevet 5. mai 2007 God morgen! Dagen idag ser ut til å bli bedre. Monjamannen skal feire bursdag i morgen - han har egentlig bursdag på mandag - men da jobber jeg så sent. Derfor er det en del forberedelser både ute og inne som skal gjøres. Og vi skal snart ut for å ha "grave i jorda dag". Plante litt planter, grave opp et nytt bedd og ordne det litt vårlig rundt her. Inne må vi rydde litt, bake kaker, vaske hus, ordne og fikse. Og så skal vi i bursdag innimellom alt det der *puh*
monja Skrevet 5. mai 2007 Forfatter #12205 Skrevet 5. mai 2007 Tror jeg sender smurfen og mannen på bursdag jeg. Har jo så masse å gjøre til mannens bursdagsfeiring i morgen. Bake kaker, vaske hus - you name it. Er det frekt av meg å melde avbud på det grunnlaget? Vi er bedt på bursdag til den mannlige delen av et vennepar av oss.
monja Skrevet 5. mai 2007 Forfatter #12206 Skrevet 5. mai 2007 Vi har vært ute et par timer. Kledt igjen under to av sidene på tilbygget, lagd blomsterbed og bare kost oss i det fine været. For det ble jammen sol og deilig ute. Bilder kommer....
monja Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #12207 Skrevet 6. mai 2007 Det er jammen ikke trøkk her inne klokka halv 6 på en søndags morgen Jeg er oppe fordi jeg har tatt tempen som vanlig klokka 5, og jeg må legge det siste laget på "regnbuegeleen" min. Sånn er det når man på død og liv skal ha tre lag og ikke klarer å begynne før sent på kveld. Stakkars mannen min måtte jo sitte oppe halve natta for å få på det andre laget Ja ja, ha en fin søndag
monja Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #12208 Skrevet 6. mai 2007 Gikk og la meg igjen jeg. Nå er alle oppe. Smurfen spiser frokost, jeg sitter i sofan med lap'en på fanget og mannen baker sjokoladekake. Vi feirer mannens bursdag en dag på forskudd, og vi venter noen venner og mine foreldre på besøk. Hans foreldre er bortreist så vi får ta noe for dem når de kommer hjem. Idag er det konfirmasjon på øya vi bor. Tror en av naboene har konfirmant og. Uansett, det ser ut til å bli fint vær for dem. Herlig det. Selv skal jeg benytte finværet til å henge ut noen klær, men det er kanskje teit å laste fullt med tørkestativ ute når det er konfis? Dt er ikke spesielt nærme mellom naboene altså. Kanskje jeg skal sette dem på baksiden av huset. Da vises de iallefall ikke fra veien
monja Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #12209 Skrevet 7. mai 2007 Herreguuuud, jeg er sliten. Har hatt vanvittig vondt i nakken idag og. Men det har da gått på et vis. Jobba fra 05.30 til 17.00 - med 2 timers pause omtrent. Og så har jeg endelig fått hjem bilen min - ferdig EU godkjent og med skiltene på igjen Nå har den stått siden desember og jeg har savnet den masse. Det har ikke vært veldig lett å få den dit, men endelig. Jeg har noen stygge mailer å sende til verkstedet (merkeverkstedet ja) før jeg er ferdig med den saken
Dråpe Skrevet 8. mai 2007 #12212 Skrevet 8. mai 2007 Herlighet, monja, dagboka di har passer 600 SIDER!!! ER DET MUUULIG! Godt noen er trofaste her!
monja Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #12213 Skrevet 8. mai 2007 Og det til tross for at jeg har sært sååååå dårlig på å skrive her inne.
monja Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #12214 Skrevet 9. mai 2007 Da er jeg innstallert i leiligheten til svigermor. Og jammen stjeler jeg litt og - kobla opp PC'en min mot et usikret nett i nabolaget her Svigermor er på Mallorca så jeg har hele kåken for meg selv. Mannen sitter just nu på flyet på Værnes - det letta litt før 15 og retningen er Oslo. Smurfen er i barnehagen, men skal være sammen med tanta si ettermiddag/natt. Så jeg skal være både mannefri og barnefri idag
Midnattsol Skrevet 9. mai 2007 #12215 Skrevet 9. mai 2007 Både manne og barnefri. Når var du det sist? Hva skal du gjøre da?
monja Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #12216 Skrevet 9. mai 2007 Både manne og barnefri. Når var du det sist? Hva skal du gjøre da? ← Jeg tror ikke jeg har vært det før gitt. Og jeg skal sitte på ræva hele kvelden Har "Music & Lyrics" på DVD, så det er liksom meningen jeg skal se den.
Gjest Madden Skrevet 9. mai 2007 #12217 Skrevet 9. mai 2007 Høres ut som en toppers kveld!! Hva står på menyen da? Jeg er ute etter tips...er sinnsykt sugen på noe...men aner ikke hva!!!
monja Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #12218 Skrevet 9. mai 2007 Meny? Den er heller mager..... salat ble det til middag og frøbriks med fetaost til kvelds Og litt ostepop og fanta free eple og pære
Gjest Madden Skrevet 9. mai 2007 #12219 Skrevet 9. mai 2007 hmm....ostepop....det frister jo da!!!! resten vet jeg ikke helt...jeg har gått over til spritezero!
monja Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #12220 Skrevet 9. mai 2007 Sprite zero? er den no' god da Synes vanlig sprite på halvlitersflaske smaker OK, men den på 1 1/2 liter smaker dårlig hjemmebrent. Så sprite zero? *skeptisk*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå