Midnattsol Skrevet 19. mai 2007 #12261 Skrevet 19. mai 2007 Koselig med middagsbesøk. Vet du om vi kan ordne selv der det står "gruppeikon" under avataren, eller blir det ordna? Altså, det skal neppe være sånn.
monja Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #12262 Skrevet 20. mai 2007 Ser ut som om gruppeikonet er i orden. I går var det bare røde kryss over hele linja. Middagsbesøk var veldig trivelig. Smurfen fikk politibil og puslespill fra ei av venninnene mine og da var jo han i himmelen. Og som om ikke det var nok hadde hun med seg en eske med rundpinne til han Is er jo det beste han vet Selv om det ble sent i seng i går kveld ble det en tidlig start på dagen idag Klokka 7 mente han det var ok å stå opp på en søndag. Men han har ordna seg litt selv mens foreldrene har dorma videre noen minutter. Flinke gutten. Har lyst til å finne på noe idag, men jeg vet ikke hva.
Havfrua Skrevet 20. mai 2007 #12263 Skrevet 20. mai 2007 Har du bunad, Havfrua? Hvilken? Her ser du bilde av buskerudbunaden. Er fra Hallingdal i Buskerud, og siden Hallingbunaden ikke var noe alternativ for meg så ble det denne. Mamma har den også. Hallingbunad er forresten den med høyt liv. Syns ikke den er spesielt fin.... Fikk bunad til konfirmasjonen forresten. Helt vanlig der hvor jeg kommer ifra, og alle jentene i klassen min hadde faktisk bunad til konfen. Veldig glad for det nå selvsagt.
monja Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #12264 Skrevet 20. mai 2007 Det var en kjempefin bunad, Havfrua. Jeg fikk og bunaden min til konfirmasjonen. Jeg har en Lundebydrakt jeg da. Den har visst blitt utrolig populær i det siste for jeg ser dem overalt. Den er for liten nå, så den blir hengende i skapet til jeg evt. får en datter.
Havfrua Skrevet 20. mai 2007 #12265 Skrevet 20. mai 2007 Den var kjempefin Monja, skjønner godt at den er populær. Går det ikke an å sy den ut? Vi tok høyde for det da bunaden min ble sydd, og jeg har selvsagt sydd den ut en gang. Men det var ingen god jobb, så jeg må få tatt den igjen en gang slik at den sitter pent.
monja Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #12266 Skrevet 20. mai 2007 Den kan sys ut, men den kan ikke sys ned. Selv om den ikke passer helt i bredden er den blitt milevis for kort Skjønner ikke at det ikke er lagt inn mer for å sy den ned på *sukk* Men, men....det er bare å spare til ny det.
Havfrua Skrevet 20. mai 2007 #12267 Skrevet 20. mai 2007 Så dumt da at den er for kort i lengden. Tror ikke jeg har vokst så veldig mye i høyden siden jeg var konfirmant, så det er heldigvis ikke noe problem for min del.
monja Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #12268 Skrevet 20. mai 2007 Jeg er egentlig ikke så lei meg for det....da har jeg en unnskyldning for å kjøpe ny etterhvert Jeg har vel vokst en 10 cm siden konfirmasjonen og siden den var akkurat da er det ikke mye å gå på. Det hjelper jo ikke akkurat at den er blitt strammere heller. Den kryper jo litt oppover på grunn av det og.
monja Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #12270 Skrevet 20. mai 2007 Så koselig at du titter innom, m@msen
monja Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #12271 Skrevet 20. mai 2007 Vi har vært til svigermor. Hun kom fra Mallorca i går så vi måtte jo innom og hilse på. Smurfen fikk et fly, en t-shirt med racerbil på og en stor smarties sjokolade. O'lykke. Men plutselig sovna han på sofan, ja, smurfen altså. Syntes han var litt varm, men etterhvert ble han kaldere så jeg tenkte ikke mer over det. Da vi kom hjem målte jeg feber til 39,46 *sukk* Men en romperakett innabords sovna smurfen så jeg håper det er noe som går fort over.
monja Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #12272 Skrevet 21. mai 2007 Første dag på sykehusdietten. Siden det er første dag går det utrolig bra. Spør igjen om en ukes tid Mannen har vært hjemme med syk smurf, men nå er smurfen på bedringens vei og er ute og leker mens vi spiser suppa vår. Deilig at han kan være litt alene når han er ute. Og selv med litt over 38 i "feber" er nok frisk luft sunt.
monja Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #12273 Skrevet 22. mai 2007 Jeg er svak. Klarte ikke suppa i dag. Spydde som en gris *urk* Så nå er jeg tilbake på RugSprø og magerost Men mannen holder stand selv om han sliter. Stakkars, det var ikke lett å få ned suppa idag nei. Jeg kommer aldri til å lukte på suppa så lenge jeg lever - eller før det blir heeeeelt nødvendig - det er sikkert. Smurfen er blitt frisk igjen. To dager med feber og så var han helt OK. Heldigvis. Så i morgen skal han få frese av seg litt energi i barnehagen igjen. Det trengs ettersom han har hatt fri fra 17. mai. Og på torsdag får jeg fri :juhu: Har overtid denne mnd så jeg får en hel dag fri. Herlig :juhu:
Midnattsol Skrevet 22. mai 2007 #12274 Skrevet 22. mai 2007 Ja, spis heller sunt og variert. Bra smurfen er frisk igjen.
monja Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #12275 Skrevet 23. mai 2007 Jupp. Variert kosthold er nok den beste oppskrifta uansett, men mannen er jo sååå lykkelig idag, for han har gått ned 3 kg. Det er jo flott. Idag er det et h******s vær. Blåser og regner så en skulle tro det var sent i september. Nå vil jeg ha sommer. Og i morgen har jeg fri - avspasering :juhu:
Gjest Madden Skrevet 23. mai 2007 #12276 Skrevet 23. mai 2007 Ja...det er akkurat det det er! Suuuurt høstvær! Det pissregner og blåser!! Var så kaldt å gå til jobben i dag at jeg ønsket jeg hadde lue og votter med meg!! NÅÅÅÅ vil vi ha sol og sommer!!!! Så deilig med fridag i morgen da!!!
monja Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #12278 Skrevet 24. mai 2007 Hvor har jeg tilbragt fridagen min? PÅ JOBB Oppringt klokka halv 6 i morges og var på plass klokka fem over 6. Da tar det 20 minutter å kjøre To kollegaer var syke og det var ikke vikarer å oppdrive. Så idag har det vært en superstressende dag. Skulle egentlig få fri på onsdag til uka, men på slutten av dagen ble det klart at den gikk i vasken og
monja Skrevet 26. mai 2007 Forfatter #12280 Skrevet 26. mai 2007 I morgen er det meldt fint vær Og fra mandag til onsdag er det meldt opp mot 20 pluss :juhu:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå