Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Gjest Madden
Skrevet

Innom med en :klem: og ønsker deg en fin lørdagskveld!!! :)

Jeg venter på noen nye episoder av Brothers and Sisters...har også lyst til å slappe av med det i kveld.. :sur::ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei :hallo:

Ville bare hilse på naboene.

Så koselig :klem:

Skrevet
Innom med en :klem: og ønsker deg en fin lørdagskveld!!! :)

Jeg venter på noen nye episoder av Brothers and Sisters...har også lyst til å slappe av med det i kveld.. :sur::ler:

Hvor langt har du sett da? Aner ikke hvor mange episoder som er laget en gang jeg :sjenert:

Skrevet

Heisann! :klem:

Sitter her og skal kose meg med Frustrerte fruer jeg :Hehe:

Skrevet
Heisann! :klem:

Sitter her og skal kose meg med Frustrerte fruer jeg :Hehe:

Hvor langt har den serien kommet egentlig? Jeg ser bare på det som går på TV'n. Aner jo ikke hvilken sesong eller episode det er heller :sjenert: Men nå, mens jeg venter på mer Grey's Anatomy kan jeg jo se mer til fruene og.

Skrevet

:sol: og skyfri himmel idag og :juhu:

Svigerfar og kona kommer på grilling. Gleder meg.

Gjest Madden
Skrevet

Sesong 1 har iallefall 23 episoder, og alle er sendt i USA, så.....tror 23 er sesongavslutningen..virker iallefall sånn på tittelen! :)

Så herlig med grilling og besøk i :sol: !! Her er det også samme været, men jeg skal jobbe i kveld..typisk! Vi grillet i går vi da.. :)

Ha en flott dag i sommerværet! :klem:

Skrevet

Gud, det var varmt å gå på jobb idag *svett*

Men jeg klager ikke på det fine været, det er jo så herlig. Håper det varer lenge lenge.

I ettermiddag var vi i fjæra like nedenfor her vi bor og rota rundt. Fant krabber, sjøstjerner, sjøpølse og andre småkryp. Morsomt for både mann og barn. Jeg var med som hoffotograf ;)

1 uke og 5 dager til ferie :juhu:

Skrevet

Bare innom og hilser på..

Håper alt står bra til :klem:

:sol:

Skrevet

:hallo:

Så koselig det er med grilling da, med familiemedlemmer også...

Godt det ikke ble noen eksposjonsartet grilling da, men slike tanker kan jo lett oppstå når det er propan innblandet. Du er ikke alene med det, for å si det sånn :ler:

Så kos det må være med fjære like i nærheten da, hadde det slik før jeg med...men ikke nå lenger :tristbla: , blir helt "syk" når jeg kommer i nærheten av vann med solskinn dom flakker i bølgene....

Ja med strålende :sol: er det bare å håpe det varer leeeeenge... :)

Ha en fin dag da monja...

Skrevet

Sykmeldt. Halsbetennelsen har tydeligvis gitt meg svimmelhetsanfall på grunn av feber. Pokker, så ekkelt, og jeg ble sykmeldt for det idag. Akkurat som jeg svever avgårde :ler:

Så nå skal jeg altså gå hjemme noen dager. Sykmeldt fram til ferien min den 17. juni. Eller, vi reiser jo den 15. på kvelden vi da. Men kommer jeg i form før den tid kommer jeg nok til å gå på jobb neste uke og.

Skrevet

Gubben har dratt for å skru på bilen. Plutselig falt vinduet i den ene døra ned idag :overrasket: Mest trolig er det mekanismen som er gåen :sur: Typisk, nå rett før ferien. Helsikke altså. Elektriske vinduer sucks.

Smurfen er i seng og jeg skal følge hans eksempel. Har 40,1 i feber nå, så det blir godt det. Ikke rart jeg fryser så tennene klaprer. Svimmelheta kom tilbake med feberen og så jeg tipper det er det som er synderen.

Skrevet

Stakkars monja :troest:

Og så kjedelig med både bil og matteeksamen da...kan skjønne at du er litt :sur: nå ja...

Og det er jo ikke lett å få til alt heller da, så da er det bare å prøve på ny, tenker jeg da:)

Skal jo studere til høsten jeg med, ved siden av full jobb. Så det skal bli spennende og få til....har ikke gjort det før. Det er jo bare deltid da, men jeg har ikke peiling på hvordan det går...gruer meg litt kan du si...

Håper virkelig du blir bedre da, og at feberen snart går ned og plutselig borte ;)

God bedring :klem:

Skrevet

God bedring! :klem:

Hvor reiser dere den 15? :rødme:

Skrevet
Stakkars monja :troest:

Og så kjedelig med både bil og matteeksamen da...kan skjønne at du er litt :sur: nå ja...

Og det er jo ikke lett å få til alt heller da, så da er det bare å prøve på ny, tenker jeg da:)

Skal jo studere til høsten jeg med, ved siden av full jobb. Så det skal bli spennende og få til....har ikke gjort det før. Det er jo bare deltid da, men jeg har ikke peiling på hvordan det går...gruer meg litt kan du si...

Håper virkelig du blir bedre da, og at feberen snart går ned og plutselig borte ;)

God bedring :klem:

Takk for ønsker om god bedring :klem:

Jeg føler meg bedre idag - har bare 38,4 i feber og det er jo ikke så verst.

Forhåpentligvis er jeg på bedringens vei. Jeg er bare så livredd for å smitte resten av familien. Smurfen er på sin siste dag med antibiotika idag og jeg er på min 3 dag. Jeg er kanskje ikke smittsom lenger da? Og han er kanskje safe på grunn av at han går på medisiner og? Da er det bare mannen igjen da :ler:

Heldigvis var det ikke noen store problemer med bilen. Var bare en wire som hadde hoppa av sånn at vinduet glapp. Skal si jeg pusta lettet ut da ja. Så for meg at hele feriepengebudsjettet røyk der jeg.

Og matteeksamen? Nei, den gidder jeg ikke å tenke på en gang. Hadde ikke forventa å stå så det er ikke noe problem. Bedre lykke neste gang. Har meldt meg på undervisning til høsten da. Bedre enn å lese selv tror jeg.

Hva skal du studere til høsten? Det høres hektisk ut med både studier og jobb, men det klarer du sikkert fin.

Skrevet
God bedring! :klem:

Hvor reiser dere den 15? :rødme:

Takk takk! :klem:

Den 15. kjører vi til Oslo. Deretter venter nesten 3 uker i Norge, Sverige og Danmark. Gleder meg :juhu:

Skrevet

Holder på å bli kjent med den nye PC'en min. Tror jeg liker den jeg :hoppe:

Skrevet

Hvorfor har jeg ikke mer klesvask når det er så fint vær? :sur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...