Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

:hallo:

Godt å høre at feberen snart er borte da...det lover godt for ferien deres :tommel:

Høres ut som det blir en fin ferie på dere da :)

Fortsatt god bedring :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smurfen min er lagt i senga vår, mannen er ute og fisker og jeg spiser opp godteriet til smurfen :ler:

Og vi kan skrive dag 1 i ny syklus.

Skrevet (endret)

God morgen!

Trøtt ja. Klokka til mannen ringte 6 og etter det klarte jo ikke jeg å sove. Så nå sitter jeg her da, 9 grader og regn ute (faktisk meldt snø over 800 m idag :dåne:) Mannen og smurfen er på jobb og i barnehage og det er stille og kjedelig hjemme. Kvalm er jeg og......sutre, sutre..... :ler:

Endret av monja
Skrevet

Sov til 10 idag :dåne:

Feberen er tilbake....i bølgedaler. Har for det meste sløvet på sofan. Skal en tur til mamma og pappa i ettermiddag. Om jeg sløver her eller der spiller vel kanskje ikke noen rolle.

Skrevet

Får virkelig håpe du blir bedre snart, høres helt forferdelig ut og gå slik så lenge :sprettoy:

For håpe hvilene dine hjelper da ;)

:klem:

Gjest Madden
Skrevet

Bare 3 dager igjen til ferien!!! :5:

Nå får du ta å bli frisk igjen!!! Ta livet med ro så du kommer deg skikkelig til hektene igjen!! :klem:

Skrevet

I morgen......i morgen begynner ferien vår. Gud, det skal bli deilig.

Jeg gleder meg så vanvittig. Har fått alt vi skal ha med oss på papiret, og jeg prøver å begrense pakkinga til det minimale. Vi har jo ikke akkurat med oss lastebil. Så for meg og gubben har vi begrensa det ned til et par bukser og en 5 - 6 gensre/topper hver. Vi har heldigvis vaskemaskin i sommerhuset. Smurfen får med seg en del mer da, men det er jo mest på grunn av at han kan tisse gjennom på turen. Greit å ha med noen skift kanskje :ler:

Og så blir det jo litt småtteri utenom. Men jeg er bekymra for været. Ser at vi drar med oss trønderværet til hovedstaden - regn og 12 grader. Håper det snur i løpet av helga iallefall.

Skrevet

Godt at du føler deg forberedt da, selv om ikke helsa er på topp.

Ser faretruende ut med været da, men det bedrer vel seg til uka igjen...Får håpe det for dere feriefolk :)

Pakkinga er jo en greie i seg selv...Jeg får ALLTID med meg for mye, selv om jeg synes jeg pakker ganske greit egentlig :ler:

Ha en fortsatt fin dag monja og kos deg til morgendagen...da er vel feirefølelsen i boks ;)

Gjest Tabby
Skrevet

Tar et dagbokraid jeg... Hjemme med sykt barn som ikke vil kose... Da er det godt å ha KG og dagbøker.

Ferie ja... Lar du den rosa gåstaven bli hjemme eller? ;):legrine:

Skrevet

Skal du treffe Kverrisen?

*misunneliiiiiiiiiig*

Skrevet
Tar et dagbokraid jeg... Hjemme med sykt barn som ikke vil kose... Da er det godt å ha KG og dagbøker.

Ferie ja... Lar du den rosa gåstaven bli hjemme eller? ;):legrine:

Gåstaven får bli hjemme ja. Eller, egentlig ikke, for laptop'en blir med meg ut på tur. Men hvem vet? Kanskje jeg investerer i en annen farge underveis i ferien :lol:

Skrevet
Skal du treffe Kverrisen?

*misunneliiiiiiiiiig*

Det var i bunn og grunn planen det ja :sjenert:

Du får ta deg en tur sørover ;)

Skrevet

Har bakt sjokolademuffins med sjokoladebiter :sikle:

Gjest Tabby
Skrevet
Gåstaven får bli hjemme ja. Eller, egentlig ikke, for laptop'en blir med meg ut på tur. Men hvem vet? Kanskje jeg investerer i en annen farge underveis i ferien :lol:

Men du... Ikke gjør'n grønn da, for da går'n sin vei... :legrine:

Gurimalla så dårlig humor jeg har...

Men hvorfor blir sitatet du laget fra meg borte når jeg siterer hva du har sitert? Om du skjønte?

Skrevet
Har bakt sjokolademuffins med sjokoladebiter :sikle:

Sjokolademuffins er så GODT!! Nesten så jeg vurderer å bake det selv i kveld :)

Godt å høre at formen er bedre. Håper dere får en strålende ferie :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...