Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tusen takk for mange koselige hilsner, jenter.

Kverula skal selvfølgelig hilses til, og bloggen kommer til å bli oppdatert så ofte jeg har mulighet.

Litt stress ble det i dag, da bremsene på bilen gikk til he****e :sur: Så var det inn på Ford forhandleren her som klarte å skaffe oss bremseklosser - dog til blodpris, men bremsebånd bak klarte de ikke :frustrert: Makan til lite serviceinnstilt bedrift. Men vi fikk nå iallefall bremsene foran (de bak holder lenge enda) og leverte bilen til han som skulle fikse den. Fikk han og til å legge solfilm på siderutene bak og rullegardin på bakluka. Han holdt nå på vel og lenge og skulle bare ha 400 kr for det. Skikkelig serviceinnstilt mann det der. Men nå er det iallefall i orden. Jeg har fått vaska bilen innvendig og.

Så fikk vi kasta en stor tilhenger med rot og papp som vi rydda ut av garasjen i går. Gosj, vi samler på masse vi ikke trenger. Nå er det iallefall borte.

Og så måtte jeg på apoteket da, bilsyketabletter, plaster og våtservietter. Alltid beredt når man skal på veien med småtasser.

Og så handla vi inn et brød, litt biola, ost i skiver, kjøttpålegg og sånt som vi skal ha med oss i bilen i morgen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Madden
Skrevet

Ååååå...som jeg gleder meg til å pakke i bilen til ferien når jeg leser her hos deg!! :juhu:

Håper dere spiser masse :is: og drikker masse :perebrus: og får masse :sol: !!!!

Håper dere får en herlig ferie og koser vettet av dere!!

RIKTIG GOD TUR!!! :klem:

Skrevet

Reisefeberen har inntatt monjaheimen. Alt er pakket og klart og vi skal bære ut i bilen sånn at alt er OK til å kjøre i morgen. Skal rydde inn lekene smurfen har ute så det ser litt OK ut her, ta oppvasken og sette på en siste tørketrommel.

Spente nå ja :hoppe:

Skrevet

Kjapp tur innom fra Tigerstaden. Har funnet meg et usikra nett :ler:

Vi har det godt, turen nedover gikk over all forventning, smurfen var så flink. Vi har vært på besøk hos kjente idag og vi har det bare bra.

Kommer vel med en rapport innimellom tenker jeg.

Skrevet

Synd at Tigerstaden var så regnfull i dag da.

Vi burde ha stillt med :sol: når du kommer.

Skrevet

Idag blir det dagskort på trikken og så luffer vi avgårde.

Skrevet

Ha en fortsatt fin fin ferie da, og håper :sol: dukker opp snart...

Skrevet

Har hatt en flott dag i Vigelandsparken og på Aker Brygge. Og jammen gikk vi hjem og (3 km *pes* ). Sola skinte og jeg har blitt solbrent. Jadda..... Men en flott dag.

Gjest bamsemums
Skrevet

Glad dere kom dere hjem før styrtregnet kom :sjenert:

Skrevet
Glad dere kom dere hjem før styrtregnet kom :sjenert:

Ja, det regna godt ja. Vi kom oss inn like før det braka løs.

Nå er vi i Göteborg og koser oss max. Det er varmt og herlig her og vi skal reise for å se på haier.

Skrevet

Spennende - spennede...haier da gitt, uæææ, ikke pene dyr og se på, men morsomt å ha gjort det :)

Kos deg videre da :klem:

Skrevet

Ikke pene, men fasinerende! :)

Skrevet

Vi er kommet vel fram til Danmark.

Koser oss masse. Fått en utrolig flott hytte på campingen her, været er litt overskyet, sola skinner gjennom og det er temperatur over 20 grader.

Gjest Madden
Skrevet

Blir bare såååå reisesyk av å lese i bloggen din!! :sur: Fortsatt 14 dager til ferien.... :ler:

Kos dere!!! :klem: Håper :sol: kommer skikkelig frem i morgen så dere får brunet dere på stranda!! :)

Skrevet

Det er meldt mer eller mindre dårlig vær nesten hele neste uke :sur:

Skrevet (endret)

Kjedelig med væreutsiktene ja, men håper dere finner aktiviteter da som gir en begivenhetsrik ferie likevel :)

Endret av LaraCroft

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...