Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Idag er sola en smule fraværende, men det er varmt iallefall. Ligger an til en tur til Namsskogan Familiepark tror jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hørtes koselig ut. :)

Skrevet

Har hatt det herlig idag. 31 grader i skyggen og vi dro til Namsskogan Familiepark. Helt på impuls og uten kamera. Neste gang må vi ha det med.

Men vi har kost oss masse.

Skrevet

Høres herlig ut!

Det er oppe hos dere vi skulle ha vøri, skjønner jeg :-D

Fortsatt god sommer! :klem:

Skrevet

Ja, her skulle dere ha vært. Er meldt regn og kaldere vær over helga så det er bare å nyte.

Skrevet

Smurfen sov til 09.45 idag :dåne:

Det er sol fra skyfri himmel og 24 grader ute.

Idag skal vi bare kose oss.

Skrevet

Må innom på Elkjøp å kjøpe elektrisk tannbørste til smurfen. Han ønska seg det - med Mikke Mus på såklart :ler:

Skrevet

Ja skjønner at det er i nærheten av stedet deres vi skulle ha tilbrakt ferien ser jeg.

Vi er på tur til familien i Larvik, og her er det jo flom, som du kanskje har fått ed deg på nyhetene. Synd med alle det rammer, men det er spennende og se på da.

Kos deg videre i ferien da Monja...

Skrevet (endret)

Ja skjønner at det er i nærheten av stedet deres vi skulle ha tilbrakt ferien ser jeg.

Vi er på tur til familien i Larvik, og her er det jo flom, som du kanskje har fått med deg på nyhetene. Synd med alle det rammer, men det er spennende og se på da.

Kos deg videre i ferien da Monja...

Endret av LaraCroft
Skrevet

Nok en herlig dag. Det var overskyet og faktisk kom det et par regndråper og. Utover formiddagen ble det lettere og vi har hatt strålende sol og opp mot 30 grader idag og.

Vi dro på hytta til eks-svigerforeldrene til lillebroren min og mannen bada i sjøen. Første gangen han hoppa uti mente han at det var 18 grader i vannet. Andre gangen var det visst bare 14 :ler:

Lillebror og eksmadamen hans var der og. Tror nok det kan ordne seg ja ;)

Vi har hatt en flott dag. I kveld blir det reker og hvitvin på hu mor ;)

Skrevet

Høres ut som en koselig dag! :)

Skrevet

Det var en veldig fin dag. Nå har jeg sendt mann og barn på hytta til svigerfar. Så driver jeg med massiv klesvask selv. Det er meldt dårlig vær i morgen så jeg vil tørke så mye som mulig ute før den tid.

Skrevet

Første dag på jobb etter ferien. Et helt år til neste ferie :grine:

Var ferdig klokka 13 og da henta jeg smurfen i barnehagen. Han kunne ikke komme seg fort nok ut av barnehagen da han hørte at vi skulle kjøre firmabilen hjem. Da ble det travelt da :ler:

Vi dro innom nærbutikken og kjøpte 30 Lollipopis. Jada, 19.90 kr for en eske med 10 :sjenert:

Nå koser jeg og smurfen oss med Playhouse Disney og nett mens vi venter på at mannen skal komme hjem og lage middag til oss :ler:

Skrevet

Fortsatt varmt?

Det er det her. *pese*

Skrevet

Det er varmt ja. Men i morgen er det meldt 15 grader og regn - igjen :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...