Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Gjest Mrs Darcy
Skrevet

Ja da er det kanskje like greit å jobbe :) Så gøy da!! Følger du undervisning i matte også eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal følge undervisning ja. Mye bedre det enn å lese på egen hånd. Det er en del jeg har glemt siden siste jeg hadde matte :sjenert:

Gjest Mrs Darcy
Skrevet

Det er du ikke alene om! :)

På kveldstid da eller? Jeg vet det går kurs på kvelden på jobben min :)

Skrevet

God morgen! Straks skal vi på jobb. Har hatt en urolig natt og jeg er :Gjesp:

Skrevet

Håper det blir en bra dag til tross for en dårlig natt! :klem:

Skrevet

Dagen ble helt grei. Travelt og svett. Klokka 14 ilte jeg innom svigermor og fikk vaska håret. Klokka 14.30 satt jeg i frisørstolen. Nå er jeg nyklipt og har fått nappet øyenbryn.

I morgen blir det enda travlere og fredagen vil jeg ikke snakke om engang.

Skrevet

Kose deg i disse travle tider! ;)

Herlig å få nappet brynene tenker jeg, ah.. det syns jeg er vondt!

Men alt for skjønnheten ;)

:klem:

Skrevet

Napping ja. Det skulle jeg også fått gjort. Eller jeg får dem voksa først og nappa litt etterpå. ;)

Matten klarer du FINT, monja. Bare liiitt mer innsats, så har du det.

Skal ha matte jeg også nå. hehe

Lurer på hvordan den matten blir.

Skrevet

Vokse dem ja. Det er kanskje like greit det? Har litt noia for voksing av bryn jeg *angst*

Hjemme fra jobb klokka 17.30 idag

Bare lyst til å :grine: så sliten er jeg, men det er bare å stå på. I mårra skal jeg jobbe fra 05.30 til 14.30 og så fra 19.30 til 22.00 - og i helga skal jeg male, male og male :dåne:

Skrevet

Definitivt slutt på ferien skjønner jeg...Håper du får hvilt deg litt i helga også da...ikke bare male...

:klem:

Skrevet

Jeg skal hvile og, Dråpe. Smurfen skal til mamma og pappa og på lørdagskvelden blir det reker, vin og :humpe: Godt at tanta dro sin vei i går :ler:

Trøsta: overtiden er nok til å dekke fartsbota til gubben :lol:

Skrevet

Nå skal jeg straks på jobb igjen. Jobber fram til klokka 22.00 så jeg er vel hjemme i 23 tiden tipper jeg. Skal bli så deilig med helg. Kjenner at jeg jobba 05.30 - 14.00 idag ja :Gjesp:

Tuddeluuuu...... :vinke:

Skrevet

Smurfen våkna klokka 7 idag og det var jo kult med tanke på at jeg var hjemme fra jobb klokka 23.30 i går - og la meg en time etter det :Gjesp:

Men jeg kom meg da opp. Og i 11 tiden dro jeg og smurfen til byen mens mannen ble igjen hjemme for å male ferdig stua. Først dro vi innom H&M og kjøpte tre t-skjorter, en genser med gravemaskin og en genser med Lightning McQueen på. Suksess. Deretter dro vi på Mega og handlet litt mat før vi kjørte ut til Plantasjen. Der handla vi en løper, noen lys og tre grønnplanter. Nå skal den nyoppussa stua mi få et ansiktsløft. Gleder meg til alt er ferdig :hoppe:

Nå er smurfen innstallert hos mamma og pappa hvor han skal være i natt, mannen måtte en tur på jobb men er hjemme nå og det står pizza i ovnen. Reker på tining har vi og, men det blir i morgen til frokost.

I kveld skal vi ommøblere hele stua og få den i orden. Og så skal vi male litt mer i gangen. Og den siste veggen på stua.

Skrevet

Gleder meg til å se bilder av resultatet!

Skrevet

Bilder kommer etterhvert, Middis ;)

Nå har vi så smått begynt å møblere om litt og. Spennenede å se hvordan det ferdige resultatet blir.

Skrevet

Sov lenge idag. Det var deilig det..... og våkna til sol fra skyfri himmel :juhu: Det er utrolig snålt å ikke ha smurfen hjemme men han koser seg sikkert med mormor og morfar han.

Jeg har iallefall kost meg med mannen :sjarmor:

Nå skal vi spise frokost - reker - som vi egentlig skulle spist i går kveld, og så setter vi igang med siste finpussen på stua og gangen. Eller, iallefall på stua. I gangen skal vi jo akkurat begynne.

Skrevet

Hvordan blir det, hvordan bli det??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...