Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det eneste som betyr noe er at du er uenig og da passer dere ikke sammen. Og så gjør hun deg ulykkelig og da er det spikeren i kisten for deg.

Fordi din lykke skal alltid uten forbehold komme først 

Regel nr 1. 👆

Er du ulykkelig så sier du opp leieavtalen og flytter ut. Eller ber henne flytte ut siden du likevel betaler 80 % allerede. Men hvis hun nekter å si opp sin del av avtalen med utleier så må du bare si opp og flytte.

Anonymkode: 07e04...5f2

Du har helt rett, jeg har ikke innsett dette før nå. Jeg har rett og slett ikke vært i et lykkelig forhold og dette har gått utover både vekt og andre faktorer. Det er jo egentlig opplagt

Anonymkode: 930f5...7bc

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, det er viktig at ikke hennes grenser blir til dine grenser. Dere er ikke kompatible som en sa.

Du blir forvirret. Men forventer du at dere tenker likt om alt og fungerer på samme måte? For det kan skape problemer. Da vil du aldri forstå henne. Hun er ikke lik deg. Dere er vidt forskjellige i tankemåte og væremåte.

Nei, men var mer at jeg hadde en kvinnelig kollega på sosiale medier også vet jeg ikke hva «samfunnet» mener om dette. Og da lurte jeg på om en generell grense var trådd over

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, men var mer at jeg hadde en kvinnelig kollega på sosiale medier også vet jeg ikke hva «samfunnet» mener om dette. Og da lurte jeg på om en generell grense var trådd over

Drit i samfunnet. Jeg tenker ikke på samfunnet når jeg svarer deg. Du bare vet det inni deg.

AnonymBruker
Skrevet

Når noe føles galt, så betyr det at det er galt.

Så da vet du det. Svarene ligger inni deg.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Drit i samfunnet. Jeg tenker ikke på samfunnet når jeg svarer deg. Du bare vet det inni deg.

Så hun overreagerer her?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Når noe føles galt, så betyr det at det er galt.

Så da vet du det. Svarene ligger inni deg.

Altså, forholdet vårt?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Så hun overreagerer her?

Kjenn etter inni deg. Istedenfor at jeg svarer deg en gang til så kjenner du etter. Føltes dette greit for deg?

AnonymBruker
Skrevet

Altså, forholdet vårt?

Føler du inni deg at forholdet ditt er galt? Da er det i såfall det. For alle svarene ligger inni deg. Du må lære deg å kjenne etter og lytte til deg selv i stedenfor å alltid søke svaret hos andre.

Du er helt i stand til å dine egne beslutninger for ditt eget liv. 

Fra nå av skal du lytte til deg selv og så tar du beslutninger utifra hva du føler inni deg. 

Det er veldig viktig at du gjør dette ellers blir du ekstremt ulykkelig.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Kjenn etter inni deg. Istedenfor at jeg svarer deg en gang til så kjenner du etter. Føltes dette greit for deg?

Absolutt ikke, akkurat nå føles det som vi er sammen bare for å være sammen

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Føler du inni deg at forholdet ditt er galt? Da er det i såfall det. For alle svarene ligger inni deg. Du må lære deg å kjenne etter og lytte til deg selv i stedenfor å alltid søke svaret hos andre.

Du er helt i stand til å dine egne beslutninger for ditt eget liv. 

Fra nå av skal du lytte til deg selv og så tar du beslutninger utifra hva du føler inni deg. 

Det er veldig viktig at du gjør dette ellers blir du ekstremt ulykkelig.

Det er sant. Det føles litt feil inni meg, en slags ekkel følelse. Samme hvis det kommer opp prat om framtid så kjenner jeg et søkk inni meg, ønsker egentlig å bytte tema raskt da

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Altså, forholdet vårt?

Jeg mente forsåvidt hva som helst, hvilken som helst situasjon.

Men hva føler du inni deg ang at hun sier at du må kutte ut vennen din fra jobb? Føles det greit?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det er sant. Det føles litt feil inni meg, en slags ekkel følelse. Samme hvis det kommer opp prat om framtid så kjenner jeg et søkk inni meg, ønsker egentlig å bytte tema raskt da

Og her så lytter du ikke til deg selv når du føler et søkk inni deg og en ekkel følelse da er du ment å trekke deg ut av forholdet. Men du bare fortsetter og da gjør du deg selv syk. Du kan få angst, depresjon og utbrenthet av å ignorere deg selv på denne måten.

Du er ment å lytte til kroppens behov på samme måte som du drikker når du er tørst, spiser når du er sulten og sover når du er trøtt.

Du er ment å lytte til ALLE kroppens behov. Ellers ender du opp som et knekt menneske.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg mente forsåvidt hva som helst, hvilken som helst situasjon.

Men hva føler du inni deg ang at hun sier at du må kutte ut vennen din fra jobb? Føles det greit?

Føles uakseptabelt ut. Jeg føler jeg driver å kutte ut vennekretsen min. Det eneste hun vil er å se på tv i senga. Hun har ikke gjort annet enn å sitte å stirre på meg mens jeg gamet for å få meg med på tv titting.

jeg orker ikke å fjerne vennene mine, de er viktige for meg og jeg blir provosert og lei meg når hun sier at jeg må kutte de ut på sosiale medier

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Og her så lytter du ikke til deg selv når du føler et søkk inni deg og en ekkel følelse da er du ment å trekke deg ut av forholdet. Men du bare fortsetter og da gjør du deg selv syk. Du kan få angst, depresjon og utbrenthet av å ignorere deg selv på denne måten.

Du er ment å lytte til kroppens behov på samme måte som du drikker når du er tørst, spiser når du er sulten og sover når du er trøtt.

Du er ment å lytte til ALLE kroppens behov. Ellers ender du opp som et knekt menneske.

Det gir mening, men samtidig så sitter jeg med en følelse av at jeg er glad i henne og vil få det til å virke. Men det er vanskelig å se en fremtid i dette forholdet

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Føles uakseptabelt ut. Jeg føler jeg driver å kutte ut vennekretsen min. Det eneste hun vil er å se på tv i senga. Hun har ikke gjort annet enn å sitte å stirre på meg mens jeg gamet for å få meg med på tv titting.

jeg orker ikke å fjerne vennene mine, de er viktige for meg og jeg blir provosert og lei meg når hun sier at jeg må kutte de ut på sosiale medier

Da vet du hva svaret ditt er. Det er uakseptabelt for deg så svaret er nei.

Se, du har alle svarene inni deg. 🙂👍

AnonymBruker
Skrevet

Det gir mening, men samtidig så sitter jeg med en følelse av at jeg er glad i henne og vil få det til å virke. Men det er vanskelig å se en fremtid i dette forholdet

Dette er det du svarte at du kjenner inni deg ang forholdet deres. 👇

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hun har ikke gjort annet enn å sitte å stirre på meg mens jeg gamet for å få meg med på tv titting.

Pleier hun å gjøre dette? Eller gjorde hun dette i dag? Og virket det? Ble du med på tv titting?

Du skal ikke gjøre noe du ikke vil. 

AnonymBruker
Skrevet

Da vet du hva svaret ditt er. Det er uakseptabelt for deg så svaret er nei.

Se, du har alle svarene inni deg. 🙂👍

Faen, stemmer. At jeg ikke klarer å evne normering er dårlige for meg. Sliter med å følge magefølelsen. Jeg merker, her jeg ligger nå, at dette forholdet kommer ikke til å vare. Viner for ulike og jeg gidder ikke mer

AnonymBruker
Skrevet

Dette er det du svarte at du kjenner inni deg ang forholdet deres. 👇

Jo, det stemmer. Jeg bør jo egentlig bare dra ut fingern, men sliter med å ta det endelige valget

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har gått opp 60 kg, så bør du vel heller komme deg ut på tur enn å ligge i en seng eller sitte og game.

Anonymkode: 864bb...d45

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...