AnonymBruker Skrevet 24. juni #481 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvilken grense? Du gjorde rett i å ikke ville si i fra deg vennen din. Men igjen, det er opp til deg. Anonymkode: 07e04...5f2 Takk, jeg syns selv det var rart å kreve Anonymkode: 930f5...7bc
AnonymBruker Skrevet 24. juni #482 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jojo men har jeg gått over en grense ifht forrige «innlegg» Anonymkode: 930f5...7bc Slutt å be om bekreftelse på nett. Stol på deg selv. Og for Guds skyld - slå opp! Dette er bare seigpining. Anonymkode: fe734...1c5 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni #483 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg forstår det sånn at alle damer er noe å føle seg truet av i følge din samboer. Da er det et "henne problem". Jeg ville forstått det bedre om det var eks eller en du pleide å ha sex med at hun følte seg usikker. Og om denne damen ikke var hyggelig mot din samboer, da er det best å være på samboers side hvis samboer er en flott person. Du bestemmer selv om du synes det er verdt bråk i ditt forhold. (Som du egentlig likevel vil ut av.) Jeg har personlig funnet ut etter flere sjalu og kontrollerende ekser at jeg aldri igjen gir opp en venn, kvinnelig eller mannlig uansett igjen pga en kjæreste. Fordi treffer man en sånn sjalu og kontrollerende type så handler det ikke om noe annet enn sjalusi, kontroll og isolering av meg. Så jeg ender kun opp uten venner og nettverk til slutt. Jeg hadde sett på det som et rødt flagg om en partner ba meg om å kutte ut noen. Og da hadde jeg kuttet ut kjæresten ikke vennen. Hvis jeg derimot visste at vennen var en tvilsom karakter så hadde jeg gjerne lyttet. Men jeg har ikke tvilsomme venner. Jeg velger alle i livet mitt med omhu nå. Når jeg er sammen med noen så stoler jeg på at den personen selv styrer hvem hans venner er. Det er hans oppgave å velge de vennene som er best for hans liv. Så lenge den vennen er snill og grei så er det jo ikke noe problem for meg. Din samboer høres ut til å være veldig usikker. Så jeg med min livserfaring med dårlige forhold ville ikke lenger ha funnet meg i at noen dikterer hvem jeg skal være venner med. Det er et 🚩. Anonymkode: 07e04...5f2 Takk. Ja, tydeligvis så er alle jenter å anse som konkurrenter for henne. Men har alltid sagt at hun ikke skal uroe seg. Jeg er en forsiktig type, så det å være utro er utenkelig og noe jeg aldri vil gjøre mot noen. Hun sier hun stoler på meg men ikke på enkelte folk rundt meg (kvinner). Jeg skjønner ikke dette. Hun er meget usikker, det merkes under daglige. Ps. Både jeg og den kvinnelige kollegaen har partner Anonymkode: 930f5...7bc
AnonymBruker Skrevet 24. juni #484 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det må hun. Hun kan ikke bare bestemme for dere begge at hun ikke orker gå igjennom det igjen Vi alle går igjennom brudd mange ganger i løpet av livet. De alle færreste treffer blink på barndoms kjæresten. Så sånn er livet. Hun overlever. Anonymkode: 07e04...5f2 Det mener jeg å, å treffe den ene tidlig innover er som å vinne i lotto Anonymkode: 930f5...7bc
AnonymBruker Skrevet 24. juni #485 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Slutt å be om bekreftelse på nett. Stol på deg selv. Og for Guds skyld - slå opp! Dette er bare seigpining. Anonymkode: fe734...1c5 Problemet er at jeg vet faktisk ikke om grensen er tråkket over. Jeg blir veldig usikker hvis jeg blir stilt til veggs med at jeg har tråkket over en grense. jeg skal prøve å få gjort det, snart! Anonymkode: 930f5...7bc
got2go Skrevet 24. juni #486 Skrevet 24. juni "Jeg stoler på deg, men ikke de andre" er det dummeste jeg hører. 1
got2go Skrevet 24. juni #487 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Problemet er at jeg vet faktisk ikke om grensen er tråkket over. Jeg blir veldig usikker hvis jeg blir stilt til veggs med at jeg har tråkket over en grense. jeg skal prøve å få gjort det, snart! Anonymkode: 930f5...7bc Og det hjelper ikke at nesten alle damene på KG sier noe annet, etter 25 sider? Du er fremdeles usikker? Sorry ass, men da er det ikke noe vits for deg å fortsette denne tråden. Vi kan ikke hjelpe deg mer enn vi har prøvd. For vi har jammen meg prøvd! 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni #488 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Problemet er at jeg vet faktisk ikke om grensen er tråkket over. Jeg blir veldig usikker hvis jeg blir stilt til veggs med at jeg har tråkket over en grense. jeg skal prøve å få gjort det, snart! Anonymkode: 930f5...7bc Det kan være hun mener du har tråkket over en grense for henne. Det kan ikke du gjøre noe med, hun bestemmer hva som er en grense for henne. På samme måte bestemmer du hva som er en grense for deg. Hvis dere ikke blir enige så handler det ikke om "rett" eller "feil", men at dere har ulike grenser. Har dere for mange ulike grenser og det bare ender med krangel, så er jo det enda en spiker i kista for forholdet. Det viser jo enda en grunn til at det ikke funker. Anonymkode: fe734...1c5 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #489 Skrevet 24. juni got2go skrev (8 minutter siden): Og det hjelper ikke at nesten alle damene på KG sier noe annet, etter 25 sider? Du er fremdeles usikker? Sorry ass, men da er det ikke noe vits for deg å fortsette denne tråden. Vi kan ikke hjelpe deg mer enn vi har prøvd. For vi har jammen meg prøvd! Er bare usikker på enkelte situasjoner, føler jeg har delvis tatt et valg. Er bare slike situasjoner som vipper meg av pinnen og får meg til å revurdere egne valg Anonymkode: 930f5...7bc
AnonymBruker Skrevet 24. juni #490 Skrevet 24. juni got2go skrev (9 minutter siden): Og det hjelper ikke at nesten alle damene på KG sier noe annet, etter 25 sider? Du er fremdeles usikker? Sorry ass, men da er det ikke noe vits for deg å fortsette denne tråden. Vi kan ikke hjelpe deg mer enn vi har prøvd. For vi har jammen meg prøvd! Han har jo gjort kjempe framsteg. Det er vanskelig å ende er forhold når man er hjernevasket. Men nå står jo han opp for seg selv. Nå gror han ryggrad og så stikker han. 👍 Anonymkode: 07e04...5f2 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #491 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det kan være hun mener du har tråkket over en grense for henne. Det kan ikke du gjøre noe med, hun bestemmer hva som er en grense for henne. På samme måte bestemmer du hva som er en grense for deg. Hvis dere ikke blir enige så handler det ikke om "rett" eller "feil", men at dere har ulike grenser. Har dere for mange ulike grenser og det bare ender med krangel, så er jo det enda en spiker i kista for forholdet. Det viser jo enda en grunn til at det ikke funker. Anonymkode: fe734...1c5 Føler at hun har veldig annerledes grenser enn jeg. Jeg har veldig få grenser, hun får gjøre sitt, så lenge hun er trofast. Hun er mer kontrollerende og grensene er veldig små Anonymkode: 930f5...7bc
AnonymBruker Skrevet 24. juni #492 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er bare usikker på enkelte situasjoner, føler jeg har delvis tatt et valg. Er bare slike situasjoner som vipper meg av pinnen og får meg til å revurdere egne valg Anonymkode: 930f5...7bc Du må tåle at dere er uenige. Hun har sine meninger og sine grenser. De har hun lov å ha. Du trenger ikke ha de samme meningene eller grensene. Anonymkode: fe734...1c5 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #493 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Føler at hun har veldig annerledes grenser enn jeg. Jeg har veldig få grenser, hun får gjøre sitt, så lenge hun er trofast. Hun er mer kontrollerende og grensene er veldig små Anonymkode: 930f5...7bc Ergo er dere ikke kompatible. Da er det jo bedre for dere begge at dere kan være fri til å finne nye partnere som passer bedre. At hun kan finne en partner som har de samme grensene som henne, og samme for deg. Anonymkode: fe734...1c5 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #494 Skrevet 24. juni got2go skrev (10 minutter siden): Og det hjelper ikke at nesten alle damene på KG sier noe annet, etter 25 sider? Du er fremdeles usikker? Sorry ass, men da er det ikke noe vits for deg å fortsette denne tråden. Vi kan ikke hjelpe deg mer enn vi har prøvd. For vi har jammen meg prøvd! Slutt å gi TS dårlig samvittighet. Han gjør store framskritt. Når man har levd i et slikt forhold i flere år, så er ikke det enkelt å tro på noe annet. Selvfølgelig blir man usikker, og denne usikkerheten endres ikke bare i løpet av et par sider med kvinner som sier at dette er et dårlig forhold. Og avslutte et dårlig forhold gjøres heller ikke over natten. La han lufte sine tanker i tråden, og heller la vær å svare hvis det irriterer deg Anonymkode: 8c9b3...46c 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni #495 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er bare usikker på enkelte situasjoner, føler jeg har delvis tatt et valg. Er bare slike situasjoner som vipper meg av pinnen og får meg til å revurdere egne valg Anonymkode: 930f5...7bc Det eneste som betyr noe er at du er uenig og da passer dere ikke sammen. Og så gjør hun deg ulykkelig og da er det spikeren i kisten for deg. Fordi din lykke skal alltid uten forbehold komme først Regel nr 1. 👆 Er du ulykkelig så sier du opp leieavtalen og flytter ut. Eller ber henne flytte ut siden du likevel betaler 80 % allerede. Men hvis hun nekter å si opp sin del av avtalen med utleier så må du bare si opp og flytte. Anonymkode: 07e04...5f2
AnonymBruker Skrevet 24. juni #496 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Han har jo gjort kjempe framsteg. Det er vanskelig å ende er forhold når man er hjernevasket. Men nå står jo han opp for seg selv. Nå gror han ryggrad og så stikker han. 👍 Anonymkode: 07e04...5f2 Tusen takk, setter stor pris på støtten! Anonymkode: 930f5...7bc 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni #497 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Du må tåle at dere er uenige. Hun har sine meninger og sine grenser. De har hun lov å ha. Du trenger ikke ha de samme meningene eller grensene. Anonymkode: fe734...1c5 Jo sant det, må bli tøffere og faktisk tåle dette Anonymkode: 930f5...7bc
AnonymBruker Skrevet 24. juni #498 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ergo er dere ikke kompatible. Da er det jo bedre for dere begge at dere kan være fri til å finne nye partnere som passer bedre. At hun kan finne en partner som har de samme grensene som henne, og samme for deg. Anonymkode: fe734...1c5 Jo sant det. Jeg vet jo egentlig det Anonymkode: 930f5...7bc
AnonymBruker Skrevet 24. juni #499 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Slutt å gi TS dårlig samvittighet. Han gjør store framskritt. Når man har levd i et slikt forhold i flere år, så er ikke det enkelt å tro på noe annet. Selvfølgelig blir man usikker, og denne usikkerheten endres ikke bare i løpet av et par sider med kvinner som sier at dette er et dårlig forhold. Og avslutte et dårlig forhold gjøres heller ikke over natten. La han lufte sine tanker i tråden, og heller la vær å svare hvis det irriterer deg Anonymkode: 8c9b3...46c Takk for støtte❤️ Jeg merker at denne tråden har hjulpet og hjelper meg til å forstå mitt eget forhold bedre og se tydelig hva som er galt. Det er godt å lufte hodet litt i denne gruppa og få støtte, konstruktiv kritikk og god hjelp. Settes stor pris på!! Anonymkode: 930f5...7bc 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni #500 Skrevet 24. juni Ja, det er viktig at ikke hennes grenser blir til dine grenser. Dere er ikke kompatible som en sa. Du blir forvirret. Men forventer du at dere tenker likt om alt og fungerer på samme måte? For det kan skape problemer. Da vil du aldri forstå henne. Hun er ikke lik deg. Dere er vidt forskjellige i tankemåte og væremåte. Anonymkode: 07e04...5f2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå