AnonymBruker Skrevet 23. juni #421 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har ikke plaget meg enda, kommer vel noe om ikke lenge. Tvinger meg sikkert til å se på tv ti lading ikveld siden jeg nå sitter å gamer, til tross for at jeg spurte flere ganger for en stund siden om vi skulle se på noe. Fikk ikke et eneste svar, bare taushet Anonymkode: 930f5...7bc Hun kan ikke tvinge deg til noe som helst. Du er større og sterkere så det er ikke mulig. Du kan bare si nei. Og vil hun se på tv i sengen så kan du be henne gå ut i stuen fordi du vil sove. Nekter hun så kan du gå ut i stuen og legge deg på sofaen. Eller du kan game og bare ignorere henne. Ingen kan tvinge deg til noe som helst. Du kan klatre opp på hustaket og sitte der og gaule som en ulv hvis du vil. Ingen i hele verden kan bestemme over deg. Viktig at du forstår det. Så slutt å be om lov og gjør det du vil. Anonymkode: 07e04...5f2 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #422 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Enig! Nå fortjener du litt skryt ❤️👌 Anonymkode: a784f...5ac Dama kom å forlangte at jeg skrudde av Pc, jeg sa nei jeg kommer til senga når jeg er ferdig. Hun blir mer sur og sier jeg har spilt lenge nok. Jeg sier da «jeg spurte deg istad om vi skulle se på tv, men du svarte ikke. Ikke min feil». Hun stormer til soverommet og smeller døra igjen. det var egentlig jævla godt å stå litt opp for selv. Tenker jeg lar henne være alene en stund til Anonymkode: 930f5...7bc 5 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #423 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Nei. Du reagerer helt likt som alle som har vært i et voldelig/giftig forhold over tid. Du tviler på deg selv og egne beslutninger og tror alt er din feil eller noe du kan forklare bort. Helt normalt desverre for alle i samme situasjon. Ikke hør på de som kaller deg dum eller er utålmodig. Det tar tid. Men jeg synes du er flink som bare gikk uten å diskutere i sted. Jeg har troen på deg at du kommer deg ut av dette. Du fortjener mere enn dette. Men noe har gjort deg til en selvutslettende people pleaser. Du er da et perfekt offer for sånne som damen din. Bli glad i deg selv. Du klarer å ta beslutninger for deg selv. Du kan drikke av hvilket glass du vil og ha de vennene du ønsker. Og du fortjener ikke å bli spyttet på. Jeg kunne ønske du ikke fant deg i dette. Og jo. Hun vet akkurat hva hun holder på med. Anonymkode: 07e04...5f2 Tusen takk, det hjelper med fine ord! Det bryr meget mye for veien videre. Har jo kartlagt at ikke alt er som det skal være i forholdet vårt Anonymkode: 930f5...7bc 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni #424 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hun kan ikke tvinge deg til noe som helst. Du er større og sterkere så det er ikke mulig. Du kan bare si nei. Og vil hun se på tv i sengen så kan du be henne gå ut i stuen fordi du vil sove. Nekter hun så kan du gå ut i stuen og legge deg på sofaen. Eller du kan game og bare ignorere henne. Ingen kan tvinge deg til noe som helst. Du kan klatre opp på hustaket og sitte der og gaule som en ulv hvis du vil. Ingen i hele verden kan bestemme over deg. Viktig at du forstår det. Så slutt å be om lov og gjør det du vil. Anonymkode: 07e04...5f2 Du har jo helt rett, men er det ikke normalt i et forhold å gi og ta? Eller skal jeg gi faen? Anonymkode: 930f5...7bc
got2go Skrevet 23. juni #425 Skrevet 23. juni (endret) AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du har jo helt rett, men er det ikke normalt i et forhold å gi og ta? Eller skal jeg gi faen? Anonymkode: 930f5...7bc Å gud ts!!!! Hvor gammel er du egentlig? Endret 23. juni av got2go 2
got2go Skrevet 23. juni #426 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg vet hva jeg bør gjøre, men hjertet er vanskelig å overtale. Hadde jeg ikke hadd empati eller lignende hadde jeg gått på sagen Anonymkode: 930f5...7bc Det her handler ikke om empati, men mangel på selvrespekt og selvtillit. Og å ha en ryggrad. Å stå opp for seg selv. Kjenne sine grenser. Sette seg selv i førersetet for eget liv. 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #427 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Dama kom å forlangte at jeg skrudde av Pc, jeg sa nei jeg kommer til senga når jeg er ferdig. Hun blir mer sur og sier jeg har spilt lenge nok. Jeg sier da «jeg spurte deg istad om vi skulle se på tv, men du svarte ikke. Ikke min feil». Hun stormer til soverommet og smeller døra igjen. det var egentlig jævla godt å stå litt opp for selv. Tenker jeg lar henne være alene en stund til Anonymkode: 930f5...7bc 👏👏👏👏👏👏 Yes. Endelig. Så flink du var. 👍 Og du overlevde. Alle lever. Jorden gikk ikke under. Men du vant litt selvrespekt. 😄 Se. Nå er du sjef. Og ingenting hun kunne gjøre. Bare drit i henne og la henne sture. Hun redde sengen og nå må hun ligge i den. 😅 Anonymkode: 07e04...5f2 3
AnonymBruker Skrevet 23. juni #428 Skrevet 23. juni got2go skrev (5 minutter siden): Det her handler ikke om empati, men mangel på selvrespekt og selvtillit. Og å ha en ryggrad. Å stå opp for seg selv. Kjenne sine grenser. Sette seg selv i førersetet for eget liv. Det var jo et legitimt spørsmål, jeg vet ikke hva et sunt forhold er Anonymkode: 930f5...7bc 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #429 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Dama kom å forlangte at jeg skrudde av Pc, jeg sa nei jeg kommer til senga når jeg er ferdig. Hun blir mer sur og sier jeg har spilt lenge nok. Jeg sier da «jeg spurte deg istad om vi skulle se på tv, men du svarte ikke. Ikke min feil». Hun stormer til soverommet og smeller døra igjen. det var egentlig jævla godt å stå litt opp for selv. Tenker jeg lar henne være alene en stund til Anonymkode: 930f5...7bc Jeg er så stolt av deg. 🥹🥲 Anonymkode: 07e04...5f2
AnonymBruker Skrevet 23. juni #430 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 👏👏👏👏👏👏 Yes. Endelig. Så flink du var. 👍 Og du overlevde. Alle lever. Jorden gikk ikke under. Men du vant litt selvrespekt. 😄 Se. Nå er du sjef. Og ingenting hun kunne gjøre. Bare drit i henne og la henne sture. Hun redde sengen og nå må hun ligge i den. 😅 Anonymkode: 07e04...5f2 Haha ja var veldig godt egentlig. Følte hun ble litt satt ut da jeg ikke kom med en gang. Var egentlig jøvlig deilig. hun blir nok sur fram til imorgen men det får faen bare være. Jeg gidder fint lite å legge inn en innsats når alt jeg får tilbake er bare klaging, surmuling og krangling. får se hvor lenge forholdet varer etter denne dagen da Anonymkode: 930f5...7bc 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #431 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er så stolt av deg. 🥹🥲 Anonymkode: 07e04...5f2 Tusen takk, betyr faktisk ekstremt mye. Og det var en MEGET god følelse å bare ta førersete i hva vi skulle gjøre. Når jeg tidligere ikveld spurt som vi skulle se på tv og ikke fikk svar så rant det litt over. Da kan hun ikke komme senere å forlange tv tid. Har bedre ting å finne på! Anonymkode: 930f5...7bc 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #432 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tusen takk, betyr faktisk ekstremt mye. Og det var en MEGET god følelse å bare ta førersete i hva vi skulle gjøre. Når jeg tidligere ikveld spurt som vi skulle se på tv og ikke fikk svar så rant det litt over. Da kan hun ikke komme senere å forlange tv tid. Har bedre ting å finne på! Anonymkode: 930f5...7bc Det er ikke så vanlig å se på tv på sommeren, det er faktisk st,hans aften i kveld. Kanskje du skal høre med vennene dine hva de gjør i kveld? Ta deg en luftetur? Anonymkode: a784f...5ac
AnonymBruker Skrevet 23. juni #433 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Du har jo helt rett, men er det ikke normalt i et forhold å gi og ta? Eller skal jeg gi faen? Anonymkode: 930f5...7bc Men du er ikke i et normalt, sunt og fint forhold. Du er i et giftig/voldelig forhold. Damen din kommer inn og forteller deg at nå har du spilt nok. Er du ti år og har leggetid? En normal kjæreste hadde jo spurt om du ville finne på noe sammen og så hadde det vært opp til deg å svare ja eller nei. Helt fint å ta hensyn til damen i et sunt og fint forhold. Men det forholdet du er i et ikke et fint forhold der du blir tatt hensyn til. Du er ikke i et sunt forhold og jeg prøver bare å gi deg råd så du ikke blir dominert og kuet så mye at du snart går rundt med gps tracker og har ingen venner og drikker kun av plastkopper og veier 200 kg. Anonymkode: 07e04...5f2 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni #434 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): får se hvor lenge forholdet varer etter denne dagen da Hvis ikke hun tåler at du gror ryggrad. Men vil heller gjøre det slutt for å finne en annen dørmatte så la henne. Det er jo ikke kjærlighet det hun holder på med. Det er dominans. Anonymkode: 07e04...5f2 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #435 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er ikke så vanlig å se på tv på sommeren, det er faktisk st,hans aften i kveld. Kanskje du skal høre med vennene dine hva de gjør i kveld? Ta deg en luftetur? Anonymkode: a784f...5ac Det frister! Men skal opp kl5 imorgen på jobb så må prioritere søvn😅 Anonymkode: 930f5...7bc
AnonymBruker Skrevet 23. juni #436 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men du er ikke i et normalt, sunt og fint forhold. Du er i et giftig/voldelig forhold. Damen din kommer inn og forteller deg at nå har du spilt nok. Er du ti år og har leggetid? En normal kjæreste hadde jo spurt om du ville finne på noe sammen og så hadde det vært opp til deg å svare ja eller nei. Helt fint å ta hensyn til damen i et sunt og fint forhold. Men det forholdet du er i et ikke et fint forhold der du blir tatt hensyn til. Du er ikke i et sunt forhold og jeg prøver bare å gi deg råd så du ikke blir dominert og kuet så mye at du snart går rundt med gps tracker og har ingen venner og drikker kun av plastkopper og veier 200 kg. Anonymkode: 07e04...5f2 Setter stor pris på det, har begynt å stå på mine behov og krav, føltes digg Anonymkode: 930f5...7bc 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #437 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Tusen takk, betyr faktisk ekstremt mye. Og det var en MEGET god følelse å bare ta førersete i hva vi skulle gjøre. Når jeg tidligere ikveld spurt som vi skulle se på tv og ikke fikk svar så rant det litt over. Da kan hun ikke komme senere å forlange tv tid. Har bedre ting å finne på! Anonymkode: 930f5...7bc 👏👏👏👏👏👍 Flott. Jeg liker det jeg hører. Spar synet du har på et forhold til du treffer en fin en med samme tankegang som deg. Med med hun her må du bare finne ryggraden din og komme deg ut av denne tåken du har levd i. Hun er ikke din sjef. Og kun du skal ha kontrollen i ditt liv. Anonymkode: 07e04...5f2 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #438 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvis ikke hun tåler at du gror ryggrad. Men vil heller gjøre det slutt for å finne en annen dørmatte så la henne. Det er jo ikke kjærlighet det hun holder på med. Det er dominans. Anonymkode: 07e04...5f2 100%. Lenge siden jeg følte hun elsket meg. Føler jeg er en redningsbøye for hun som hun kan bruke litt som hun vil Anonymkode: 930f5...7bc 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #439 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 👏👏👏👏👏👍 Flott. Jeg liker det jeg hører. Spar synet du har på et forhold til du treffer en fin en med samme tankegang som deg. Med med hun her må du bare finne ryggraden din og komme deg ut av denne tåken du har levd i. Hun er ikke din sjef. Og kun du skal ha kontrollen i ditt liv. Anonymkode: 07e04...5f2 Det høres jo opplagt ut, men har levd i en tåke som du skriver. Har nesten alltid føyd med etter hennes ønsker og hvis jeg har sagt fra tidligere, da har jeg fått høre det med renter. jeg har begynt å gro en ryggrad nå, så får vi se hvordan det utvikler seg. Er hvertfall gira på å bli sjef i mitt eget liv igjen. Å kunne gå ned 60-70kg æ, elske meg selv og være med folk som faktisk respekterer mine ønsker og behov!! Anonymkode: 930f5...7bc 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni #440 Skrevet 23. juni Jeg kom med råd til deg tidlig i tråden men du tok det ikke til det. Nå begynner jeg å lure på om dette bare er en trolletråd. Du har lagt ut såpass mye info at folk som kjenner dere lett kan tipse henne. Og hvis hun er så ille som du skal ha det til - hvordan tror du hun kommer til å ta det om hun finner denne tråden her hvor du skriver side opp og side ned om henne?? "Hun leser ikke kvineguiden" pfft hva vet vel du. Uansett en nettside man fort svinger innom når man googler etter tips og råd. Anonymkode: 5c7ff...bf2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå